среда, 03. септембар 2014.

Aura Cover me tečni puder (101 Alabaster)

Ćao drage moje! Nakon dužeg vremena, novi post je na blogu. Ovoga puta, reč je o tečnom puderu koji proizvodi Aura (dakle,domaća kompanija) i koji me je oborio sa nogu!
Moju ljubav prema Aura kozmetici verovatno već znate i to nije ništa novo. Pristojna cena i kvalitet koji nadmašuje cenu su ono što karakteriše njihove proizvode. 
Do sada sam koristila njihove ruževe, lakove, senke, proizvode za negu kose (o svemu tome možete čitati ovde), međutim, ovo je moj prvi susret sa njihovim puderom. 
Verovatno ste već upoznate da su izbacili nove proizvode za lice, a ovaj puder je jedan od njih.
Kako mi je trebao puder visoke pokrivne moći za specijalne prilike, izbor je pao na njega, a u nastavku posta ćete videti i zašto. 




Puder nam dolazi u crnoj tubi od 30ml što je standard za ovaj tip proizvoda. Tuba je lepog, jednostavnog dizajna i na njoj su naznačene sve bitne informacije o proizvodu. 
Nalepnica sa šifrom i nazivom nijanse na otvoru štiti proizvod od otvaranja, što je ako mene pitate jedan ogromni plus. Bravo za Aura tim!
Puder dolazi u šest nijansi(čini mi se), a moja je najsvetlija - Alabaster. 

Pre mojih utisaka, hajde da vidimo šta nam je obećano :) 




Dakle, kao što ljudi iz Aure kažu proizvod ima odličnu pokrivnu moć i prekriva apsolutno sve - fleke, bubuljice, crvenila, podočnjake. Kada njega koristite korektor vam nije potreban, a izuzetno mala količina je dovoljna da se našminka celo lice, jer je jako razmaziv.
Kremast je i nešto gušći od ostalih pudera koje sam ja koristila, ali kao što sam već rekla, razmaziv.
Što se tiče toga da je vodootporan - ne mogu da garantujem, jer nisam nešto ni isprobavala, ja sam ga najnormalnije umivala proizvodima koje inače koristim i toplom vodom. 
Postojanost od 24h takođe ne mogu da komentarišem, ali 13h je zagarantovano uz kameni puder - na toliko sam ga testirala. 
Takođe, nije mi izazivao nikakve iritacije.
Iako ima zaštitni faktor 20, nije mi peckao područje oko očiju što mi se često dešava sa drugim proizvodima sa spf-om.

Meni sa trenutno mešovitom kožom (kombinacija suve i normalne) je odlično legao, mada mislim da onima sa izuzetno masnom kožom neće toliko izdržati na licu.

Lako se dozira i ima siguran poklopac.


Tu su i sastojci za one koji paze na njih, ali i ostale bitne informacije. 



I puder na delu. Namerno sam izvukla linijicu crvenom olovkom za usta kako bi ste videli zapravo koliku moć prekrivanja ima. 




Da rezimiramo... Jedan zaista sjajan puder, odličnog kvaliteta, savršene pokrivne moći, hipoalergen, dugotrajan, a još i domaći brend za 540 dinara (koliko sam ga ja platila u lokalnoj parfimeriji), odnosno 639 dinara (kolika je cena u Lilly drogerijama). Zar ne mislite da bi bilo šteta da ga ne probate?

Da li ste oduševljene efektom kao i ja? Da li volite Auru i ovaj proizvod?

Pišite mi!

Do sledećeg posta... ♥


21 коментар:

  1. Podseća me na neku jeftiniju verziju, omiljenog mi, Vichy DERMABLEND-a. I meni služi za posebne prilike, a ovaj bih rado probala da već nemam nešto slično. Hit mi je razlika od 100 din, Lilly nema srama koliko su skuplji od ostalih prodajnih objekata.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. What she said! :))
      Alabaster je N to W ili se varam?

      Избриши
    2. Jeste, po pokrivanju je slični Dermablendu, mada moram priznati da mom licu Dermablend nikako nije legao, iako sam isprobala nekoliko puta tester. Ovaj je puno kremastiji. Cene više neću ni da komentarišem, svima nam je to poznato. :)

      Pepeljugo, možda sam tupson sada, N to W znači šta? Natural to Warm ili? :")

      Избриши
    3. Da,da :)
      Trazim nesto sto ce prekriti fleke od sunca dok ne posvetle a ne bih mnogo da lutam. Ovo mi se ucinili dovoljno svetlo sa zuckastim podtonom..ili se varam?

      Избриши
    4. Bolje da pitam, šlogi sam malo od ove kiše, pa da ne mozgam mnogo. :D

      Jeste, žućkast je malko, mislim da bi ti odgovarao. :)

      Избриши
  2. Neverovatnu pokrivnu moć ima, i mene je podsetio na Vichy Dermablend, i dopada mi se što ima širok spektar nijansi :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Zaista divna inovacija, Aura me svakim novim proizvodom sve više oduševljava. :)

      Избриши
  3. Ja cu definitivno morati da kupim ovaj puder ako nadjem odgovarajucu nijansu. Svidja mi se kako si ga opisala. ;)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Mislim da ne bi trebalo da imaš problema sa odabirom nijanse, i da će ti se dopasti. :)

      Избриши
  4. Koji kameni puder koristis za fiksiranje ovog pudera?

    ОдговориИзбриши
  5. Da li bi neko mogao da napise u kojim jos parfimerijama moze da se kupi ovaj puder, osim Lilly-ja? Hvala :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Puder možeš nabaviti u svim parfimerijama koje imaju Aura asortiman. Ukoliko si iz Beograda, slobodno me kontaktiraj na fejsu, pa ću ti reći. :)
      https://www.facebook.com/beautyworldbykatarinas

      Pozdrav :)

      Избриши

Hvala što ste odvojili vreme za čitanje. Svaki komentar mi mnogo znači. :*