понедељак, 10. новембар 2014.

NYX Soft Matte Lip Cream - Prague (SMLC 18)

Ćao drage moje!

Danas vam pišem o jednom vrhunskom proizvodu kog imam već nešto više od mesec dana u svojoj kolekciji i koji sam istestirala dobro pre ove recenzije. :)

Kao što vidite, reč je o NYX-ovom tečnom mat ružu u nijansi Prague. Kao i svi, i ovaj dolazi u klasičnom "sjaj" pakovanju. Na pakovanju su naznačene sve bitne informacije (poput sastojaka i slično, ali su toliko sitne da ja ne mogu ni da ih pročitam, a ne uslikam :D ).
Poklopac je mat što je po meni jako lep detalj.



Na slikama je proizvod pod različitim osvetljenjem. Videćete i same kako u zavisnosti od osvetljenja menja boju.
Boju na sajtu opisuju kao "mat tamno roze crvena" sa čime se ne bih složila u potpunosti, jer po meni ovaj ruž u sebi ima i mrvu ljubičaste.
Naravno, ja sam samo propali dizajner koji voli da gađa boje u potpunosti, pa moju gore navedenu opasku zanemarite, jer kako god da je nazivamo, ova boja je prelepa. :)


Što se tiče same teksture ruža, dosta je lepša nego što sam očekivala. Lepo se i ravnomerno nanosi, ali morate biti pažljivi izuzetno, jer je i najmanja greška jako uočljiva. 
Ja sam kao "solomonsko" rešenje našla uokviravanje usana pink olovkom, pa dopunjavanje ovim lepotanom. 
Nanosim ga u dva sloja kako bih dobila punu boju, ali i u jednom sasvim korektno izgleda.

Trajnost je neverovatna!

Izdržava kako dnevne, tako i noćne varijante (i iće i piće :P) i ne izgleda ružno kada se skida, jer je (bar na mojim usnama) to skidanje ravnomerno.

Može se nadograđivati nakon nekog vremena, ali je velika verovatnoća da zbog suvoće usana to neće izgledati baš najlepše.

Dakle, pre upotrebe ovog proizvoda je izuzetno bitno da usne budu dobro pripremljene kako bi ste izdržale ceo dan sa njim, jer ima tendenciju da ih isušuje - kao i svi ostali mat ruževi koje sam do sada probala, tako da to ne mogu da navedem kao manu. :)




Aplikator je lep, precizan i skuplja taman onoliko proizvoda koliko je potrebno za nanošenje.

A sada... swatchevi! :) 

(blic, prirodno svetlo i moj vampirski selfi)



Nadam se da sada možete videti razliku u boji u zavisnosti od osvetljenja? :) 
Na mojim usnama vuče na tu crvenu što se meni jako dopada.


I za kraj, cena proizvoda je 629 dinara i njega, kao i sve ostale NYX proizvode možete kupiti u Alexandar Cosmetics-u.


Da li ste koristile neki od ovih ruževa? 
Ako jeste, da li su vam se dopali?
Koja je vaša omiljena nijansa?

Pišite mi...

Do sledećeg posta. ♥



15 коментара:

  1. Baš je lep i meni se dopada kako ti stoji,deluješ moćno :D

    ОдговориИзбриши
  2. Uuuu lajkam puno. NYX me oduševljava i sigurno će se neka nijansa naći i u mojoj kolekciji <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ni ja ne planiram da se zaustavim na ovoj jednoj nijansi, jako su lepi. :) :*

      Избриши
  3. Draga Imas tag od mene
    http://javolimkozmetiku.blogspot.com/2014/12/colors-of-rainbow-tag.html

    ОдговориИзбриши
  4. Kad ce sledeca recenzija,nema te mesec dana???
    :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ne znam zaista, iskreno ne verujem da će pre kraja meseca biti bilo šta, trenutno mi je fakultet prioritet, tako da nikako ne mogu da uhvatim dan za slikanje proizvoda. Ali evo, potrudiću se da bude što pre, obećavam. :)

      Избриши
  5. Nyx lepotane nemam u svojoj kolekciji,ali sam se odusevila sa malenicem u nijansi Transilvanija i Copenhagen...jedva cekam sutra sajam kozmetike pa cu sigurno uzeti jedan od toliko lepih boja <3

    ОдговориИзбриши
  6. Sad si me podsetila da ga želim 😅 Moram se počastiti <3

    ОдговориИзбриши

Hvala što ste odvojili vreme za čitanje. Svaki komentar mi mnogo znači. :*