понедељак, 26. мај 2014.

Bioten CC krema (Light) - utisci

Ćao drage moje! Danas pričamo o jednom proizvodu koji je slobodno mogu reći napravio pravi bum na tržištu. U jednom trenutku je čak toliko bio tražen da se u rafovima mnogih drogerija nije mogla naći ova nijansa koja odgovara većem delu populacije u našoj zemlji. To vam valjda govori nešto? Ne... Okej, nastavite da čitate, jer zvezda meseca je Bioten CC krema!




Proizvod nam dolazi u kutijici, dizajna karakterističnog za Bioten.


Tuba u koju je proizvod spakovan je istog dizajna kao i kutija što ja posebno volim, a na njoj su označene samo neke osnovne stvari poput mililitraže i roka trajanja od momenta otvaranja. Sama tuba je od glatke plastike, a poklopac koji je veoma praktičan (nije na odvrtanje, nego je baš poklopac "na klik") je kao "peskiran" što mislim da je super i bitno mi je kod ovakvih proizvoda, jer znam da mi neće klizati pri otvaranju/zatvaranju ukoliko mi ruke ostanu klizave od nanošenja.



Ne znam da li znate da sam ja ona koja je (bila) zakleti protivnik BB i CC krema? Niste?! E sada znate! 
Srećom, stanje se sada promenilo. Naučila sam da pazim na svoju kožu, pa tako i biram manje "teške" proizvode za svakodnevnu upotrebu.

Pre nego što je do mene stigla ova tubica imala sam nekoliko testera i bila sam prosto oduševljena. Naravno, kao što sam već spomenula - u pola grada je tada nije bilo! Onda me je kontaktirala draga Jovana iz Sarantisa kako bi mi poslala paket u kom je između ostalog bila i ova lepotica. Oh, kako sam samo bila srećna! Hvala Jovana! 

Sada, kada ste čuli malu "priču" mogu da krenem na konkretne stvari. :) 

Da vidimo prvo šta nam proizvođač kaže:



I da vidimo koliko se ja slažem sa njihovim stavkama :)

Ujednačava ten i čini ga blistavim tokom celog dana - Da, slažem se, ali to "celog dana" je samo u varijanti sa puderom u prahu koji fiksira proizvod, inače će skliznuti kroz 3-4 sata. 

Prekriva nesavršenosti - Oooooo da! Ovo je zapravo i bilo najveće oduševljenje, jer sam ja bila od onih koji misle da kreme poput ove ne mogu ništa da prekriju, a ona ima srednje prekrivanje što je više nego fenomenalno, baš kao i većina pudera!

Prosvetljava kožu i ističe njen prirodni ton - Definitivno. Jako se lepo stapa i daje odmoran izgled.

Momentalno hidrira kožu - I momentalno i savršeno. Neposredno pre njenog nanošenja izbegavam da nanosim kremu na lice, jer ona zaista radi savršen posao. Plus, kao što je već naznačeno ima SPF20 što je apsolutno predobro za dan na suncu.


Dakle - sa svim tačkama se slažem (osim možda sa godinama, mislim da je mogu koristiti i tinejdžerke, jer zaista nije napadna i verujem da bi za većinu njih bila mnogo bolji izbor od pudera visoke prekrivne moći koje masovno koriste), i da oduševljena sam zaista, zato je ovaj post apsolutno euforičan. Ooooo kako je samo volim! ♥

Čekajte, čekajte, nastavite da čitate... 

Swatchevi su na redu.

Prirodno svetlo/Blic

Prirodno svetlo/Blic

Nadam se da možete da vidite taj momenat prilagođavanja i stapanja sa kožom iako još uvek nije skroz lepo naneta.


I za kraj, lepo izblendana. Na žalost, slika na prirodnom svetlu se negde zagubila i jako mi je žao zbog toga, stoga, ukoliko ste zainteresovane, mogu odraditi neki makeup post sa njom i još nekim stvarčicama koje sam obećala? 

Naravno, nisam zaboravila ni sastojke :)

Lista sastojaka jeste ogromna i verovatno se neće dopasti svima. Ja koja imam osetljivu kožu, koja je usled stresa pomahnitala nisam imala nikakvih problema sa ovom kremicom, a iskreno se nadam da nećete ni vi. :) 


Proizvod možete kupiti u drogerijama po ceni od oko 400 dinara.


Vi drage moje, da li koristite proizvode ove vrste? Da li ste probali ovu Biotenovu zvezdu? Ako niste, šta čekate?! 



*Iako je proizvod PR uzorak, to nije uticalo na moje mišljenje o njemu.








14 коментара:

  1. Slazem se Kaca sa tobom , odlicna je !!!

    ОдговориИзбриши
  2. Одговори
    1. Jao Daco, iskrena da budem ne znam. Moja koža je normalna, teži ka mešovitoj, pa mi krema bez dodatnog fiksiranja "sklizne" posle nekog vremena (na ovim visokom temperaturama). Sama krema nije masna, tako da što se toga tiče ne bi smetalo ja mislim, ali svakako pokušaj da nabaviš tester ili otiđi sa kutijicom do drogerije, pa sebi "iscedi" količinu za probu, da ne bacaš džabe novac. Mada evo, Tijani se dopada, a ona ima masnu kožu - ako ti to nešto znači. :)

      Избриши
  3. Kupila sam je pre par dana i prosto ne znam kako sam pre mogla bez nje! :)

    ОдговориИзбриши
  4. Jaoj, mučiš me! Imam Multiactiv i odlična mi je, ali me sad kopka i ova :))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Slušaj bre, odbijam da budem kriva za tvoja kopkanja, dosta je bilo! :P
      Hahaha :)
      Nađi tester neki, ne moraš odmah full size. :D

      Избриши
  5. Odlična je, probala sam samo tester, ali svakako kupujem full size next time :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ako treba reci da šaljemo, da ne čekaš next time. :) :*

      Избриши
    2. Hvala :) al' blizu sam granice, pa preletim nekad :) Hvala svakako :*

      Избриши
  6. Detaljna recenzija, svaka cast :)
    Idem u SR za koji dan pa cu si kupiti, samo se nadam da LIGHT nije pretamna za moj ten.. Do sad sam koristila Flormar CC zelenu, ona je savrsena stvarno, ali hocu ovu za more da spakujem, pa kud puklo :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti. :)
      Ja sam isto bila jako svetla kada sam počela da je koristim, ali se skroz lepo prilagođava boji tena. Uostalom, malko ćeš i pocrneti sigurno, pa ne bi trebalo da bude problema oko nijanse. :)

      Избриши

Hvala što ste odvojili vreme za čitanje. Svaki komentar mi mnogo znači. :*