субота, 06. септембар 2014.

Splet (ne)srećnih okolnosti ili divan dan? :)

Oh, godinu dana... Pre tačno godinu dana, moj blog je pušten u rad. Jedno sunčano, prilično toplo septembarsko popodne rešila sam da posle niza nesrećnih događaja koji su me zadesili u kratkom vremenskom periodu crne misli oteram u neki ćoškić mozga. Izbor je pao na roze virtuelni kozmetički kutak. Moje mesto gde ću se ja družiti sa ljudima koji vole isto što i ja. 
Početak, kao i svaki - neizmerno težak. Kako napisati post, kako uslikati proizvod, gde ubaciti sliku, kao i niz drugih pitanja su se provlačili tu prvih desetak dana. Vremenom, sve je došlo na svoje. 

Sada, posle godinu dana slobodno mogu reći da je moj blog proizvod spleta (ne)srećnih okolnosti. 
Ne želim da patetišem, ali zaista, moram da se zahvalim svima vama na preko 64000 pregleda (iako sam u 2-3 navrata pravila duže pauze) i preko 400 lajkova na mojoj fb stranici. Blog ni u jednom trenutku nije bio bez posećenosti, komentari i pregledi su se svaki dan gomilali, a ja, srećna i motivasana uspešno sam napisala preko 100 postova. 

Zahvaljujući blogu sam upoznala mnoge divne devojke koje su mi i privatno postale dobre prijateljice (pronaćiće se one), ali i mnoge devojke sa kojima imam savršeno "virtuelno drugarstvo" na čemu sam neizmerno zahvalna.

Priznajem, bilo je tu i ružnih epizoda koje nisu vredne pomena, ali isto tako i prelepih saradnji koje moram da spomenem. 

Ne želim da vas zamaram tekstom, svojim mislima i osećanjima vezanim za ovaj kutak, jer bi se post odužio, ali zato...




Vreme je za pokloneeeeeee!

Dakle, rođendan ne ide bez poklona. Ovoga puta slavljenik, odnosno moj blog poklanja vama. 


Poklon će biti iznenađenje, a što se tiče pravila bitno je samo da:
 - ostavite vaše ime
 - e-mail adresu
- vaše utiske o blogu, šta volite na njemu, a šta bi ste promenile

Ukoliko želite možete podeliti objavu o darivanju. Takođe, bila bih vam zahvalna i da lajkujete fb stranicu, ako do sada niste.


Pravila su ovakva, jer mi je cilj da nagradim neku od devojaka koje me čitaju zaista, a ne "lovce".

Što se paketića tiče, ovoga puta biće reč o malom setu meni dragih dekorativnih proizvoda (neke ste mogle da vidite na blogu) - slika paketića će biti objavljena pri proglašenju dobitnice. Nadam se da je to okej? :)

Igramo se narednih mesec dana, tako da do 06.10. u 23:59 možete da se prijavljujete, a dobitnicu, kao i sliku paketića objavljujem 07.10. u toku dana.
Pobednicu izvlači Random.org. Darivanje je samo za čitateljke sa teritorije Srbije. Ukoliko čitateljke iz okolnih zemalja imaju način da im dostavim poklon, mogu i one da učestvuju. 


Dobitnica je Marina Stojanović!

Čestitam!

Ljubim vas i hvala za sve! ♥



*fotografija je preuzeta sa interneta

65 коментара:

  1. Srećan rođendanko blogiću tvom,znaš da je na spisku omiljenih mom,još puno da ih zajedno slavimo i broju pregleda se veselimo,tra la la :)
    Pa ja na blogu volim uglavnom sve znaš da te pratim odavno,a tebe volim najviše,tvoju iskrenost,i zrelost za mlade godine :)
    Evo probijam led volim poklone :)
    Tijana Ilić
    ilic.tijana81@gmail.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jao hvala na ovako divno sročenoj čestitki. :*
      Tvoj broj je broj 1. :)

      Избриши
  2. *Čitam redovno,ali ne komentarišem.
    Najviše su me zainteresovale recenzije Manna putera za lice i telo.
    Posle toga Biotenovo ulje i blagi piling za lice.
    Najbolja je bila recenzija kineske šminke i poređenje njenog kvaliteta sa ostalim dostupnim brendovima.Samo toliko.Do narednog čitanja!
    natasapivnicki81@yahoo.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je Nataša da ti se dopadaju postovi. Tvoj broj je broj 2.

      Избриши
  3. Blog mi se bas svidja :) posebno su mi se dopali postovi tipa 'top 5 letnjih...', svidja mi se sto cesto pises recenzije proizvoda, tako mozemo da imamo tacan uvid u to kakav je proizvod :) srecan rodjendan i da napises jos puuuno ovako dobrih postova :)
    eminaaa.lekpek@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  4. Čestitam! I želim još puno puno pregleda u narednoj godini! :*
    Moram reći da volim da pratim tvoj blog iz prostog razloga jer su ti postovi iskreni, inače mi se jako sviđa što radiš recenzije svima dostupnih brendova. Sve najbolje i samo tako nastavi! :)
    miki_laza@hotmail.de

    ОдговориИзбриши
  5. Srećan blogorođendan draga! :) Meni se tvoj blog dopada, samo nastavi..naravno uz menjanja nekih formalnih stvari, a svaka nova ideja je dobrodošla :)
    aninkutakbg@gmail.com
    Ana
    Pratim te svuda, naravno :)

    ОдговориИзбриши
  6. Srećan blogrođendančić, draga! Volim da čitam tvoj blog, posebno jer si mi nekoliko puta pomogla, tj. što pišeš iskreno i to mi se sviđa. :)
    jovanovic.djurdjica@gmail.com
    Đurđica Jovanović

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala Đurđice, drago mi je kada čujem da sam nekome pomogla. :)
      Ti si broj 6. :)

      Избриши
  7. Srećan blogorodjendan, ono što bih sebi poželela želim i tebi!
    lolinsvetbeograd@gmail.com
    Lolin svet

    ОдговориИзбриши
  8. Srećan blogorođendan! Uvek rado čitam tvoje iskrene recenzije.
    dsavic16@yahoo.com
    Desanka Savic

    ОдговориИзбриши
  9. Srecan blogorodjendan jos jednom! Želim i tebi i blogu puno uspeha u daljem radu ♥ Najiskrenije tvoj blog samo otkrila pre par meseci i prvo me je privukao girly izgled a zatim i odlične recenzije ♥

    Ana Drašković, misspopulazzi@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  10. Pratimo se svugde :) Još jednom - srećan blogorođendan! Volim tvoje favorites postove, tako da verujem da će i ovaj nagradni paketić biti super!

    xx Teodora
    health.alt.blog@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  11. Želim ti čestitati na godini dana bloganja i neka ih bude još što više i što uspješnijih :)

    ОдговориИзбриши
  12. Srecan blogorodjendan, zelim ti puno uspeha u buducnosti. Blog sam pocela da citam pe par nedelja i najvise me je privuklo to sto pises o svima dostupnim proizvodima.
    Tamara Miljkovic
    tamara90nbg@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  13. Želim ti sretan blogorođendan, da ih bude još mnogo, mnogo, još boljih i uspješnijih :)

    ОдговориИзбриши
  14. Cestitam na vec 1 godini blogovanja!Tvoj blog pocela sam da citam pre par meseci i moram ti priznati da redovno pratim tvoj blog od kada sam procitala tvoj prvi post!Odmah mi se svidelo sto vidim po postu da puno vremena ulazes u svoj blog i to me je privuklo.Takodje,svidelo mi se to sto pises o svima dostupnim proizvodima.Jos jednom cestitam i nadam se da ce sledece godine biti cak i 3 puta vise pregleda!
    milicamilicevic00@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  15. Srecan blogorodjendan. I da ih imas jos pedeset. Hihi ;$

    ОдговориИзбриши
  16. Pa koleginice,želim ti srećan 1.blogorođendan,uz pesmu ,,Nije život jedna četka..'' :D

    Sve najlepše ti želim,draga,da proslaviš još puno blogorođendančića i da nam pišeš još puno divnih recenzija...i bolje da stanem ovde,ostatak će ti biti izrečen kad se napokon upoznamo.:) :*

    tamara.milenkovic95@gmail.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jao Taci, pesma mi se posebno dopada. ♥
      Hvala ti, a kafenišemo čim se dovučeš ovamo, obećavam. :*

      Ti si broj 13. :)

      Избриши
  17. Cestitke jos jednom, da i dalje imas strpljenja za moja pitanja kao i do sada i oprosti mi ako sam dosadna. ^_^
    Zelim ti puno uspeha u daljem radu. :*
    mar11ina994@gmail.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala najlepše draga Marina. :*
      Za pitanja sam uvek tu! :)
      Tvoj broj je 14.

      Избриши
  18. Srecan blogorodjendan! :*
    Suzana Sakovic
    ledenod@gmail.com
    Najvise volim kada pises postove kao sto su new in,potroseni proizvodi,volim kada pises o avon kozmetici,jer ja mng volim avon,radim kao avon dama i onda bas volim da cujem sve o proizvodima :D

    ОдговориИзбриши
  19. Srećan blogorođendan, puno uspeha u daljem blogovanju želim ! :)

    Volim način na koji pišeš, recenzije su ti odlične. :)

    Emilija Živković
    emicapiperita@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  20. Vau, zar vec ima godinu dana?! Cestitam, srecan blogorodjendan!
    Moram da priznam, devojka se lako "navuce" na tvoje postove, pa ti je tesko naci zamerku. Dopada mi se nacin na koji pises, imam utisak da sam sela sa drugaricom na kafu i da caskamo :D
    Moj omiljeni post je definitivno -Beauty Tricks-. Tio je link koji sam prosledila mnogim drugaricama.
    Da ne duzim, tvoj blog je definitivno vredan paznje i nadam se da ce ti je mnogi dugi niz godina posvecivati.
    :-*
    Jelena Milosevic
    milosevic_jelena@live.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ima, ima. Hvala ti najlepše na ovako lepim željama i komentaru generalno. :)
      Ti si broj 17 :*

      Избриши
  21. Volim što je kod tebe sve (uglavnom) kratko i jasno :) čitam, ne stižem da komentarišem, al ovaj post zaista ne mogu da preskočim ;)
    Igram se, jel moram sve podatke da ostavljam, iako ih znaš? ;)))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala lepo Šmizlo, ti si broj 18.
      U slučaju da te Random izvuče, znam gde da te tražim, budi bez brige. :P

      Избриши
  22. Volim da citam recenzije o nekim novim proizvodima na trzistu i eto posle procitanog posta o Aura Cover me, totalno si me ubedila da ga i ja probam :)) I da, SRECAN BLOGORODJENDAN i ja ovde nista ne bih menjala, samo ovako nastavi :)
    Dragana Milojevic dragana11111991@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  23. SRECAN BLOGORODJENDAN :)
    Sve najlepse i u buducem radu, samo tako nastavi. Blogovi su ti odlicni, i sto se meni svidja probavas proizvode koji su vecini pristupacni, a kao i dodatak imamo obe svetao ten, tako da nam odgovaraju slicni proizvodi. Bas zbog tebe sam uzela aurin cover me puder u istoj nijansi kao tvojoj i savrseno mi odgovara :). Pratim te i dalje i samo napred :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala najlepše Branislava!
      Drago mi je da moji postovi mogu pomoći nekome. :)
      Da li se igraš?

      Избриши
    2. Igram, naravno :)
      bjankans13@gmail.com
      Branislava Saravolac

      Избриши
  24. Sretan ti prvi blogorođendan i da još dugo uživaš u ovom svom virtualnom kutku i s nama dijeliš svoju ljubav prema kozmetici!!! :)

    ОдговориИзбриши
  25. Da okušam i ja sreću. :)
    tanjam1989@gmail.com

    Sviđa mi se to što pišeš o pristupačnim proizvodima, a videla sam i par diy postova koje jako volim. )

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je da si pronašla nešto što ti se dopada. :)
      Ti si broj 20. :)

      Избриши
    2. pogrešila sam mail tj iskombinovala dva u jednom :D
      tanjamatejic89@gmail.com

      Избриши
  26. Srecan, najsrecniji! :) Zelim ti da nam jos dugo pises, naucis novim stvarima i predlazes super proizvode iskreno, kao i do sada. :)
    Ono sto bih volela vise da vidim na blogu su makeup look-ovi kao sto si sada uradila Pin up challenge za BBB. I vise slika na dnevnom svetlu, nego sa blicem. :D
    Pratim te, naravno na FB-u: Jelena Matovic
    m.jelena18@gmail.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala najlepše i hvala za konstruktivne kritike. :)
      Biće makeup postova - obećavam. :)
      Tvoj broj je 21. :*

      Избриши
  27. Srećan blogorođendan! :) Pratim blog na fb-u, blogovin-u i gfc-u i sa zadovoljstvom čitam svaku novu recenziju. :)

    Jelena Kosanov
    jelena.kosanov@gmail.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala najlepše. :)
      Praćenje nije uslov, ali je lepo znati.
      Tvoj broj je 22.

      Избриши
  28. Srecan rodjendan. Sve najbolje u daljem radu. Postoji mogucnost da sam se vec prijavila za nagradnu igru, ali ne mogu da nadjem svoj komentar, pa cu da ponovim.
    Dragana Ivanov
    smileysun@gmail.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala najlepše.
      Nisi, da si ostavila bilo bi tu. :)
      Tvoj broj je 24.

      Избриши
  29. Srećan rođendan, tekstovi su odlični i korisni, a promenila bih moža naslovnu stranu tj. početnu, možda bi trebalo da stoji naslov deo teksta i ono kao ... više o tome. To je moje skromno mišljenje.
    Samo tako nastavi, još dugo dugo godina :)

    Gordana Bogdanović
    fb:https://www.facebook.com/gordana.bogdanovic.39
    podeljeno na fb: https://www.facebook.com/gordana.bogdanovic.39/posts/561606953966192
    gordanabogdanovic51@gmail.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala Gordana, oko dizajna ima još dosta da se radi, ali polako. :)
      Tvoj broj je 25.

      Избриши
  30. Srecan divan dan i da ih bude jos puno :)
    Meni se bas svidelo kada ste radile Make Up Challenge, ali inace ne bih nista menjala na tvom blogu :)

    Zorana Jondzic
    zorana.jondzic@gmail.com

    https://www.facebook.com/zorana.jondzic/posts/10204653401834326

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala najlepše Zorana. :)
      Biće još "šminkerskih" postova sigurno.
      Tvoj broj je 26. :)

      Избриши

Hvala što ste odvojili vreme za čitanje. Svaki komentar mi mnogo znači. :*