уторак, 08. јул 2014.

Avon Glow - Illuminating Bronzer Duo (Medium Bronze)

Ćao drage moje! Nakon nešto duže pauze koju je prouzrokovalo učenje i priprema prijemnog ispita i koja se završila više nego odlično i bolje od očekivanog vraćamo se malo redovnijem postovanju. 
Danas vam pišem o proizvodu koji je mene osvojio na prvi pogled, prvo kada sam ga videla u katalogu, a zatim i kada je stigao do mene. 

Kao što ste već videle u naslovu reč je o novom duo bronzeru. :)

Proizvod dolazi u kartonskoj kutiji kao i većina Avonovih proizvoda, s tim da je ovoga puta kutija braon-bronzana pošto se radi o Glow kolekciji. Moram napomenuti i da je kutija bila u pucketavoj foliji koju sam ja "ispuckala" pre slikanja - sram me biloooo. 
Na kutiji se nalaze sve potrebne informacije.




Kutijica sa proizvodom je takođe zaštićena, a u samom proizvodu između poklopca i proizvoda postoji folija (koju sam ja tek nakon slikanja otkrila jer se zalepila na poklopac), pa je proizvod 100% siguran.



Pakovanje je dosta manje nego što sam očekivala, a gramažu nisam nigde mogla da pronađem. 
Plastika je dovoljno čvrsta, a opet je zgodna za otvaranje (nećete lomiti nokte). :)





Eh sada, što se samog proizvoda tiče, nije ovo ništa revolucionarno - mat bronzer i hajlajter, međutim meni se mnogo dopalo kako su oni to "uklopili". Jako me podseća na pesak i trag grabuljica iz zen bašte. 

Moja nijansa je tamnija, iz prostog razloga što planiram da ga koristim sada kada sam ipak crnja u odnosu na moje zimsko bledilo. Iako deluje tamno i narandžasto, sama nijansa na licu nije tamna kada se lepo izblenda. Ja sam žućkasto maslinasta i sa mojom kožom se savršeno stapa i kada ga koristim samostalno, ali i kada ga koristim u kombinaciji sa hajlajterom/iluminatorom(kako je kome draže). :)
Ne trusi se, ali morate biti obazrivi sa količinom koju nanosite na lice, jer se lako možete začokoladirati što nam nikako nije cilj. :)

Verujem da nema neke preterane mudrosti kada je jedan bronzer u pitanju, osim što morate da pogodite "svoju nijansu" i lepo ga nanesete. 

Svakako, za cenu od nekih 500 dinara koliko sam ja platila na akciji, dobijate zaista lep i funkcionalan proizvod.

Ukoliko vas još neka pojedinost zanima pitajte me, a takođe vas i podsećam na post sa pitanjima koji je malo vas primetilo gde možete da me pitate sve što vas zanima - OVDE.

Sada vas ostavljam da uživate u gomili fotki ovog prelepog dua. 












To bi bilo sve za ovaj post. Da li ste probale ovaj proizvod, kako vam se dopada?

Do sledećeg posta... ♥












10 коментара:

  1. Mnogo ti hvala razmisljala sam se da li da ga narucim ali mi ona slika u katalogu nije bila bas bas, ali tvoj swatch je odradio posao i odmah sam jurila moju Jecu Avon da vidim da li jos moze da se naruci iz starog kataloga posto je tamo jeftiniji. Hvala ti mnogo sto cu imati super bronzer. Vec sam komentarisala kako ljudi iz Avona jako lose slikaju sminku. Vise puta sam narucila nesto i boja nije imala veze sa onom u katalogu. Ili recimo vidim uzivo nesto a u katalogu mi uopste nije izgledalo primamljivo. Nije mi jasno kako malo ne porade na tome. Svaka nasa blogerka bi mogla da im odrzi casove slikanja sminke.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nema na čemu, drago mi je da sam nekome pomogla, jer sam i sama bila u velikoj dilemi. :)
      I sama sam puno puta bila iznenađena nijansom koja mi je stigla, ali šta je tu je - to su "čari" kataloške prodaje.
      Hvala na lepim rečima. :)

      Избриши
  2. Bas je fin. Vidjela sam kod par blogerki onaj svijetliji koji mi se uopste nije dopao, ali ovaj je vec druga prica. Mozda sto ljeti dosta pocrnim, pa od svijetlijeg ionako ne bih imala puno koristi. :-)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Prelep je zaista. :)
      Ni meni svetao ne bi ništa značio tokom leta, pa je ovaj pun pogodak :)

      Избриши
  3. Hmm meni bi ipak svjetliji odgovarao :) Cjelokupan dojam ovog bronzer/hajlajtera je odličan :D

    ОдговориИзбриши
  4. Dopadaju mi se slike, a i recenzija. Nekako sam sumnjičava prema ovom proizvodu, pa ga još uvek nisam isprobala, tvoja recenzija me je malo bacila u razmišljanje. :)
    Pozdrav!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala Ana. :)
      Proizvod je odličan, jedina zamerka mi je kutijica, jer jednom je ispao i odmah se polomio. No dobro, može se i ovako koristiti, a to je bitno.
      Iako je kupljen zbog bronzera, moram priznati da mi je hajlajter mnogo draža polovina. :)
      Pozdrav :*

      Избриши

Hvala što ste odvojili vreme za čitanje. Svaki komentar mi mnogo znači. :*