уторак, 10. јун 2014.

Aura Explicit Nourishing Hair Oil Treatment - utisci

Ćao drage moje! Nakon nedelju dana pauze, vreme je da krenemo sa novim postovima. Danas ćemo se osvrnuti malo na negu kose. Ukoliko me čitate, već znate da je moja kosa farbana periodično i da se već nekih pola godine nisam farbala, jer planiram da pređem u neke svetlije nijanse (nikako da se ohrabrim, a i sviđa mi se trenutno prelivanje boja na mojoj glavi :D). Uglavnom, iako farbana, zdrava je, jer sam pre nekih desetak meseci odsekla sve ono što nije valjalo i pojačala negu. 

Nešto više o mojoj nezi kose ste mogle da vidite u postu (ovde). Već i vrapci na grani znaju da su mi pored maske i dobrog balzama neke kapi ili ulje najbitniji u nezi. Pošto sam napokon sve koje sam koristila u vreme kada sam pisala post potrošila, rešila sam da kupim Aura tretman o kom je danas reč. 


Sama bočica sa proizvodom dolazi u crnoj kutiji sa pink detaljima koja je meni lično prelepa. Volim kombinaciju te dve boje, a srebrna slova joj daju neki poseban šmek. Zaista je lep dizajn. :) 
Na kutiji su navedeni svi osnovni podaci, o čemu će reči biti malo kasnije. 



Proizvod dolazi u staklenoj bočici od 30ml što je standard za ovaj tip proizvoda. Pumpica je jednostavna i praktična, pa lepo i ravnomerno dozira proizvod.


Hajde da vidimo šta nam Aura kaže za ovaj tretman... :) 


I šta kažem ja. :) 

Iako piše da je tretman namenjen nezi slabe, oštećene i hemijski tretirane, od ta tri moja kosa je jedino hemijski tretirana. Što se tiče potpune regeneracije i hidratacije - ne mogu da garantujem da će biti tako i na "slama kosi", ali kosi koja je normalnog kvaliteta će definitivno odgovarati i neće je "pokvariti". 

Ono što ja lično posebno volim kod ovog proizvoda je što zaista lepo "složi" kosu. Ja kosu ne feniram, jer kada je sušim odozgo na dole, ona bude ravna i smatram da mi mrcvarenje četkom i fenom nije potrebno za obavljanje svakodnevnih obaveza. Kada ovaj tretman nanesem pre i posle sušenja, kosa je lepo zaglađena, svilenkasta i deluje prilično isfenirano iako to nije.
Međutim, kada su dani topli, kao ovi sada ja kosu ne sušim, već je pustim da se prirodno suši - u tom slučaju moja kosa je talasasta i ako ne koristim neki od preparata ovog tipa ona će biti kao džungla. Sa ovim tretmanom imam lepe definisane talase što izuzetno volim. 
Pri feniranju je odličan takođe, jer osim ulja sadrži i silikone koji prave zaštitni film oko dlake i tako sprečavaju njeno oštećenje.
Kosa ga zaista lepo upija i ne izgleda masno i slepljeno posle njega, već lepršavo, sjajno i zdravo. 



Iako piše da se nanesu 2-3 doze, ja obično na mokru kosu stavljam 4 pumpice, a na suvu jednu samo da zagladim. Iako deluje mnogo, mojoj kosi do ramena zaista prija. Nisam imala nikakve iritacije glave (koje su kod mene česte) što je svakako ooooogroman plus.


Tu su naravno i sastojci za sve one koji paze na njih. 




Miris ovog tretmana je izuzetno blag, pomalo sladunjav i zadržava se na kosi dosta dugo što ja volim. 

I sa ovim proizvodom, Aura je kao i uvek napravila savršen odnos cene i kvaliteta, jer za 400 i neki dinar dobijate proizvod koji zaista parira i nekim skupljim proizvodima za negu kose, a pritom i podržavate domaću (vrhunsku) proizvodnju. :) 

Ovaj proizvod ću vrlo rado kupiti ponovo kada potrošim ovu bočicu. 

Da li ste koristile Aura tretman? Kakvi su vaši utisci? Koji bi ste mi još preporučile?

Do sledećeg posta... ♥










4 коментара:

  1. Koristila sam dugo one njihove silikonske kapi,isto pakovanje kao ovo,bile su mi super jer sam dugo farbala kosu u plavo i baš su mi negovale vrhove,ovo nisam probala al imaću na umu kad potoršim zalihe :)

    ОдговориИзбриши
  2. Da li ima u Lilliju da se kupi, ili u Dm-u? Hvala :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. U Liliju ima sigurno, a što se DM-a tiče nisam sigurna, ali mislim da ima u svim objektima koji drže Aura proizvode. :)
      Nema na čemu :)

      Избриши

Hvala što ste odvojili vreme za čitanje. Svaki komentar mi mnogo znači. :*