недеља, 25. мај 2014.

Strep krema za depilaciju lica i bikini zone sa arganovim uljem - utisci

Ćao drage moje! Jako ste mi nedostajale. Nadam se da ste dobro? 
Pre dve nedelje mi je stigao paket od Sarantisa koji je između ostalog sadržao i ovu kremu za depilaciju o kojoj danas pričamo. Od onda sam je koristila nekoliko puta na različite načine, što smatram da je za proizvod ove vrste sasvim dovoljno, pa sam danas rešila da vam prenesem svoje impresije.


Počeću od pakovanja... Kada su kreme za depilaciju u pitanju, ja sam nekako uvek navikla na neke kombinacije bele i neke od pastelnih boja za njihova pakovanja, pa me je ovo crno-zlatno pakovanje izuzetno privuklo što je i bio jedan od osnovnih razloga isprobavanja kreme istog dana. Na pakovanju su i svi osnovni podaci o proizvodu kao i objašnjenje kako se proizvod koristi, ali i mere predostrožnosti.


Katronska kutija krije tubu i aplikator savršenog dizajna. 

Evo i načina primene:




Kao što vidite, proizvođač kaže da je krema obogaćena Arganovim uljem što čini da koža bude mekša i negovanija, takođe veoma je bitno navesti da je ovo ulje organsko.

Što se uputstva tiče, poželjno je odraditi alergo test 24h pre nego što krenemo sa korišćenjem. Iskrena da budem, ja ga nisam radila iako mi je koža izuzetno osetljiva, a ja sam alergična na sve živo, srećom, alergija mi se nije pojavila. 

Izuzetno je bitno da se krema ne koristi na koži glave, grudi ili genitalija, ali i da se ne nanosi na oštećenu kožu.

Ja sam kremu isprobala na preponama, stomaku i između obrva. Inače ni na jednoj od te tri regije nemam jake dlake, čak šta više prilično su slabe, ali su svetle i veoma iritirajuće za mene.

Jedina razlika je u vremenu koje je potrebno da krema odradi posao, na preponama sam je držala maksimalnih deset minuta što mi je iskrena da budem dosadno, jer treba sedeti mirno u kupatilu deset minuta i čekati da deluje. Krema jeste odradila posao, ali je u tom predelu više neću tako koristiti jer mi je nezgodno prilično - vosak ili brijač(u hitnim slučajevima) ubuduće. 

Kremi je na stomaku bilo potrebno da deluje otprilike 5-6 minuta, jer su sve dlake svetle i nije velika površina. Sviđa mi se kako je odradila posao iako nije namenjena za ovaj deo tela, sigurno ću je koristiti ponovo na isti način kada za tim bude bilo potrebe. 

I sada - najdraže za kraj. Ceo život (ili bar onaj deo života od kada čupam obrve) muku mučim sa plavim dlakicama koje su između obrva, ali i iznad luka. Znam da to nije upadljivo, ali mene jako nervira, a ova krema je spas - apsolutni. Prstom je namažem tako da mi ne pokari oblik obrva, sačekam 7-8 minuta, skinem i problem rešen. Ovo je moj omiljeni način korišćenja ove kreme, jer mi olakšava sređivanje obrva i to mnogo. Više ne moram u jednoj ruci da držim telefon sa lampicom, a u drugoj pincetu kako bih pronašla sve te male dosade, jer krema radi sve umesto mene - jupiiiii! :) 

I još jedna stvar koju mislim da je važno naglasiti - krema nema intenzivan miris (da ne kažem smrad) kao ostale kreme ovog tipa koje sam do sada koristila. Lako je razmaziva i kožu zaista ostavlja hidriranom i mekom kao što piše na pakovanju. 

Moje iskrene preporuke za sve vas kojima je potrebna krema koja vam neće pored dlaka spržiti i kožu!

Da li koristite kreme za depilaciju, koja je vaša omiljena?

Hvala Jovani Pecić iz Sarantisa na proizvodu ustupljenom na recenziju.

Update: U međuvremenu sam saznala cenu, u DM-u su kreme 259rsd, a trake 395rsd (koga zanima) :) 

* Iako je proizvod PR uzorak to nije uticalo na moje mišljenje o njemu.



4 коментара:

  1. Baš danas sam probala njihove depilacione trake i prezadovoljna sam! Naročito mi se dopada miris voska i onih maramica koji verovatno potiče od arganovog ulja.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ne bih znala zaista, ovo je prvi njihov proizvod koji ja isprobavam, ali svakako hvala što si mi rekla, moraću da pogledam. :)

      Избриши
  2. Koja je cena ove kreme i gde kod nas ima da se kupi? :) Pozdrav!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Na žalost tačnu cenu nisam saznala, trebalo bi da je ima u drogerijama. Očekujem tačnu informaciju ovih dana, pa kada je dobijem ja ću svakako dodati u post. Prati facebook stranicu, tamo ću objaviti sigurno. :)

      Pozdrav :)

      Избриши

Hvala što ste odvojili vreme za čitanje. Svaki komentar mi mnogo znači. :*