четвртак, 26. јун 2014.

Lipstick TAG

Ćao drage moje! Kako nemam puno vremena ovih dana, rešila sam da odradim TAG post koji sam videla kod SuperNove. :)
Da ne dužim, pređimo na pitanja. :) 


Koliko ruževa poseduješ?
U fijočici ih je trenutno 40 + gomila Avon testera (okej, nisam normalna), sigurno i po torbama ima još neki. 


Prvi ruž?
Ako se oni roze i ljubičasti iz dečije šminke kojom sam se mazala u prvom osnovne računaju onda oni - ako ne onda Aura Nano London. :) 

Omiljeni brend ruževa?
Uh pa ne znam... Ako bih (baaaaš) morala jedan da izaberem to bi verovatno bio Golden Rose.



Najnošeniji ruž?
Mrtva trka između Essence Natural Beauty i Ingrid 305 :) Za njima nekako uvek posežem preko dana, mada su mi drečavi mnogo mnogo draži. ♥




Omiljeni finiš?
Najviše volim kremaste, izuzetno pigmentovane ruževe, mada su mi i mat dragi. :)

Poslednji kupljen ruž?
Sinoć, Golden Rose Velvet Matte 02 ♥

Omiljeni crveni ruž?
Aura Nano Roma

Gde držiš svoje ruževe?
U koferčiću o kom sam i pisala post, samo što se od onda prilično napunio(fijoka sa karminima je prepuna sada, malo sam se zanela) i sada je tesan. :D (post ovde)

Koliko ruževa držiš u torbi?
U ponedeljak jedan, u petak tri-četiri. :D Šalu na stranu, kako kada, trudim se da to bude jedan koji nosim taj dan, ali mi se često dešava da samo dodajem, a da ih povadim tek na kraju nedelje. :)

Za kojim ružem posežeš najčešće?
Ingrid 305 je moj najčešći izbor u poslednje vreme. 



Iiiii to bi bilo to drage moje! :) Nadam se da vam se ovaj post dopao. Ako jeste, pišite mi koji su to vaši omiljeni karmini i zašto su baš oni?!

Do sledećeg (ne tako skorog) posta.

Ljubim vas. ♥


P.S. Ovo je 100-ti post! ♥






12 коментара:

  1. Ohohoo čestitam na 100 postova :D Ja obožavam tamno crvene ruževe, mislim da ih imam 15-ak i svi se jedva razlikuju, al' meni to nije bitno jer sam zaluđena hah :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti! :) Malo dok mi prođe gužva obeležićemo to na blogu kako dolikuje. :D
      E ja imam (samo) tri bordo čini mi se, trenutno sam u nekoj pink fazi(da mi je neko rekao pre godinu dana smejala bih mu se u facu).:D

      Избриши
  2. Uuuu sviđa mi se ovaj tag, vjerovatno ću i ja da ga napišem :D čestitam na jubilarnom broju :) Ista sam što se tiče ruževa,ponedjeljak jedan u torbi, u petak najmanje tri hahah, ali trudim se da promijenim to jer zaboravljam da su mi ruževi u torbi, i onda mislim da sam ih izgubila :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti :*
      Mislim da su manje više sve žene koje vole karmine i velike torbe u istom problemu što se toga tiče. :D

      Избриши
  3. Au, al' ja zaostajem za vama :)) Imam celih 5 %) Zato me ne pitajte koliko olovaka za oci imam..

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Svako ima neku slabu tačku. :"D
      Ja imam nekoliko olovaka za oči, a ni to ne koristim. :D

      Избриши
  4. Mislim da je jedino rešenje da, pre nego što uđem na tvoj blog, spremim papir i olovku, da zapisujem šta treba kupiti. Barem 3 karmina iz ovog posta ću kupiti. Eto šta mi radiš. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Samokontrola, samo samokontrola! :D
      Šalu na stranu,imaš sreće što koristim jeftinoće, pa te ne bacam u preveliki trošak. :P

      Избриши
  5. Hey you´ve a great blog!
    Please check out mine and if you want we can follow each other
    here on bloglovin and via GFC?
    Let me know, now it´s your turn.
    xoxo

    http://www.styleshower.com

    ОдговориИзбриши

Hvala što ste odvojili vreme za čitanje. Svaki komentar mi mnogo znači. :*