понедељак, 28. јул 2014.

Essence Quattro Eyeshadow - 05 To Die For

Pre oko dva meseca do mene su stigle neke Essence sitnice iz Nemačke, među njima ova i još jedna quattro paletica. Danas vam predstavljam ovu meni mnogo dražu, a već za koji dan stižu utisci i o drugoj. Pre konkretnih utisaka želim da se izvinim što sam slikala korišćene palete, ali tada zaista nisam imala kada da ih slikam. :) 


Kao i sve njihove paletice dolazi u ne preterano luksuznoj, okrugloj, ali veoma čvrstoj kutijici na kojoj se ne nalaze svi podaci.
Sastav, kao i ostale kombinacije boja koje su u ponudi možete pogledati na Essence sajtu ovde.


Paleta sadrži 5g što je prilično izdašno kada su senke u pitanju. Prve dve nijanse su blago sedefaste, treća je zaista bogata sedefom, a četvrta je klasična mat braon koju je moguće koristiti i za popunjavanje obrva. Sve nijanse su srednje pigmentovane, ali se lepo nanose i blendaju i na mojim kapcima uz bazu izdrže sasvim pristojan broj sati.
Za nekoga ko ima velike šminkerske apetite ova paleta neće biti zadovoljavajuća, ali meni koja ne eksperimentišem toliko je zaista praktična i odgovara mi u svakom pogledu.
Preporučena maloprodajna cena je 409 dinara što je skroz isplativo.

U nastavku pogledajte slike palete na prirodnom svetlu i prirodnom svetlu sa blicom, kao i swatcheve sa Avon bazom, jer ih nanosim samo preko nje. Nijanse su ispale realne i ne bih ih posebno opisivala. 
Ukoliko imate neko dodatno pitanje, tu sam. :) 














To bi bilo to za danas. Da li koristite Essence kozmetiku ili možda imate predrasude prema njoj? Ako koristite koji je vaš omiljeni proizvod?

Do sledećeg posta... ♥




8 коментара:

  1. Baš je fina paleta! Sviđa mi se kombinacija boja, te su mi omiljene :) Imam i ja identičnu, iz neke LE kolekcije, različito je samo pakovanje. Lidija

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Paletica je kao bombona. Super je što može da se nadograđuje kako bi se pojačao intenzitet. :)

      Избриши
  2. Ja sam pre sto godina imala neku Essence mono senku, crnu, koja se bukvalno skidala skroz! :/ I više nisam kupovala nijednu, a ove mi deluju lepo :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Kod njih izgleda sve zavisi od proizvoda do proizvoda, neki su vrhunski, a neki su očaj. I sada ne znam da li se ove koje se prodaju u Nemačkoj razlikuju od ovih kod nas. Konkretno ove moje su vrhić. :)

      Избриши
  3. Nemam nikakve predrasude, ovo je odlična kozmetike još pristupačne cijene, imam par njihovih paletica i sasvim su dobre :)

    ОдговориИзбриши
  4. lijepa paletica :)
    posebno mi se sviđa 3. po redu na swatchu :D :D

    ОдговориИзбриши

Hvala što ste odvojili vreme za čitanje. Svaki komentar mi mnogo znači. :*