субота, 02. август 2014.

Essence Quattro Eyeshadow - 15 Most Wanted

Kao što sam u prethodnom postu obećala, danas stižu utisci o drugoj paletici redovne Essence postave koju ja imam. Reč je o paleti naziva Most Wanted.



Što se pakovanja tiče standardna priča za Essence, funkcionalno, čvrsto, ali ne preterano ekskluzivno i lepo. Paleta sadrži pet grama, odnosno četiri različite nijanse. Sve nijanse su shimeraste i jako su lepe, iako meni ova kombinacija boja deluje nekako nabacano za jednu paletu, odlično se kombinuju sa drugim paletama i savršena su dopuna mnogim mat senkama. 
Truse se minimalno, ali uz bazu na očima traju pristojan broj sati. Opet, moram da naglasim da je moja stigla iz Nemačke i da postoji mogućnost da je pigmentacija veća od ovih koje stižu kod nas(znate već i same šta sve stiže na Balkan), pošto imam neke iz LE kolekcije koje su blago rečeno srednje žalosne i koje su kupljene ovde.

Lepo se blendaju, a sjajne čestice jako lepo prelamaju svetlost što ćete videti na narednim slikama. 





Sa bazom:



Bez baze:



Da li volite Essence kozmetiku? Koji vam je najdraži Essence proizvod i kakvo je vaše mišljenje o njihovim senkicama? 

Do sledećeg posta... ♥



10 коментара:

  1. Za divno cudo, za tu cenu su i vise nego dobro pigmentisane. ;D

    ОдговориИзбриши
  2. Slozicu se sa prethodnim komentarom, stvarno su dobro pigmentovane :D , ne znam zasto nisam ranije isprobala njihove senke, nekako sam se uvek odlucivala za maskare. Lepe nijanse i dobar swatch :)

    ОдговориИзбриши
  3. Volim Essence kozmetiku i njihove lakove za nokte :) Imam jednu njihovu quattro paletu, 1 karmin, maskaru i lak za nokte i svime sam jako zadovoljna, pogotovo kada uporedim kvalitet i cenu :)
    Sve pohvale za blog i jedva cekam da objavis video(ako si odlučila da ga objaviš) . Redovno te pratim ovde i na Instagramu, ne komentarisem uvek, ali dobro :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti draga Sanja na ovako lepom komentaru. :)
      Što se videa tiče pokušaću ponovo da snimim, nisam zadovoljna kvalitetom onoga, pa se nadam da će sledeći pokušaj biti bar malko uspešniji kako bi mogao u javnost :D

      Избриши
  4. Nisam probala njihove senke, ali me zbog slatke ambalaže jako privlače. Plus, ovo je fenomenalan izbor boja, tako da moraću da ošmekam i ako već imam nešto slično. Sjajna recenzija :)

    ОдговориИзбриши
  5. Nisam koristila njihova sjenila, ali ove boje mi se baš sviđaju

    ОдговориИзбриши

Hvala što ste odvojili vreme za čitanje. Svaki komentar mi mnogo znači. :*