недеља, 10. август 2014.

Balea - gel za umivanje od grejpfruta

 Ćao drage moje! Danas vam pišem o umivalici koja je meni pored Bioten roze umivalice definitivno omiljena umivalica za skidanje dnevne šminke. Ako me čitate znate da ja šminku uvek skidam umivanjem, jer smatram da je to najbolji način. Šminku oko očiju skinem nekim mlekom ili micelarnom, ali lice obavezno umivam, pa mi je zbog toga potrebno nešto blago, a opet dovoljno efikasno.




Pre svega, pakovanje je preslatko. Roze bočica od 150ml sa praktičnom "feder" pumpicom. Samim ulaskom na moj blog vam je jasno da sam ja jedno "roze dete" i da sam mnogo slaba na roze detalje. :)





Hajde da vidimo šta kaže proizvođač:


I šta kažem ja :) 

Dakle, gel zaista lepo čisti kožu. Posle umivanja koža nekako prodiše, dobije energiju. Iako je moja koža suva, nemam nekih preteranih problema, jer odmah nakon skidanja šminke nanosim nešto za hidrataciju kože. Ukoliko bi ovaj gel bio moja stalna rutina za umivanje, verujem da bi mi pravio manje probleme. Jako je bitno i da mi nije izazivao alergije, kao ni bubuljice.

Miris grejpfruta je divan i samo pojačava taj osećaj svežine lica za vreme umivanja. Ono što je meni lično bitno je da se miris ne zadržava na licu, jer to ne volim.

Što se hidriranja kože tiče zaista se ne bih složila, ali to ni ne očekujem od gela za umivanje. 

Iako piše da je potrebno izbegavati predeo oko očiju, ja kada se umivam razmažem jednu pumpicu između dlanova i istrljam celo lice (uključujući predeo oko očiju) što možda i nije dobro, ali meni ne smeta. 

Gel je providan sa pink česticama u kojima se zapravo nalaze vitamini koji neguju kožu.


I za kraj sastojci.



Za cenu od oko 300 dinara za 150ml proizvoda smatram da je ovo jedna odlična umivalica i da bi zaista bila velika šteta ne isprobati je. 

Znam da među blogokoleginicama ima nekoliko njih koje dele moje oduševljenje, a vi drage moje, da li ste je isprobale? Ako jeste, koliko ste zadovoljne? 

Pišite mi! 

Takođe, ukoliko imate neke ideje za nove postove, ostavite u komentarima - tu sam da saslušam i realizujem ukoliko je u mojoj mogućnosti.


Do sledećeg posta... ♥

20 коментара:

  1. Super ti je post :)! Mogu se složiti sa tobom oko pakovanja, baš je nekako girly i slatko. Na isti način skidam šminku, umivanjem- jer ako to uradim maramicama ili nekim sredstvom, imam osećaj da sve to nekako samo razamažem po licu i ne očistim lepo, nije mi to to. Tako da se slažem sa tobom oko toga :). Proizvod nisam probala, ali bih volela da vidim kako će delovati na mene (s obzirom da mi je koža podivljala u poslednje vreme i više nimalo nije nalik suvoj i osestljivoj, sa kojoj sam do pre nekoliko nedlja imala problem).

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala :* Ja mogu maramicom ili nekim sredstvom "prvi sloj", ali obavezno posle umivanje. :)
      Nije veliko ulaganje, a koliko vidim odgovara mnogim blogerkama koje imaju i drugačiji tip kože od mog, tako da mislim da nemaš mnogo da izgubiš ako probaš. :)

      Избриши
  2. Super postić...već dugo razmišljam o ovome proizvodu (naravno i došao je u razmatranje radi pakiranja) i sada sam sigurna da ću ga kupiti :)

    ОдговориИзбриши
  3. Nisam probala ovaj proizvod, ali slažem se sa tobom što se tiče potrebe da svu tu šminku lepo sperem. Ja prvo očistim tonikom, pa onda ako sam imala nešto više šminke uzmem i operem nečim. Zavisi kako kad, sada recimo koristim kozji sapun i za lice i ok mi je, mada znam da nekima sapuni za umivanje ne prijaju.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja tonikom skidam ostatke posle umivanja. :D
      Volim sapune, trenutno koristim sapun od maslinovog ulja, kozje sam baš dugo koristila.
      Inače se umivam sapunima u većini slučajeva iako mi je suva koža prilično mi prijaju, mada mi je za temeljno umivanje mnogo praktičniji neki ovako gelasti proizvod. :)

      Избриши
  4. E i ja isto tako čistim lice. Umivam se i tako skinem što više mogu i onda nekim blagim gelom očistim lice i na kraju micelarna voda i toner :) Onaj balein plavi gel za čišćenje je isto fin :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Dvoumila sam se između plavog i ovog, ali sam išla na proverenu varijantu. U dm-u nije bilo roze Biotena iz ne znam kog razloga, a nešto nisam raspoložena za eksperimente sa proizvodima za lice ovih dana. :D
      Svakako bih mogla posle ovog i plavi da isprobam. :)

      Избриши
    2. Ja imam mešovitu kožu, deo oko nosa mi je suv, ostatak T zone masan i obrazi suvi, ako ti išta pomaže pri odabiru gela :D Imaš za 100 dinara da kupiš malo pakovanje čisto da probaš, nešto kao putna varijanta :D

      Избриши
    3. Znam za mini pakovanje, isprobaću sigurno. :)
      Hvala ti :*

      Избриши
  5. Pre par dana sam pisala o omiljenim Balea proizvodima, i ovaj se našao u postu. :)
    Potpuno se slažem sa svim što si napisala. Takođe mi je suva koža i imam problema sa alergijama, tako da mi je problem da pronađem proizvod koji mi neće smetati.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je da se slažemo. :)
      Jako je teško pronaći nešto što će biti efikasno, a opet ne papreno skupo, naročito ako uzmemo u obzir kojom brzinom se umivalice troše. :)

      Избриши
  6. I meni je ovo jedan od omiljenih Balea proizvoda, uvijek ga imam među čistilicama.
    Volim da ga koristim ujutru za umivanje, za večernje skidanje ostataka šminke mi ipak treba nešto malo jače.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je da delimo ljubav prema ovoj umivalici. :)
      Ujutro izbegavam bilo šta osim vode, eventualno sapuna od maslinovog ulja zbog inače suve kože, pa mi je ova sasvim dovoljno jaka. :)

      Избриши
  7. Obozavam ovaj proizvod i uvek mu se rado vracam.:) Odlican post..:)

    ОдговориИзбриши
  8. Ja isto volim da lice umijem, nakon skidanja šminke nekim skidačem. Nekako ako to ne uradim imam osećaj da je koža i dalje prljava i masna. :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. E pa da, ja isto tako, samo što moja suva koža upije sve što se da upiti, pa imam utisak kao da su mi stogodišnje naslage na licu ako se ne umijem :D

      Избриши
  9. Padam na roze pakovanja :D
    Nisam probala, ali nameravam kad potrošim trenutnu umivalicu :)

    ОдговориИзбриши

Hvala što ste odvojili vreme za čitanje. Svaki komentar mi mnogo znači. :*