уторак, 17. јун 2014.

TOP 5 letnjih lakova za nokte

Ćao drage moje! Danas nastavljamo sa listom "TOP" proizvoda za leto. Ovoga puta na red su stigli lakovi za nokte. Svi lakovi koje ja koristim su neki prosek po kvalitetu, ni najgori ni najbolji - više od toga mi ni ne treba, jer mi se veoma često dešava da boju na noktima menjam svaki dan i ne bi mi bilo isplativo. Dakle, ovaj post neće biti preporuka vrste laka po kvalitetu(kao što je bio slučaj sa karminima gde sam u obzir uzela i kvalitet i boju), već samo preporuka - tačnije moj izbor boja koje ću najčešće nositi u nadolazećem periodu. :)




Ovo je za mene bio izuzetno težak zadatak, s obzirom da moja kolekcija lakova ima preko 70 bočica. Da, znam - nisam normalna. Na kraju sam se odlučila za:

- Flormar 424 koji je ja mislim najpoznatiji mintać od jeftinijih lakova. U zavisnosti od mesta gde ga kupujete cena varira od 130 do 250 dinara. Nije najsavršeniji, ali ga volim. 

- Novi Avon Gel Finish u nijansi Orange Crush je lep narandžasti lak koji u zavinosti od osvetljenja menja svoju boju, nekada je isti kao pomorandža, a već u sledećem trenutku vuče na nešto koralno. Cena je oko 250 dinara, sve zavisi od kataloga do kataloga. :) 

- Miss Sporty 540 je jedan jako lep Ferari crveni lak. Obožavam ovu nijansu crvene! Ima izuzetno široku četkicu sa kojom je čak i meni koja imam prilično veliku nokatnu ploču teško da radim. Mislim da sam ga platila oko 150 dinara.

- Golden Rose With Protein 345 - mislim da o ovim lakovima nema šta da se priča i da ne postoji devojka koja ih nije probala. Neke nijanse su fantazija, neke su žali Bože bačenih 75 dinara. Ako želite mogu napraviti i post sa svim nijansama iz ove GR linije koje volim? ;) 

- Aura Professional 42 (Skinny Jeans) je moj omiljeni lak svih vremena. Takođe, istu nijansu možete naći i u She Bunny kolekciji pod brojem 028 (klik za post) i to je definitivno nijansa laka koju sam najviše puta ponovo kupila. Rekla bih desetak potrošenih bočica (iz svake linije po malo). Naročito volim da ga nosim na nogama. Cena Professional laka je čini mi se oko 160 dinara, a She Bunny je neki dinar manje od 100 dinara.










Prilažem vam i par instagram fotki. :)



Nije mi jasno zašto je ovaj crvendać ispao ovako siv, pa vam dodajem i jedan "liftie" (selfie iz lifta) gde su mi nokti njim namazani da vidite kakav je. :) 





To bi bilo sve za danas! Koje boje vi nosite ovog leta? Imate li neke predloge za mene?

Pišite mi! 

Do sledećeg posta... ♥



12 коментара:

  1. Uuuuu ovaj Flormar mi se najviše sviđa :) Baš volim mint boje lakova :3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I ja sam malo zaluđena mintaćima, mada generalno volim boje na noktima, ne volim kada su mi nokti "goli". :)
      Šteta za Flormar samo što mora tri sloja, inače je odličan. :)

      Избриши
  2. Одговори
    1. Ja bez plavog ne mogu da živim, toliko sam se vezala za taj lak da već uvek imam po jedan novi u rezervi za "ne daj Bože" - odlepila sam totalno koliko je lep. :D

      Избриши
  3. Super su sve boje :)
    Ja generalno nemam problem sa ovim Golden Rose with protein lakovima, mada vidim da se svi zale na njih, cak mi traju i po pet dana. Volela bih da vidim neki post o njima :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala. :)
      Znaš kako, sve zavisi od nijanse do nijanse. Obično su ove drečavije odlične, a one svetlije/pastelne lošije. Što se trajnosti tiče iskreno mislim da nisam ni jedan lak u životu duže nosila od tri dana, tako da nisam kompetentna da diskutujem na tu temu. :D

      Избриши
  4. Slične boje sam i ja pripremila za ovakav post, a od ovih tvojih prvi kojeg bih izabrala je Flormar :-D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Svi smo u nekoj ludoj mint fazi, tako da mi je skroz jasno zašto bi ga prvog izabrala. :)
      Čekam tvoj post. :)))

      Избриши
  5. Boje su odlicne, najvise mi se svidja flormar.

    http://tinejdzerskikuta.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  6. Auuuu, ovaj plavi Aurin... c c c... divota jedna! :D Me likeeey! :D Trazim ove golden rose ruzeve koje si spomenula i naleteh na ovu lepotu od laka. :) Ide odmah na shopping listu! :D Thanks :*

    ОдговориИзбриши

Hvala što ste odvojili vreme za čitanje. Svaki komentar mi mnogo znači. :*