четвртак, 08. мај 2014.

B.U. In Action set

Ćao drage moje! Danas vam donosim utiske o jednom setu proizvoda koje svi mi koristimo svakodnevno(okej, ako je suditi po gradskom prevozu i ne baš svi).


Set se sastoji od dva proizvoda - gela za tuširanje i dezodoransa i dolazi u kartonskoj kutiji na kojoj su napisane osnovne informacije.


Proizvodi su "uglavljeni" u plastiku kako ne bi šetali po kutiji.



Pređimo na neke konkretne utiske. :)

Iskreno, da ovaj set nije došao do mene, teško da bih ga ikada kupila... a sada mi je verujte mnogo žao što ranije nisam otkrila ovaj dezodorans. 


Do sada nikada nisam koristila B.U. anti-perspirant dezodoranse, dok sam one parfimisane još od osnovne škole redovno trošila. 
Ovaj dezodorans ima klasično pakovanje za jedan dezodorans, s tim što mi se "prskalica" jako dopada, jer lepo legne u ruku i gumirana je, pa ne klizi što je meni jako bitno. Ja se večito jurim sa bočicama po kupatilu, pa pre nego što padne moram da se dernjam "Dobro sam mamaaaaaa!" :D



Konkretno, ovaj koji sam ja dobila miriše na cvet tijare, obećava dugotrajan miris, mekšu kožu, 48-h zaštitu i minimalne bele tragove. Eh sada... 

Da li miriše na cvet tijare - ne znam, jer iskrena da budem pojma nemam ni kako miriše cvet tijare, ali svakako jako lepo miriše i taj miris traje zaista. Pre neki dan mi se desilo da sam ceo dan bila van kuće, kroz prevoz znojila se i došla u fazu "jedva čekam da stignem da se okupam", da bih kada sam se skinula shvatila da i dalje od nekud probija miris dezodoransa, naravno, ne onako intenzivan i svež, ali svakako nisam smrdela što je oooooogroman plus ako mene pitate! 
Što se tiče meke kože nisam primetila neku razliku, ali ono što je bitno je da ne zateže, ne pecka posle brijanja i ne svrbi. Belih tragova ima, ali ukoliko promućkate pre upotrebe i odaljite bocu bar 15cm kako je naznačeno puder ne bi trebao da vam se skuplja i otpada u komadima sa pazuha kao što meni zna da se desi ako ne ispoštujem pravila. :D 
48-h zaštite?! Ma ko ga još testira na toliko?! Ja ne! Svakako, za vreme na koje sam ga testirala je odličan i ispunjava sve ono što ja tražim od jednog dezodoransa! Mislim da ću ga kupiti nakon što potrošim ovaj.

Tačnu cenu ne znam, ali je svakako između 250 i 300 dinara (mislim da sam tako videla, ispravite me ako grešim) što je neki prosek za dezodoranse.



Pređimo na gel za tuširanje...


Gel za tuširanje dolazi u providnoj plastičnoj ambalaži sa poklopcem koji je zgodan za baratanje mokrim rukama. Volim ovakve poklopce jer mogu i jednom rukom da ih otvorim što mi je jako bitno kada se tuširam na brzinu (što je u 99% slučajeva).

Sam gel za tuširanje je jedan od onih gelova koji su vam potrebni kada u sred dana dotrčite kući pod tuš, pa jurite dalje da izvršite ostatak obaveza. Instant buđenje osvežavajućim bobičastim mirisom!
Iskrena da budem, ja gelovima ne pridajem mnogo značaja - bitno mi je da lepo miriše i da mi ne isušuje kožu. To je potrošna roba i nikada neću dati neku ludačku sumu na njih, jer ni ne očekujem puno od njih, pa možda i nisam kompetenta da pričam o negujućem delu ovog gela. 
Međutim...
Ima kompleks deset faktora nege, odnosno hydro plus sistem. Da bih utvrdila koliko je tačno, ovih desetak dana koliko ga koristim pet dana sam telo posle tuširanja mazala - pet ne i znate šta?! Koža mi nije suva, i ne peruta se kao posle ostalih gelova kada se ne mažem.

Što se mene tiče, gel je kod mene položio ispit! :)

Za sada ga neću ponovo kupiti, jer nije ni blizu kraja, ali čim se uželim dobre voćkaste tuširalice sigurno hoću!



To bi bilo sve od mene za danas. Da li ste koristile neki od ova dva proizvoda, ako jeste kakvi su utisci? Da li su pozitivni kao i moji?

Veliko hvala Jovani Pecić iz Sarantisa koja mi je ovaj paketić poslala.


*Iako je proizvod PR uzorak to nije uticalo na moje mišljenje o njemu.








10 коментара:

  1. Svidja mi se,nekako sam vremenom zaboravila na B.U. proizvode,njuskacu ih u prodavnici pa cu verovatno uzeti koji. Trenutno imam neki B.U. dezodorans koji mirise isto kao Prada Candy parfem.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja imam Candy Love toaletnu vodu(to je ona nova petrolej zelena, kontam da je i taj tvoj dezodorans taj), lepa je samo za mene mnogo slatka, pa sam prosledila sestri. :D
      Pronjuškaj obavezno, za mene je dezodorans baš prijatno iznenađenje. :)

      Избриши
  2. Super post, obozavam B.U. i imam neke njihove metalne kutije i nesesere koji su ostali od proizvoda :) sto znaci da ovaj brend bas koristim, dopada mi se kako zvuci ovaj anti perspirant :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jao imam i ja te limenke, divne su. :)
      Isprobaj ga, meni je super stvarno.

      Избриши
  3. B.U .inače obožavam i koristim dugo pa moram i ovo isprobati,imam u planu :)

    ОдговориИзбриши
  4. Koliko sam zaboravila na B.U....a baš sam ih koristila nekad, crni sam najviše volela :) Moraću da ih pronjuškam opet... Ovaj dezodorans sam imala, super je :)

    ОдговориИзбриши
  5. Ovu kupku sam koristila,jer inace volim vockice,a koristim onaj njihov sa zelinim poklopcicem,i bas mi je osvezavajuci,za prolece!! :)

    ОдговориИзбриши

Hvala što ste odvojili vreme za čitanje. Svaki komentar mi mnogo znači. :*