четвртак, 07. август 2014.

Freeman kozmetika - moje iskustvo

Dobar dan drage moje! Danas ću vam pisati o svom iskustvu sa nekim od proizvoda iz Freeman asortimana. Pre izvesnog vremena, gospođa Vesna koja stoji iza kozmetike Teatar mi je kao znak zahvalnosti za učestvovanje u mini konkursu poslala proizvode o kojima danas pišem i ovim putem želim da joj se zahvalim na tome. 
Na testiranje sam dobila proizvode koje vidite na slici i koje ću tim redom i predstavljati.


Pre pojedinačnog predstavljanja svakog od proizvoda, a zbog nekih neželjenih pojava koje su mi se desile, u obavezi sam da vas još jednom upoznam sa stanjem svoje kože lica. 
Dakle, moja koža je unazad nekoliko meseci izuzetno suva, jako osetljiva. U predelu brade imam fleke od bubuljica koje su posledica stresa, ali mi koža nije masna u toj regiji - samo izuzetno osetljiva, mnogo osetljivija od ostatka lica koje je takođe osetljivo. 
Takođe, moram naglasiti i da sam na mnoge biljke alergična. 


Prvo ću vam pisati o proizvodu sa kojim sam imala zaista veliki problem. To je maska za hidrataciju sa Goji bobicama.


Iako je ovo maska za hidrataciju, mojoj koži nije odgovarala. Prvi put kada sam je nanela posle nepunog minuta lice je počelo da mi gori i ispod maske koja je beličasta sam tačno videla kako mi na obrazima izbija crvenilo. Iskrena da budem nisam smela da se igram i da je držim duže - odmah sam se umila. 
Kako mi nešto nije dalo mira, zamolila sam i mamu da je isproba pošto je kesica dovoljna za nekoliko nanošenja. Mama je sasvim lepo odreagovala na ovu masku, lice joj je posle preporučenih 5 minuta za držanje maske bilo vidno hidrirano, a što se tiče peckanja, samo mi je rekla da je neposredno pre umivanja osetila iznad obrva i u predelu nausnica. 
Kao jedina logična opcija se nameće da sam ili preosetljiva na neki od sastojaka ili alergična na goji bobice. 

Zaista mi je krivo što moje lice nije prihvatilo ovu masku, jer već jako dugo tragam za nekom dobrom maskom koja će mi pružiti dodatnu hidrataciju. 

Opet, to je samo moje subjektivno iskustvo i verujem da bi mnogima koji nisu osetljivi kao ja bila zaista dobra, jer je moja mama prezadovoljna. 

Miris maske je jako lep i prijatan, a samu teksturu možete videti na kraju teksta pored ostala dva proizvoda.






Eh sada je na redu jedan slatkiš... :) 
Maska koja miriše na čokoladu i koju mi dođe da pojedem.

Kada sam je nanosila prvi put, nanela sam je na celo lice. Jako mi je fino očistila lice, sa nosa mi je izvukla sve mitisere, ali mi je moje inače suve obraze dodatno isušila što mi se nije dopalo, tako da sam morala odmah da namažem panthenol kako se ne bih ljuštila. 
Međutim, sledećih nekoliko puta nanosila sam je samo na nos i kao maska koja izvlači mitisere(čak i one dublje) mi se pokazala odlično!
Mislim da bi bila idealan izbor za osobe sa malo masnijom kožom, jer bi redukovala lučenje sebuma na celom licu. 
Izuzetno sam zadovoljna ovom maskom i verovatno ću je nekada u budućnosti kupiti u velikoj tubi kada potrošim sve zalihe koje imam po kući, pošto se trudim da ne gomilam. 

Izuzetno dobar proizvod koji je vredan vaše pažnje. 



I najslađe za kraj...  Hidrantni piling za lice - Pink grejp


Piling, roze boje, miriše citrusno-sveže...može li bolje? Ne bih rekla. :) 
Ovo je piling koji zaista lepo radi svoj posao, ima sitna zrnca i nije preterano agresivan, a opet je u stanju da lepo očisti lice bez da ga izgrebe ili izazove negativnu reakciju u vidu bubuljica i slično. 

Kada potrošim trenutne pilinge koje imam verovatno ću ga kupiti, jer mi se zaista dopada.
Proizvod je gust, gelast i mala količina je potrebna za celo lice, pa će vam ova kesica dugo trajati.



I za kraj - izgled svih proizvoda. Maska sa goji bobicama, piling i čokoladna maska.



Sve u svemu, i pored lošeg iskustva sa jednim jako mi je drago što sam imala priliku da se upoznam sa još dva fenomenalna proizvoda iz Freeman asortimana.

Još jednom, hvala gospođi Vesni na ukazanoj prilici i poverenju.


Da li ste koristile Freeman proizvode? Ako jeste kako ste zadovoljne, da li su ovi proizvodi ispunili vaša iščekivanja?


Do sledećeg posta... ♥


*Iako sam ove proizvode dobila na recenziju, to nije uticalo na moje mišljenje o njima.









12 коментара:

  1. Super postić :). Nisam do sada probala ove maskice, ali bih volela :)!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala. :) Trenutno ima dosta akcija na sajtu, pa baci pogled :)

      Избриши
  2. Koristim onu plavu,sa morskim mineralima.i zadovoljna sam!! :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je da si zadovoljna. :)
      Kada su maske u pitanju nekako mi se čini da je vama sa masnijom kožom lakše da pronađete nešto fino. :)

      Избриши
  3. Sad kad sam pročitala post, zainteresovala sam se za onu drugu za čišćenje lica. Inače do sada nisam probala njihove maske.

    ОдговориИзбриши
  4. Zanima me koliko cesto sme da se koristi ovaj piling? :) Ja imam masku od gline, limuna i nane i fantasticna mi je za moju masnu kozu.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja koja imam suvu kožu sam ga za nos i taj deo gde su mi pore kao malo proširene koristila 2-3 puta nedeljno. Baš je izdašna ova kesica. :)

      Избриши
  5. Imam masku sa jagodama i čokoladom, miris je isti kao miris Milka čokolade sa jagodama. Takodje koristim Freeman crnu masku sa ugljem i šećerom i odlična je. A ovu roze merkam već duže vreme, kao i onu plavu sa mineralima :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Super je ova čokoladna skroz.
      Roze piling je isto fin, nežan. :)

      Избриши
  6. Joj Freeman :c Patim za njihovim maskama, a nisu dostupne u B&H. Za sada sam probala onu sa ugljem i šećerom i mint&lemon glinenu masku. Ne znam koju više volim. Sutra ću imati priliku uzeti još 3 njihove maske, od kojih je jedna sa čokoladom i jagodom i radujem se testiranju, pogotovo nakon što si je ti nahvalila :D

    ОдговориИзбриши

Hvala što ste odvojili vreme za čitanje. Svaki komentar mi mnogo znači. :*