среда, 16. јул 2014.

Bioten - nega tela

Ćao drage moje! Danas malo pričamo o nezi tela. Da, opet je Bioten na redu. Obožavam ovaj brend i zaista ne mogu, a da ne napišem par redova o ovim proizvodima koji su stigli do mene kao znak zahvalnosti za lepe recenzije. :) 




Prvo na redu je Opuštajuće ulje za masažu


Ja sam neko ko je oduvek bio skeptičan prema uljima, nekako im nikada nisam pronalazila namenu, nervirala su me jer sam se osećala kao "prva palačinka"... Dok nisam saznala da je trik u nanošenju na vlažnu kožu. Od onda (dakle unazad nekih pola godine) mleka za telo veoma rado zamenjujem uljima. 
Iako je ovo ulje prvobitno namenjeno za masažu ja sam ga koristila na više načina.
Nanosila sam ga posle tuširanja na vlažnu kožu, ali i posle depilacije sam mazala noge sa njim i iritacije nisam imala (čak mi je i crvenilo bilo dosta blaže nego inače).

Omiljeni način korišćenja sam otkrila sasvim slučajno i to u nedostatku maslinovog ulja koje mi služi da "poveže" so za piling tela koji je moj omiljeni piling ikada. Dakle ovo uljce + so = fantastičan piling za telo. So je izuzetno abrazivna, ali ne gruba i učini da koža bude glatka, a ulje joj da tu neku gipkost i mekoću. Savršeno!

Ulje je prijatnog mirisa koji ja ne umem da opišem. Izuzetno je tečno i možete imati manjih problema oko doziranja tako da pazite. :)




Hranljivi regenerativni losion za telo za izuzetno suvu kožu je bio ljubav na prvo mazanje - doslovno. 
Ovo je losion sa ekstraktom pamuka koji miriše apsolutno isto kao roze umivalica koju mnogo volim. 


U poslednje vreme (tačnije za vreme spremanja prijemnog) sam imala velikih problema sa suvom kožom što tela, što lica. Meni stres izbija na kožu, poiskaču mi bubljice na bradi, prsti na rukama i nogama mi se perutaju, ostala koža me zateže i ako ne reagujem na vreme kreće da se peruta- dakle neki blaži oblik neurodermatitisa.
Ovaj losion mi je zaista pomogao u tom periodu i dosta je ublažio ta zatezanja, kao i sprečio perutanje, bez osećaja lepljivosti ili topljenja tokom toplih dana. 

Moje iskrene preporuke. 





I za kraj, ali ne i manje bitna Anti-age krema za ruke. 


Kada su ruke u pitanju mislim da ovo "anti-age" nikada ne može da škodi. Pored vrata i dekoltea, ruke su nešto što žene najpre oda.
Krema je guste strukture i predivno miriše na smokve. Takođe, dosta mi je pomogla kod mojih presušenih dlanova. Malo je masnija, ali brzo upija i nije lepljiva. Posebno mi se dopada što miris ostaje na rukama zaista dugo.



Kremu, kao i losion planiram da kupim nakon što potrošim ova pakovanja koja su mi već pri kraju, jer su zaista fenomenalni.

Da li koristite Bioten? Koji su vaši omiljeni proizvodi za negu tela?

Do sledećeg posta...

Ljubim vas. ♥


*Iako je proizvod PR uzorak to nije uticalo na moje mišljenje o njemu. 





2 коментара:

Hvala što ste odvojili vreme za čitanje. Svaki komentar mi mnogo znači. :*