четвртак, 29. мај 2014.

Bioten Skin Moisture Cleansing Gel-Cream (Dry/Sensitive skin) + Maramice za čišćenje lica

Ćao drage moje! I dalje nastavljamo sa utiscima o Bioten proizvodima. Ovoga puta je na redu čuvena "roze umivalica". 
Roze Bioten linija je namenjena za negu suve i osetljive kože, a svi proizvodi su obogaćeni 100% prirodnim ekstraktom pamuka koji je dobijen ekološkim i čistim metodama ekstrakcije. Pamuk je bogat mineralima i proteinima koji hrane kožu i sprečavaju iritacije.


Umivalica dolazi u veoma praktičnoj i lepo dizajniranoj tubi koja je karakteristična za Bioten proizvode na kojoj su naznačene sve bitne informacije.



Pre svega, moram priznati da jako volim Bioten, nekada sam koristila zeleni tonik i umivalicu i mojoj tada nešto masnijoj koži su izuzetno prijali. 
U međuvremenu, stanje moje kože se promenilo, a ja sam igrom slučaja dobila priliku da isprobam i ovu roze umivalicu... 

Sam proizvod je izuzetno kremaste strukture i zaista je jako blag. Ono što je veoma bitno ne sadrži paraben, parafin, sapun kao ni veštačke boje. 
"Dva zrna graška" će vam biti dovoljna da celo lice i vrat lepo očistite.
Veoma dobro skida šminku. Okej, ne ful večernju šminku, ali CC kremu ili neki lakši puder, malo maskare i senke da. Ukoliko se šminkam malo jače moram uzeti posle umivanja još neki skidač. Da, ja se prvo umivam, jer smatram da je to najbolji način za skidanje šminke, ne volim da "muljam" po licu skidačima i razmazujem - tako kupim samo ostatke. Posle umivanja ne ostaje osećaj zatezanja kože i koža je meka na dodir. 
U sebi sadrži i mikro čestice koje oslobađaju Vitamin E i koje su zapravo "glavni krivac" za glatkoću kože. 



Još jedna jako bitna stvar je da nisam imala nikakve dodatne bubuljice ili promene na koži, iako sam trenutno promenila svoje kreme za lice kako bih izlečila napad(okej, njih 5-6) podkožnih bubuljica na bradi koje su nastale usled stresa.

Smatram da je ovo jako dobar proizvod koji je svima dostupan i da za cenu od nekih 300 dinara (često i manje kada su na akciji) ne možete trenutno naći puno ovako blagih, a delotvornih umivalica. Moja topla preporuka. 


I ne, ovo nije kraj. :) U istoj kolekciji postoje i vlažne maramice za čišćenje lica koje imaju potpuno iste karakteristike kao i umivalica.


Maramice sam ubacila u ovaj post iz prostog razloga što mi je besmisleno pisati posebnu recenziju za maramice, a opet, izuzetno sam zadovoljna njihovim učinkom i ne bih mogla, a da ih ne spomenem. :) 

U jednom pakovanju dolazi 20 maramica. Maramice su prilično velike (kao list iz male sveske otprilike) i čvrste. Lepo otklanjaju šminku, ali i ostatke šminke posle umivanja. Blage su i ne iritiraju kožu baš kao i umivalica. Smatram da su odlične za skidanje šminke na putovanjima, ali i tople gradske dane kada smo bez šminke i jednostavno imamo potrebu da očistimo lice. 
Za tačnu cenu nisam sigurna, ali mislim da su do 200 dinara s tim da može da se nađe i 1+1 gratis ponekad. 

To bi bilo to od mene za danas. Da li volite Bioten, koje su vaše omiljene nežne umivalice? 

Do sledećeg posta... ♥

*Iako je proizvod PR uzorak, to nije uticalo na moje mišljenje o njemu.





6 коментара:

  1. Iako nemam suhu kožu lica, mislim da ću ovaj post prolijediti drugaricama koje imaju tih problema, možda im se svidi ova kremica.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Moja koža nije toliko suva koliko je osetljiva. Po svim testovima koje sam radila ona je normalna i teži ka mešovitoj, ali reaguje na sve i svašta... Tako da mislim da i devojke sa normalnom kožom mogu da je koriste bez problema. :)

      Избриши
  2. Koristim ovaj preparat i super je. Slazem se da laksu sminku moze da skine. Maramice nisam probala...nekako, generalno,slabo koristim maramice za skidanje sminke

    ОдговориИзбриши
  3. Ja imam njihov piling,ali od kasije,i zadovoljna sam,mada sam malo skepticna posto je od onih koscica kajsije,pa sam citala da pravi na licu mikro ostecenja,kuda ulaze bakterice,pa sam ga stavila na cekanje!!Uopste mi nije isusivao kozu,a bila je cista!! maramice i ne koristim u tu svrhu!! :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Imam i ja piling, post je čak spreman, tako da ga puštam malo kasnije. :)

      Избриши

Hvala što ste odvojili vreme za čitanje. Svaki komentar mi mnogo znači. :*