субота, 24. јануар 2015.

La Roche-Posay - Hydeane BB Cream (Light shade)

Zdravo drage moje! Napokon je novi post tu. :) Ukoliko pratite domaće blogove mogle ste početkom decembra primetiti jednu lepu La Roche-Posay akciju. U okviru te akcije, ja sam, u svojstvu obične devojke testirala BB kremu o kojoj danas pričamo. 
Jednog dana me je Marija pozvala i pitala da li bih htela da učestvujem, prihvatila sam bez razmišljanja, jer sam počela opasno da se "navlačim" na LRP proizvode, a kupovina ove kreme mi je svakako bila u planu što je Marija znala. Hvala još jednom!
Utiske svih devojaka možete pročitati na Marijinom blogu OVDE.

Sada, pređimo na stvar... :)



Tuba sa samim proizvodom dolazi u prepoznatljivoj LRP ambalaži. Bela kutija sa plavim detaljima na kojoj su naznačene sve bitne informacije. Tuba je meka, sa lepim otvorom i praktičnim poklopčićem, tako da se proizvod može lepo dozirati, a da se ne prospe ukoliko nosite u neseseru (verujte na reč, ova moja je tokom praznika preživela sto jedno gnječenje po torbi :D).
Tuba sadrži 40ml, ja je koristim svakodnevno od sredine novembra i sada je imam oko pola.




Sama tekstura proizvoda je lagana i lepo razmaziva, pa je potrebna izuzetno mala količina kako bi celo lice bilo prekriveno. Iako je ova svetlija nijansa na prvi pogled prilično tamna u tubi, kada se lepo razmaže apsolutno se prilagođava boji kože. 

Ja kremu koristim na dnevnoj bazi umesto pudera i u tu svrhu zaista zadovoljava sve moje kriterijume. Preko dana jednostavno ne želim da zatrpam lice koje trenutno nije baš u najsjajnijem stanju (o tome neki drugi put kada budemo pričali o drugim LRP proizvodima), pa zato koristim samo ovu kremu, dok na podočnjake i izraženije fleke nanesem tečni, odnosno korektor u stiku. Sve to blago fiksiram puderom u kamenu i mirna sam apsolutno ceo dan. 





Kako bi ste videli šta proizvođač kaže - klik na sliku za uvećavanje. 


Dakle, slažem se sa svim iznad navedenim. Krema zaista lepo hidrira lice, umiruje ga, štiti od isušivanja pod dejstvom spoljnih uticaja i što je meni najvažnije ne začepljuje dodatno pore. 

Cena u slobodnoj prodaji je oko 1600 dinara čini mi se, što je zaista isplativo ukoliko se uzme u obzir koliko dugo traje.


I za kraj, sastojci ukoliko neku od vas zanimaju... :)


Skeptik koji ne voli BB kreme se zaljubio u ovu kremu! ♥


Za kraj, recite mi da li ste koristile ovu kremu? Kakvi su vaši utisci? 
Da li ste i vi kao i ja "odlepile" na LRP? 

Do sledećeg posta... ♥




*Iako je proizvod dobijen u svrhu testiranja to nije uticalo na moje mišljenje i iskrenost recenzije.





6 коментара:

  1. Draga moja nema na čemu! Presrećna sam što ti krema odgovara i što si zadovoljna, jer znaš da je LRP moja omiljena BB krema, te delimo istu ljubav. Ja ništa ne nosim sa sobom, prepala sam se prvim delom rečenice o gnječenju u torbi. Imala sam jedno takvo iskustvo i urnisao mi je puder celu tašnu, nije joj bilo spasa. Od tada samo kameni puder i korektor u čvrstom pakovanju nosim sa sobom. :***

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Znaš i sama da nam dosta istih proizvoda odgovara, ja nisam ni sumnjala u ovu kremu. :) :*

      Избриши
  2. Da li ovu kremu ili bar neki uzorak LRP kremice za masnu kozu mogu dobiti devojke koje nisu blogerke da bi isprobale? Planiram da kupim neku, ali bih najpre morala da probam kako bi kupila pravu, a ne neku koja ce mi nece odgovarati. :) MissD

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Verujem da u svakoj bolje snabdevenoj apoteci koja drži LRP asortiman imaju testere, budi slobodna pa im traži, to je tvoje pravo. :)

      Избриши
  3. Одговори
    1. Zaista je odlična krema, nadam se da si je već do sada probala. :D

      Избриши

Hvala što ste odvojili vreme za čitanje. Svaki komentar mi mnogo znači. :*