недеља, 20. јул 2014.

Favoriti jun/jul ♥

Ćao drage moje! U poslednje vreme sam bila jako zauzeta, pomalo i lenja i postovi su se svodili manje više na recenzije, a favorite sam uredno preskakala. Zato sada, pripremite neku kaficu ili čaj, zavalite se, pa da počnemo. Nisam mogla više da eliminišem proizvode, ovo je najmanje za ova dva "letnja" meseca što sam uspela da izdvojim. 


Proizvode sam grupisala po nekim zamišljenim kategorijama.


Prva kategorija su preparativni proizvodi. Proizvode koje sam recenzirala ću označiti, a ukoliko želite recenzije ostalih, naglasite mi u komentarima. :) 

Avon AdvanceTechniques maska za kosu sa arganovim uljem - fenomenalna maska za kosu koju sam kupila nakon pozitivnog iskustva sa serumom/uljem iz iste kolekcije. Pošto je bila na sniženju(samo 150 dinara) odmah sam naručila dve tube i nisam se pokajala. Sigurno ću nastaviti da je kupujem.

Baby Love šampon je šampon koji ja konstantno koristim i koji obožavam, nešto više o njemu sam pisala u postu o nezi kose (OVDE) i tek sada vidim da sam skoro celu svoju rutinu promenila. 

Bioten roze tonik je namenjen suvoj koži, nije mi izazivao nikakve iritacije, čak mislim da mi je dosta pomogao, jer već jedan solidan period moje lice prilično miruje (pu, pu da ne ureknem :D).

Bioten hranljivi regenerativni losion i krema za ruke sa smokvom  takođe fenomenalni proizvodi, nešto više u recenziji. 

Sudocrem - jedna multifunkcionalna kremica, prvenstveno namenjena bebama protiv pelenskih osipa, ali savršena za sve vrste iritacija. Konkretno, u favoritima je zato što mi zaista brzinski smiri ubode komaraca koji me napadaju i preko Autana, a pečati koji ostanu su veličine kovanice od dvadeset dinara - bez preterivanja. 

Avon Foot Works losion za stopala od višnje - jako fin proizvod, losion za stopala koji zaista hidrira, a poprilično brzo upija. Miris je intenzivan, ali srećom brzo ispari, pošto meni malko smeta. :)


Essence Get Big Lashes Volume Curl maskara - lepa maskara sa zakrivljenom "dlakavom" četkicom. Pogodna je za dan ukoliko želite samo da obojite i izvučete trepavice, ali nanošenjem u više slojeva možete dobiti i lep večernji izgled.

Avon Fiksator takođe ima svoju recenziju. Sada kada je toplo izbegavam dnevno šminkanje, a ukoliko se šminkam obavezno koristim njega. Fenomenalan proizvod, jer i pored znojenja koje je neizbežno na 30+ stepeni, šminka ostaje tu. Lice nije mat, ali je šminka tu. Moje iskrene preporuke.

Bioten CC krema - moja najveća ljubav. Detalji su u recenziji, a ja ću vam samo reći da je sada još više volim. ♥

Golden Rose Velvet Matte 02 je karmin koji nosim konstantno od kada sam ga kupila. Počevši od cene, preko boje, pa sve do postojanosti od nekoliko sati i preživljavanja ića i pića po slavljima mene je kupio. Planiram da kupim još neke nijanse, jer je ova kolekcija zaista fenomenalna. Ukoliko vas zanima na delu, pišite da slikam makeup post. :)

Essence Stay Matt Smooth Berry - fenomenalna mat krema koju sam uvrstila u top 5 letnjih karmina. Obožavam. ♥

Oriflame set korektora - žuti deo je favorit, idealan za posvetljivanje predela oko očiju. :)

Avon Glow Bronzer  opet, sve kao što sam rekla u recenziji, savršenstvo. 

Essence Quattro To Die For paleta senki je odlična paletica kako za dnevne tako i za večernje varijante. Idealan izbor za malo novca.

Blush 32 i 14B - odlične četkice za malo novca. Prva je multifunkcionalna, može se koristiti kako za tečne tako i za "praškaste" proizvode. Ja je uglavnom koristim za puder i CC kremu, ali često i za blendanje rumenila. Druga je klasična četkica za blendanje senki i za to mi je odlična. 


Iako sam za sada u gradu, zaštita od Sunca je obavezna. Ovih dana intenzivno vozim bajs(volim taj izraz, ne zamerite), a kako vozim pre podne potrebna mi je neka zaštita. Zahvaljujući mojoj dobroj pigmentaciji koristim minimalnu, ovoga puta je to novo Carroten Island Escape suvo ulje spf10 koje kombinujem sa Sun Dance sprej losionom za solarijum/sunce koji pojačava intenzitet crnjena. Idealna kombinacija ako mene pitate, jer zaista postepeno crnim, ne gorim, a boja je lepa. 
Posle tuširanja na ramena koja su najizloženija mažem Multiactiv gel za posle sunčanja koji prijatno hladi i hidrira kožu. 
Dakle, ovo je moj fantastični trio za ovo leto. :)


Što se noktiju tiče i tu imam par favorita. 

Avon sprej za brzo sušenje je nešto što koristim redovno. Zaista pomaže da se lak brzo osuši, a pošto je masnjikav ujedno i lepo neguje zanoktice. U kombinaciji sa Aura Jelly top coat-om mi se lak iskrzao tek petog dana što je apsolutno moj lični rekord u držanju jednog laka na noktima. :) 

Što se tiče boja, kao najveći favorit bih izdvojila Flormar 127 Berry Nuances i to samo zato što sam sujeverna. Kupila sam ga par dana pred prijemni, a specijalno sam ga namazala za prijemni, tako da - neka ovo bude moj "srećni lak". :D Pritom, nijansa je identična Essence karminu koji sam iznad spomenula. ;)

Golden Rose Color Expert 56 je lak koji sam ubedljivo najviše nosila, prelepa mint nijansa. Iznenađujuće kvalitetna linija lakova. Želim je celu! 

I naravno... Aura Professional 42 Skinny Jeans moj omiljeni lak svih vremena. Takođe, njega sam spominjala u top 5 letnjih lakova za nokte.


Tu su i još neke sitnice. :)

Uglavnom sam mirisala na Tesori d' Oriente Orchidea della Cina, a omiljeno labelo mi je Intensive Protection koje je ujedno i jedino labelo Labello (kapirate šta hoću da kažem) koje volim. 

Kao neko ko zaista voli da čita i ko smatra da je čitanje izuzetno bitno (to ne moraju da budu ruski klasici i teška literatura) moram da spomenem i dve knjige koje sam pročitala prethodne nedelje. 

Prva je knjiga Nore Roberts "Mesec nad Karolinom" koja je kao i sve njene priče misterija protkana romansom i koja na kraju ima zaista neočekivan obrt. 

Druga knjiga je knjiga od koje ja nisam nešto očekivala, jer sam imala predrasude prema ženi koja ju je napisala. Naime, knjiga Simonide Milojković "Ljubav u doba kokaina" je jedna slobodno mogu reći jezivo realna slika dobrog dela Beograda. Svako ko je nekoliko puta izašao na neko od "fensi" mesta u gradu zna o čemu pričam. Devojčice, pročitajte ovu knjigu kako bi znale šta nikako ne treba da radite u životu. Ja sam je pročitala za dva sata da bih se na kraju rasplakala kao kreten. Jako teška priča. 

Kao omiljena aplikacija tu je Instagram na kome me možete pratiti ovde. Omiljeni komad nakita je ova srebrna narukvica koju sam dobila za 18-i rođendan. Opet je malim delom sujeverje u pitanju, a većim delom emotivna vezanost za ovaj komad nakita. :)


I sada... ako ste izdržale do kraja, svaka čast! :D

Koji su vaši favoriti? Da li neke možda delimo? 

Do sledećeg posta... ♥

23 коментара:

  1. Odlične stvarčice.U potpunosti se slažem za Avon fiksator.Blush 32 kist mi je na WL,a i ova knjiga S.Marković.Ne znam da li može da se kupi u BiH.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je da se slažemo. :)
      Ako nema gde, javi da šaljemo knjigu. :)

      Избриши
  2. Aj aj,koliko favorita :D I svi su odlični :) Moraću da probam Baby love,nema ko ga nije nahvalio..Avonova AT maska je odlična,čim naletim opet na nju uzimam je obavezno(šta mi bi da prestanem da je koristim :D).
    Knjige ljubav.♥ :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Kad zabušavam moraju da se nagomilaju. :)
      Baby Love obavezno probaj, ja ga koristim već desetak meseci i jedino je on stalna postavka kada je nega kose u pitanju. :*

      Избриши
  3. Super su ti favoriti, i ja sam odusevljena GR mat karminima, stvarno su odlicni. :) Jao, bas sam htela ovaj SunDance sprej za brze potamnjivanje, ali nigde nisam uspela da ga najem. :/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je da ti se dopadaju.
      Ja sam prvo htela SunDance gel, ali sam uzela sprej i to poslednji, jer nije bilo gela. Odlična stvar zaista, iako moram priznati da u solarijumu malčice bolje obavlja posao nego na suncu. :)

      Избриши
  4. Kako si se raspisala. Odličan post, pola stvai završilo na WL. :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hoće to ponekad kad naleti inspiracija. :)
      Ako, samo proširuj WL. :D

      Избриши
  5. Bioten tonik odlican, ja ga vec dugo koristim :) A mozes slobodno napisati malo opsirnije o blush cetkicama :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je da ga i ti voliš. :)
      Važi, potrudiću se da uskoro objavim post. :)

      Избриши
  6. super favoriti, zainteresirala si me za baby love šampone :D
    jako mi se sviđa ovaj Berry Flormar lak za nokte :D

    ОдговориИзбриши
  7. Omiljena igračka nam je IG ;)
    O, moraću i ja da potražim te velvet matte ruževe...

    ОдговориИзбриши
  8. Blush 32 imam i bas volim :)
    Moracu def da probam GR Mat ruzeve :)
    Avon sprej za brzo susenje isto obavezno koristim :)

    ОдговориИзбриши
  9. Nikako da kupim taj Aura plavi lak :D
    Procitala sam i ja knjigu "Ljubav u doba kokaina", jako tuzan kraj. Postoje neke scene koje su, barem po mom misljenju suvisne, npr. ono sa psom sta je bilo u parku. Ali svakako knjiga koju skoro svaki tinejdzer mora da procita. Oriflame korektor i Multiactiv gel su nam zajednicki favoriti :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ne znam šta čekaš za lak stvarno. :D
      Okej, jeste odvratna scena, ali je to nešto na šta bi neko ko krizira vrlo verovatno pristao. Surova je knjiga totalno.
      Drago mi je za zajedničke favorite. :)

      Избриши
  10. Volela bih da probam Bioten ulje i kremu za ruke, ali me i dalje kopka i CC krema... Moraću da pokupim testere svih BB,CC, toniranih krema i lepo isprobam sve :) Mada mi je Multiactiv super, volim ja to da menjam :D Zanima me GR ruž-detaljno! :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja mislim da lepo kupiš odmah i da se ne zamajavaš testerima. :D
      GR je do pola skoro već potrošen, tako da ne znam koliko je privlačno da ga tako slikam, ali savršen je, savšreeeeeen <3

      Избриши
    2. A neeee, nema više gomilanja :D Samo testeri haha :) Ako je toliko lep...nema veze :)))

      Избриши
  11. Ja sam valjda jedina osoba kojoj baby love šampon ne odgovara,ali zato kupke i gelove za tuširanje obožavam i samo njih i koristim.Ostalo nisam probala al nameravam cc kremicu da kupim jer mi po testerima koje sam nabavila baš odgovara.Volim da čitam i baš ću nabaviti ovu knjigu jer me je sadržaj koji si opisala podsetio na staru čuvenu knjigu Mi deca sa stanice Zoo koju sam obožavala i koja je još u osnovnoj školi ostavila jak utisak na mene.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Meni baby love odgovara samo zbog toga što nema sulfate :)
      CC je odlična, ali kada napolju nije pretoplo, u suprotnom klizi i sa suve kože.
      Različite su dosta te dve knjige, iako je ta neka tema ista. Svakako vredi pročitati :)

      Избриши

Hvala što ste odvojili vreme za čitanje. Svaki komentar mi mnogo znači. :*