недеља, 15. јун 2014.

TOP 5 (jeftinih) letnjih karmina

Ćao drage moje! Večeras post u slikama. Top 5 karmina koje ću nositi ovog leta. Uživajte! 



S leva na desno:

Ingrid Wonder Shine Full Color 305 je najsavršeniji svetlo roze karmin koji ja imam i koji obožavam. Već sam ga recenzirala, pa bacite pogled na recenziju. :)

Golden Rose Ultra Rich Color 55 lep, kremast, postojan, Barbikasto pink karmin. Nešto više u recenziji.

Don Juan 45 mislim da ne treba puno pričati o DJ ruževima. Ako vas zanimaju karakteristike imate u recenziji. :)

- Don Juan 73 sam kupila pre desetak dana u Sokobanji. Svratila sam po neke stvari za higijenu u lokalnu parfimeriju i usput pokupila i njega. Vrišteća (Nicki Minaj :D) pink, idealna za leto. :)

- Essence Stay Matt 02 Smooth Berry je jedan od čuvenih Essence mat tečnih ruževa. Zapravo, nije skroz mat, ali je neverovatno postojan. Ova nijansa je na moju veliku žalost izbačena iz prodaje, a ja sam ovo staro pakovanje uspela da ulovim uz Grazia časopis koji veoma često poklanja Essence šminku. 

Da ne bih dužila i gušila sa tekstom, ostaviću vas da razgledate slike gde možete videti ruževe pod različitim osvetljenjem. :)

(izvinjavam se gadljivima što su ruževi slikani korišćeni ;))











Kako vam se dopada izbor boja koje ću ja nositi ovog leta? 
Hoće li i vaše usne da "vrište" ovog leta kao i moje? :)

Do sledećeg posta... ♥





18 коментара:

  1. Sve mi se sviđa! :) Verovatno bih probala sve sem onog vrištećeg lila, takvi mi boje zube u žuto (vizuelno). :) Tanja

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. E drago mi je da ti se sve sviđa. :D
      Ja sam mislila da ću imati taj problem, ali srećom nemam, iako nisu neki po kvalitetu bar su mi ovako na oko beli zubi. :D

      Избриши
  2. Sviđa mi se tvoj izbor, baš su pravi ljetni ruževi :) Smooth Berry imam, stvarno šteta što je povučen, znam da ima puno obožavateljica. I ja ljeti najviše nosim drečave nijanse, pink, koraljne... ljeto je vrijeme za eksperimentiranje! :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je da ti se dopada. :)
      Jeste, mnogi ga vole, odličan je, a skroz pristupačan.
      Slažem se! :)

      Избриши
  3. Одговори
    1. Mogla sam da predpostavim. :) Kod tebe sve neke divotice drečeće uvek nađem. ♥

      Избриши
  4. Nosila bih sve osim zadnjeg jer i meni zubi izgledaju žuće s takvim nijansama, a i ne slažu mi se najsretnije s tenom. Ja sam opet u nekoj pinkie fazi (kad nisam :))), ali moram malo izvući i ove kričavije bojice koje imam, šteta da stoje :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja sam do skoro ove drečave samo kupovala i čuvala, a nosila neke nude, sad sam ih sve povadila u prvi red pa se trudim da ih koristim što češće sada. :)
      Stvarno je šteta da stoje. :)

      Избриши
  5. Dopada mi se tvoj izbor,ne znam koji bih izdvojila svi su lepi

    ОдговориИзбриши
  6. Ne vjerujem da ću prežaliti što je Essence izbacio lip cream-ove iz ponude :( volim tu nijansu i baš je često nosim :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja mislim da je samo ova nijansa izbačena, silky red, soft nude i velvet rose su sada u kolekciji onih XXXL longlasting sjajeva. :)
      I meni je ovaj najlepši i najnosiviji od svih :)

      Избриши
  7. Znala sam da ćeš staviti DJ 45,toliko sam uspela da te "upoznam" kroz tvoj blog :) I ja ga obožavam a i druge nijanse su mi baš po mojoj meri :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hehe, moram onda sledeći put malo manje predvidiva da budem. :)
      Drago mi je da ti se dopada. :)

      Избриши

Hvala što ste odvojili vreme za čitanje. Svaki komentar mi mnogo znači. :*