недеља, 27. јул 2014.

Vaša pitanja - moji odgovori :)

Pre nekog vremena na blog sam postavila mini post u kom mi možete postavljati pitanja. Post ste dosta čitale, a pitanja slabo postavljaje - no dobro, odgovoriću na ova koja su se nakupila, a onaj post obrisati čim ovaj objavim. :) 

Da ne dužim sa uvodom, krenuću odmah sa pitanjima. :)



Iskustva sa losionima za sunčanje (omiljene marke, visina spf...)?

Imam tu sreću da nemam preterano zahtevnu i osetljivu kožu tela kada je sunce u pitanju. Iako imam svetao ten, jako lepo dobijam boju bez "pregorevanja" i zaista mogu dosta da pocrnim bez prženja (dakle samo koliko sam u vodi ili negde u pokretu), pa svake godine isprobavam nešto novo. Ove godine ću koristiti Carroten koji ima spf 10 i Multiactiv sa spf-om 24. Nekada (dok je mama birala spf) je to obavezno bilo 50+, sada je priča malo drugačija. :)
U prilog mom sunčanju bez prženja fotka od pre dve godine kada sam skoro svaki dan bila na nekom od gradskih kupališta (ispod suncobrana veći deo dana) :)
O proizvodima koje ću koristiti ovog leta nešto više u narednim danima.





Omiljena knjiga?

Jako mi je teško da se odlučim za jednu knjigu, jer sada kada nemam obaveza čitam po dve knjige nedeljno. Volim knjige Sofi Kinsele, Nore Roberts, a Hari Poter serijal knjiga je nešto što znam napamet, jer od četvrtog razreda osnovne škole praktikujem bar jednom godišnje da pročitam ponovo sve knjige. ♥



Omiljeni film?

Filmove slabo gledam, više volim knjige, ali neki od omiljenih su mi Briljantin, Prljavi ples i Burleska. Sve u svemu mjuzikli. :)


Slika je preuzeta sa Google-a.




Šta ti najteže pada vezano za blogovanje? 

Definitivno mi najteže pada fotkanje postova. I loši međuljudski odnosi koji vladaju među blogerkama, a koji se vrlo vešto maskiraju.



Koju muziku slušaš?

Ja sam muzička svaštara, često me zezaju i da sam džuboks. Imam svoje momente kada sam opasna rokerka, imam momente kada mi se sluša nešto od novije muzike, a opet često sebe zateknem kako slušam prave kafanske narodnjake uz koje često zaplačem.
Pored znanja o klasičnoj muzici koja nosim iz muzičke škole naučila sam i jednu veoma bitnu lekciju o deljenju muzike na dobru i lošu, a ne po žanrovima i na tome sam beskrajno zahvalna svojoj profesorki flaute koja nam je često pronalazila note za aktuelne hitove (svirala sam "Lane moje" na flauti - toliko) :) 



Omiljeni dekorativni proizvod?

Mislim da već i vrapci znaju da su mi karmini slaba tačka. Malo maskare, drečavi karmin i ja spremna. :)





Omiljena serija?

Za serije je ista priča kao i za filmove, ali dve koje sam dosta često gledala su Bones i House. 


Slika je preuzeta sa Google-a.




Da li si imala do sada neprijatnih iskustava vezanih za blog?

Jesam i to nekoliko, na žalost. 


Savet koji bi dala novim blogokoleginicama?

Ne volim da dajem savete, to je jako nezahvalno, ali ono što se sigurno ceni je kvalitetan blog koji ne kopira ostale i koji je inovativan. Takođe, ono što ja cenim je kada su devojke bez dlake na jeziku i kada sve pišu onako kako jeste. Dobre fotke dosta poboljšavaju celokupan izgled bloga, pa na njima treba poraditi (ja to recimo nisam znala kada sam započinjala). Sve u svemu bitno je biti svoj, pa kako god to ispalo na kraju. :)



I to bi bilo to što se tiče pitanja, hvala svim devojkama koje su se potrudile i postavile pitanje. 

Do sledećeg posta... :*






6 коментара:

  1. Kako ranije nisam videla da mogu da ti postavim pitanje? :D
    Originalan post, svaka cast! :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ne znam kako ti je to promaklo. :)
      I nije preterano originalno, ali je zanimljivo. Drago mi je da ti se dopada. :*

      Избриши
  2. Losi odnosi izmedju blogerki? valjda ja ne znam za to posto nisam iskusila. Jako mi je zao sto imas takvo misljenje :/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ne između svih, ja sam među blogerkama stekla istinske prijateljice, ali da ima prikrivenih sukoba, ima. :)

      Избриши
  3. Sad tek vidim post, hvala i tebi što si odgovorila na naša pitanja. :)

    ОдговориИзбриши

Hvala što ste odvojili vreme za čitanje. Svaki komentar mi mnogo znači. :*