четвртак, 04. септембар 2014.

Makeup Challenge - Pin up

Ćao drage moje! Ukoliko pratite blogerke iz regiona sigurno znate da je trenutno aktuelan šminkerski izazov i da je tema Pin up. Pošto je ovo nešto što ja veoma rado nosim i što ima milion varijacija na temu, rešila sam da se priključim. Kao što to obično biva, meni je dunulo uveče, po kiši da se šminkam, pa su slike u zatvorenom sa blicom i nisam baš najzadovoljnija, jer sam ispala za nijansu-dve belja nego što jesam. No dobro. Poenta se vidi, a sledeći put ću da se slikam po danu - obećavam. :) 

Pre samog look-a da vidimo šta sam koristila.


 Olovčice za oči sam ipak zaobišla, a dodala sam još samo belu Flormar senku.

Što se tiče samog postupka šminkanja... Cover me na celo lice, pošto sam trenutno u fazi perutanja i brada mi je u flekama skroz, malo GR kamenog da fiksiram, mrvica bronzera i mrvica svetlo roze rumenila. Avon senkom za obrve sam popunila obrve. 

Na pokretni deo kapka sam nanela vanila senku iz Ingrid palete, na sredinu malo zlatnog dela Catrice senke, a u ugao belu Flormar senku. Pregib sam blago osenčila najtamnijom braon iz Ingrid palete i sve sam lepo izblendala, tako da deluje veoma prirodno. Essence ajlajner sam nanela četkicom starog Miss Sporty ajlajnera koju čuvam, jer mi je najpreciznija moguća.

Trepavice sam uvila Aura uvijačem, a potom sam nanela prvo Essence, a zatim i GR maskaru.

Što se usana tiče - Avon crvena olovka preko celih usana, i deo bez šljokica iz duplog H&M sjaja preko nje.







Na stranu to što ja nisam zadovoljna (i što je mama rekla da sam sa frizurom skroz omašila :D), kako se vama dopada? Imate li zamerki, možda neku konstruktivnu kritiku ili predlog? 

Do sledećeg posta... ♥




8 коментара:

  1. Meni si slatka kao šećer. I slobodno nosi drečavije karmine. Mislim da si crveni imala i na maturi i savršeno ti stoji!!! Meni se mnogo više dopada od bledunjavih nijansi na tebi, iskreno. Ne izgledaš smešno, već vamp, a malom broju mladih devojka crveni ruž tako dobro stoji ;)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jao, hvala! :) ♥
      Nosim, samo su mi za celodnevne obaveze karmini boje mesa mnogo zgodniji od ovih malo zahtevnijih. :)
      Da, na maturi je šminka bila skoro pa ista (ajlajner je bio malo manje izvučen samo) :*

      Избриши
  2. Koliko dobra ideja sa čuvanjem četkice kultnog Miss Sporty ajlajnera! Lepo ti stoji ovaj look i jedina si uspela da dočaraš porcelanski ten :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jedna od retkih četkica sa kojima zaista lepo umem da izvučem liniju, morala sam je sačuvati. :D
      Hvala ti puno, Cover me je zaslužan, inače mi je ten trenutno sve osim porcelanski. :)

      Избриши

Hvala što ste odvojili vreme za čitanje. Svaki komentar mi mnogo znači. :*