четвртак, 10. јул 2014.

Bioten Genovate Antiageing & Regenerating Eye Serum - utisci

Ćao drage moje! I same znate da sam mnogo pre nego što sam uspostavila prelepu saradnju sa Sarantisom veoma rado koristila Bioten proizvode i zaista bila oduševljena njima. 
Pre nekog vremena, ljubazni Bioten tim je svim blogerkama koje su pisale o Biotenu i koje ga zaista vole, uključujući i mene poslao paketiće proizvoda kao "mali" znak pažnje. Mali stavljam pod navodnike, jer su naši paketići prelepi i sve samo ne mali. Hvala još jednom!

Danas vam pišem o serumu za negu predela oko očiju koji je iz Genovate linije koja je prvenstveno namenjena starijoj populaciji (35-45 godina). Verovatno se sada pitate šta će meni od nepunih dvadeset godina nešto što je namenjeno za "tete"? 
 E pa ovako... :) 

Genovate linija je linija koja je bazirana na Resistem sastojku, koji je dobijen iz biljnih matičnih ćelija i to korišćenjem stabilnih i čistih metoda ekstrakacije, jer se tako obezbeđuje bogat sadržaj aktivnih komponenata što stimuliše prirodne mehanizme protiv starenja kože. 

Dakle, nema hemije koja će nas učiniti mlađima, već pomaže da se naša koža očisti od toksina i regeneriše, kao i da stvara nove ćelije što je čini pogodnom i za korišćenje kod nas mlađih, jer jel te i mi imamo toksine i ne želimo da ostarimo očas posla. :)






Što se tiče pakovanja proizvoda - standard za Bioten. Jednostavno, efektno, sa svim potrebnim informacijama i detaljima vezanim za proizvod.


Sam proizvod je u plastičnoj flašici na pumpicu što je veoma funkcionalno i lako za korišćenje. Kao jedinu manu bih navela to što ne mogu da vidim koliko mi je proizvoda ostalo, ali dobro. Dok ga bude biće :) 

Pumpica je lepa i lepo dozira, ali imajte na umu da je "pola" dovoljno za oba oka. 



Što se samog učinka proizvoda tiče, ne mogu da garantujem da li podmlađuje ili ne, jer bore nemam. Ono što mogu da garantujem je da jako lepo hidrira predeo oko očiju. Ujutro kada se probudim nisam siva i naduta, već veoma pristojno izgledam, a kada je nanosim pre šminkanja fino se ponaša kao podloga, jer brzo upija. 

Kao jedinu manu bih navela što me povremeno kada mi upadne u oko pecka, ali joj to ne mogu uzeti za zlo, jer se dešava mojom nepažnjom.

Sve u svemu, proizvod koji vrlo rado preporučujem svojim drugaricama, iako još uvek ni jedna od nas nema bore, sigurnije je sprečiti, jer izlečiti ih sigurno nećemo. :)

I za kraj, evo količine koja je dovoljna za oba oka. 



Da li vi volite Bioten proizvode kao i ja? Koristite li kreme za predeo oko očiju? 

Pišite mi i ne zaboravite na POST  gde možete postavljati pitanja - jako malo vas je obratilo pažnju na njega i ako se ne skupi još pitanja neću ni odgovarati na njih. :) 

Do sledećeg posta... ♥



*Iako je proizvod PR uzorak to nije uticalo na moje mišljenje o njemu. 








4 коментара:

  1. Želim da probam ovo i cc kremu ali nikako da dođe na red :) Ti si mi probudila želju za oba hehe :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Polako, doćiće. :)
      Dobro je dok ne budim želju za nekim skupljim mazalicama. :P

      Избриши
  2. Aaa pa ovo nisam videla. Dobila sam neke uzorke Genovate kreme za lice i baš mi se dopala. Jao i meni je ova moja Skin Defence upala u oko jednom i mnogo me je peklo, al od tada pazim kako se mackam ;)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Imam i ja par testera te za lice, ali nikako da isprobam. Znači ne smeju da se mažu u oči, haha ;)

      Избриши

Hvala što ste odvojili vreme za čitanje. Svaki komentar mi mnogo znači. :*