недеља, 01. јун 2014.

Bioten Skin Moisture Scrub Cream (Normal/Combination skin) - utisci

Ćao drage moje! Danas vam donosim recenziju još jednog Bioten proizvoda čime zaokružujemo "Bioten sagu". :)
Danas pričamo o Bioten pilingu od kajsije (tačnije njenih koštica).


Pre nego što krenem priču o samom proizvodu, moram vam reći da sam se u petak, kada smo na Multiaktiv promociji radili test kože prilično šokirala. Naime, moja do skoro normalna do mešovita koža je postala normalna koža koja naginje ka suvoj - dakle imam manjak sebuma i blago dehidriranu kožu. 
To se promenilo za manje od dva meseca, a ja predpostavljam da je to zbog toga što sam prešla na neke malo agresivnije kreme kako bih se rešila par podkožnih bubuljica. 

Sada je to rešeno hvala Bogu.

Međutim, svi znate da kada se koriste jake kreme one našu kožu teraju na perutanje kako bi se obnovila.
Tu je stupio u akciju ovaj proizvod. 

Samo pakovanje proizvoda je ponovo klasična Bioten tuba i tu nema filozofije - izuzetno praktična i lepog dizajna sa svim potrebnim informacijama. 

Izuzetno je kremaste strukture, pa se uz piling istovremeno koža i hidrira. Iako je moja koža promenila svoje stanje, još uvek je blizu normalne, pa mi ovaj piling odgovara. Onima sa izuzetno suvom ili masnom kožom ne verujem da će biti toliko delotvoran.

Piling čestice su zapravo samlevene koštice kajsije sa čime sam se ja sada prvi put srela. Za moj ukus ih ima malo, i prvi put kada sam radila piling mi je bilo jako čudno jer nisam osetila grebanje kako sam navikla, čak sam i mislila da mi neće skinuti moje "ljuske" sa brade... Kako sam se samo prevarila. 

Iako blag, ovaj piling čini da koža posle njega bude apsolutno meka i glatka. 
Mitisere vam neće otkloniti, ne zanosite se, ali će lice svakako vidno očistit i osvežiti. 

Čula sam na dosta mesta da ga devojke izbegavaju, jer su čitale kako on pravi mikro oštećenja na koži... Zar to ne radi svaki mehanički piling?! 
Zbog toga je izuzetno bitno da se piling radi na prethodno očišćenom licu kako se šminka i prljavštine ne bi unosili pod kožu i izazivali nepravilnosti.


Smatram da je kod ovog, kao i kod ostalih Bioten proizvoda odnos cene i kvaliteta odličan i da bi zaista svako ko je u potrazi za neagresivnim delotvornim pilingom trebao da pruži priliku ovom, jer je cena od nekih 300 dinara više nego simbolična ako uzmemo kvalitet u obzir.




Da li ste koristile ovaj proizvod? Ako jeste kako ste zadovoljne?
Koji piling bi ste mi preporučile?

Do sledećeg posta... ♥


*Iako je proizvod PR uzorak, to nije uticalo na moje mišljenje o njemu. 







4 коментара:

  1. Obožavam pilinge, sve vrste :-) Ovaj mi se čini jako privlačan :-)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I ja sam veliki ljubitelj pilinga. Isprobaj i ovaj, verujem da se nećeš pokajati. :)

      Избриши
  2. Imam ovaj piling i meni je blago receno ocajan. Izuzetno je abrazivan i od njega mi iskacu bubuljice :/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Meni je suviše blag, volela bih kada bi imao više tih čestica, ali ga volim i ovako.
      Kada je lice u pitanju sve je prilično individualno... :/

      Избриши

Hvala što ste odvojili vreme za čitanje. Svaki komentar mi mnogo znači. :*