четвртак, 11. децембар 2014.

Evolution Of Smooth ili moji utisci o čuvenim "lopticama"


Ćao drage moje! Rešila sam da napokon napišem novi post. Nisam sigurna koliko ću u budućnosti biti redovna u pisanju, tako da ne želim ništa da obećevam, ali se iskreno nadam da ću postati malo vrednija. :) 




Kao što već možete da vidite, danas su na "meniju" eos loptice. Verujem da (skoro) sve znate za ove čuvene balzame za usta. Ako imate neke nedoumice, možete pogledati njihov oficijelni sajt ovde.




Kao što vidite ja imam pet različitih vrsta. S leva na desno Medicated Tangerine, Strawberry Sorbet, Sweet Mint, Blueberry Acai i Honeysuckle Honeydew.


Neću previše pametovati o balzamima za usne, jer ja zaista nemam usne koje su problematične. Istina, kada koristim mat ruževe (što je često) ili kada je jak vetar, imaju tendenciju da se osuše, ali nikada ne pucaju do krvi, tako da su meni ovi balzami što se tiče nege odlični za moje potrebe!

Lepo ih omekšaju, zaglade, hidriraju. Koristim ih kako preko dana tako i pred spavanje (u malo debljem sloju doduše).

Po fotografijama možete videti koja tri su mi omiljena, pa da ne bih previše dužila sa piskaranjima, prećiću na kratke utiske o svakom od balzama. 


Narandžasta loptica mi je najmanje draga, iako rekla bih pruža za mrvu bolju negu od ostalih koji su tu negde. Ima izuzetno jak miris, rekla bih plastičan i ni malo me ne podseća na mandarinu. U sebi sadrži i fenol koji bi koliko sam ja shvatila spoljni analgetik koji sprečava dodatne svrabeže i neprijatne osećaje kada ste prehlađeni ili tako nešto, pa je samim tim ovaj balzam medicinski. 




Kada sam ugledala sve loptice na gomili moram priznati da sam se ovoj roze najviše obradovala. Znate i same da se lepim za sve što je roze, pa je tako bilo i ovoga puta. 
Divan miris jagode, sladak ukus, nega kakva mi odgovara i roze pakovanje. Šta više poželeti?!







Mint je definitivno moj favorit! Osim što sam od proleća do jeseni luda za mint bojom, veliki sam ljubitelj svega što u sebi sadrži mentu. Konkretno, ovaj balzam osim što ima miris i ukus mente kada se nanese prijatno hladi usne što ja jako volim. Kao što možete da vidite skoro sam pola potrošila za ove dve nedelje i prvom prilikom nabavljam još ovih mint loptica! :)



Svetlo plavi balzam ili borovnica je jedna fina voćkasta mazalica i čini mi se malo manje slađa od ostalih. Ništa me nije preterano oduševilo, ali me nije ni razočaralo.



Ako volite baš baš slatke i mirišljave balzame, onda je ovaj svetlo zeleni pravi izbor za vas. Ako se ne varam, on je od dinje i orlovih noktiju - ako je mene Google lagao, lažem i ja vas. :D
Sjajna nega, sladak ukus - milina.



Dakle, da rezimiramo, pošto sam i sama sebi pomalo konfuzna (valjda sam ispala iz štosa :P).

Eos balzami su ODLIČNI za taj novac (nepuna 4$ ukoliko ih kupujete u Americi). Mnogo, mnogo bolji od svih koji postoje na našem tržištu u tom cenovnom rangu, a da sam ih ja probala. 

Na fejsu postoji mnogo stranica koje ih prodaju, ali je moje skromno mišljenje da jedan balzam ne vredi 8-10 eura koliko ih oni cene.

Ukoliko imate mogućnosti, svakako imate moju toplu preporuku za ove balzame.

Da li ste koristile čuvene "loptice"? Kakvi su vaši utisci?

Pišite mi, jako sam vas se uželela!

Do sledećeg posta... ♥

K.




34 коментара:

  1. Nikad probala. Želim :). Slatka menta - to je jedino što bih odabrala, i to na keca. Obožavam mentu do iznemoglosti, kao i ti :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Divan je stvarno, ali zaista verujem da nije za neke preterano problematične usne. :)

      Избриши
  2. Imas lepu kolekciju EOS-a :) Ja imam Summer Fruit a zelim mint, limun i jagodu. Nega je odlicna i svidja mi se sto ima sladak ukus. Trajace ti dugo jer se jako sporo trose, imam ga oko deset meseci i jos nisam potrosila do kraja :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti. :)
      Boga mi ja sam prilično brzo srubila ovu mentu, ali i ne žalim, tu su da bih ih trošila. :D

      Избриши
  3. Post je fenomenala.Nemam eos,ako bude neka prilika kupicu ih.

    ОдговориИзбриши
  4. Ja cekam dva mint-a da mi stignu sa vitacost-a. Koji im je rok trajanja, to me zanima? :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. 36 meseci od otvaranja, a ovako mislim da je na mojima konkretno do kraja 2017-e pisalo, nisam sigurna sada. :)

      Избриши
  5. Evo javlja se jedna bolesnica :D
    Omiljeni summer fruit, a najmanje mi se svidja narandzasti, previse jak miris ima. Jedva cekam da potrosim pa da loptice iskoristim za mindjuse :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Zamoliću da mi sledeći put donese taj da probam. Za narandžasti smo se još ono veče složile da nije nešto. :D
      E vidiš to ti je super ideja! :)

      Избриши
  6. Jako želim sweet mint,mentol obožavam,a sama boja mi je predivna :)

    ОдговориИзбриши
  7. Ja imam mentu i jagodu, nikako da se nakanim da ispišem koji red o njima. :) A takođe mi je menta omiljena, prosto mi je žao da je trošim. :D
    p.s. zar onaj poslednji svetlo zeleni nije sa nekim medom?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Šta čekaš bre? :)
      Ma guglaj naziv pa ćeš da vidiš :P
      Nisam ni ja znala da prevedem i mislila sam da je med, pa sam potražila "stručnu pomoć" :D Ako sam ispala glupa, Google je kriv :D

      Избриши
    2. Google translate nas odavno sve zaglupljuje, tako da verujem da je i ovde pogrešio, ali nije tvoja krivica svakako. ;)

      Избриши
    3. Nisam rekla da sam prevodila, nego da sam guglala pojmove, jer nisam znala da prevedem. Translate odavno ne koristim, ali videćeš koje ti sličice izlaze kada ukucaš te dve reči. :)

      Избриши
    4. Meni se pojavio neki cvet. :D Ko će ga znati šta je na kraju. :D

      Избриши
    5. Pa honeysuckle je taj cvet koji se zove orlovi nokti, a honeydew je dinja. :)

      Избриши
    6. Očekivala sam sliku orla i njegovih noktiju. :D Logika mi danas nije baš jača strana, pravdaću se time što sam plava. ;)

      Избриши
  8. Lepo si ti sve to napisala. Probala sam davno strawberry sorbet, ok, ništa posebno da bih sad glavu izgubila nad njim :) Inače izbegavam proizvode koji izazivaju trenutno opštu histeriju.
    P.S. Nisi ispala iz štosa :))))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ma nisu za padanje u nesvest, ali su meni jako lepi. Ja sam zapravo maminu prijateljicu zamolila da mi donese jedan, a ona žena voli da kupuje, pa nije mogla da se odluči i onda je natrpala "da se nađe". Tako da sada htela ne htela imam kolekciju mazalica koje mi skroz dobro odgovaraju. :)
      Hvala Misha :*

      Избриши
    2. Bravo za maminu prijeteljicu :) Zna žena kako se kupuje :D
      Uživaj u njima :*

      Избриши
  9. Super recenzija! I sama koristim zeleni i da, stvarno jako fini miriši :)

    ОдговориИзбриши
  10. Ja sam sad malo "ohladila" što se njih tiče, inače sam četiri poručila i najviše volim jagodu, pa dinju :) Imam i onaj novi vanilu mint, ali mi se više sviđa sweet mint, žao mi je što njega ne uzeh :/ Kad potrošim neki :D :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ti se ohladila i još da čekaš da potrošiš?! :D Ne zasmejavaj me :P
      Ja ću da čekam kada opet neko bude išao u Ameriku da mi donese, pa da iskusno tražim jedan kao i sada što sam tražila :"D

      Избриши
  11. Mogu samo da kažem da divno izgledaju ,ostalo ne mogu da komentarišem al verujem ti na reč :)

    ОдговориИзбриши
  12. Mene posebno privlači ovaj s borovnicom, volim sve gdje piše da ih ima, baš bih ga voljela posjedovati :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja nisam generalno ljubitelj borovnice, ali je simpatičan skroz. :)

      Избриши
  13. Koristila, imala sam Summer Fruit i super je! Ukus, time sam odusevljena!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je da ti se dopada. On mi stiže sigurno u prvoj sledećoj turi. :)

      Избриши
  14. Zdravo draga :-) Imam mint i ok mi je,ali na prvu loptu kad ga mazes ne deluje mi da je masan,i imam osecaj kao da nikakav film nece ostavljati na usnama,medjutim kad malo odstoji onda se oseti da lepo hidrira...inace htela sam da kupim i dinju i mandarinu,ali dobro je da sam procitala ovde-niste bas odusevljene sa mandarinom,tako da ce odabir pasti na moju voljenu dinjicu <3 :-)

    ОдговориИзбриши

Hvala što ste odvojili vreme za čitanje. Svaki komentar mi mnogo znači. :*