петак, 30. мај 2014.

Poseta proizvodnom pogonu Multiactiv kozmetike i prezentacija Sun linije

Ćao drage moje! Iako sam jako umorna, rešila sam da vam ovaj post otkucam još večeras dok su utisci sveži kako ne bih ništa zaboravila. Naime, danas sam imala priliku da sa koleginicama blogerkama i predstavnicima medija odem na mini izlet do Bačkog Jarka - tačnije predstavništva Yuco hemije pod čijim je okriljem i Multiactiv.

Sam povod posete je bio veoma lep. Pored toga što su svi zaposleni želeli da nam objasne sam proces proizvodnje na što bolji i nama laicima prihvatljiviji način, želeli su i da nam predstave Sun liniju za negu kože tokom i posle sunčanja u čiju porodicu se ove sezone uvrstila i krema za lice o kojoj ćemo nešto više sledeći put. 

Neću vas puno gnjaviti tekstom, ostaviću vas da razgledate slike, a ovoga puta i video jer sam želela na što bolji način da vam dočaram sam proces proizvodnje. Nemojte mi zameriti na kvalitetu videa pošto je sniman telefonom, a i ovo je prvi put da editujem videe. :)



Pre ulaska u pogon smo morale da se "zamaskiramo" kako se u pogonu ništa ne bi zaprljalo. Sreća pa mi se "čarapice" slažu uz patike. :P 


Ćao Lidija :)



Nakon obilaska uživale smo u prezentaciji o štetnosti sunčevih zraka, ali i prevenciji i smanjenju mogućih posledica. :)







Na video bimu možete videti neke od tema o kojima smo slušali, kao i kompletnu postavku Sun linije iz koje ćete o nekim proizvodima veoma uskoro moći da čitate i na blogu. 




Tu je i apsolutno neodoljiva dekoracija. :) 

Za kraj, želela bih da se zahvalim svim zaposlenima u Multiactivu pre svega na pozivu, ali i srdačnom gostoprimstvu i prelepom druženju. 
Takođe, hvala i svim blogokoleginicama na prijatno provedenom vremenu.

Kako vam se dopada ovaj koncept sa videom?

Do sledećeg posta...

Ljubim vas. ♥





12 коментара:

  1. Одговори
    1. Skroz je bilo lepo i zanimljivo. Svašta smo naučile :)

      Избриши
  2. Vi ste se baš lepo provele ;)
    super je i video, niš ne zameramo :)

    ОдговориИзбриши
  3. Drago mi je što smo se konačno upoznale, video je odličan, sa obzirom da smo jedva sebe mogle da čujemo od one buke :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I meni je drago baš baš, nadam se da ćemo se viđati i ubuduće. :)
      I hvala za video, s obzirom da sam telefonom snimala u onakvim uslovima još je i dobro kako je moglo da bude. :D :*

      Избриши
  4. Žao mi je što nisam bila, vidim da ste se baš lepo provele! :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Kasno je sada da žališ, lepo sam ti rekla da ideš. ;)
      Jesmo, odlično je bilo. :)

      Избриши
  5. Super ti je video!!! Hvala ti što si mi pravila društvo, bilo nam je super :*

    ОдговориИзбриши

Hvala što ste odvojili vreme za čitanje. Svaki komentar mi mnogo znači. :*