субота, 10. мај 2014.

Beauty Tricks

Ćao drage moje! Danas malo odmaramo od recenzija. Uživajte u listi mojih trikova i otkrijte mi neke vaše ukoliko ih imate. :)







  • Nemate piling za usne, a nemate ni vremena da napravite same u svojoj kuhinji (klik klik)?! Dok perete zube jednostavno dobro istrljajte usne četkicom za zube i ujedno dobijate odličan piling.

  • Četkicu za zube možete iskoristiti i za tapiranje ili pak zaglađivanje kose kada pravite frizure. 

  • Četkicom za zube ili možda opranom četkicom iz vaše stare maskare možete ukrotiti i svoje neposlušne obrve.

  • Četkicom za zube možete čistiti i svoje bjuti pomoćnike (fen, epilator, peglu za kosu...)

  • Nemate fiksator za šminku?! Pre ili posle (a može i pre i posle) šminkanja na svoje lice naprskajte lak za kosu i šminka će vam trajati celu noć! Lično sam isprobala na maturi. ;)

  • Koliko puta vam se desilo da kada pravite frizuru ukosnice ispadaju iz kose, jer je svilenkasta, a one klizave?! Meni milion puta... Dok nisam saznala za foru da se pre friziranja ukosnice naprskaju lakom za kosu kako bi se bolje držale u kosi i kako bi frizura bila čvršća. :)

  • Polomio vam se omiljeni karmin? I za to ima leka! :) Zagrejte karmin fenom kako bi se taj polomljeni deo istopio. Zalepite, stavite u zamrzivač na sat-dva i vaš karmin će biti kao nov. 

  • Crveni karmin na zubima? Bljaaaak... Kada se našminkate, jednostavno provucite svoj prst kroz usne nameštene kao da ćete da izgovorite slovo O. Sav karmin koji je sa unutrašnje strane usana i koji bi završio na vašim zubima će biti na vašem prstu, a vi ćete moći da se smeškate celu noć. :) 

  • Htele bi ste mat karmin, a nemate ga?! Nikakav problem. Stavite ubrus na usne da pokupi višak vašeg kremastog karmina, dodajte malo pudera u prahu i ponosno šetajte svoj "novi" ruž. 

  • Ukoliko imate puder ili BB kremu koje ne koristite ima načina i njih da potrošite! Sigurno imate neku modricu, venu, ožiljak, kapilar na nozi koje nije lepo videti i koji vam ponekad smetaju. Namažite ih puderom koji vam ne odgovara za lice. :) 

  • Nestalo vam je pene za brijanje, za depilaciju nemate vremena i šta sada?! Iskoristite svoj balzam za kosu. Dlake će biti omekšane, a brijač će lepo klizati po koži. Takođe, nemojte bacati pare na razne fensi ženske brijače. Najobičniji muški brijač će vam duže trajati i radiće bolji posao od gomile ženskih. Ako oni mogu njima da briju lice, možemo i mi noge! ;)

  • Naelektrisana kosa? Više ne. Uzmite najobičniju vlažnu maramicu i njom pređite preko kose. Instant zaglađena kosa. :D 

  • U toku dana tvoje obrve su pobesnele? Ne znaš šta da radiš? Uzmi malo labela na prst i njime ih zagladi. Labelo ili vosak za obrve - svejedno je, niko neće znati. :) 

  • Hitno moraš da izađeš iz kuće, kosa ti je u haosu, a suvi šampon nemaš? Uzmi malo bebi pudera, pročešljaj ga kroz kosu. Kosa ne samo što će izgledati čisto, već će imati i luuuudački volumen.

  • Vazelin je nešto što sve morate imati u kući. Osim što je super za suve delove kože super je i kada su ti nove super kul cipele super tesne. Namaži cipelu iznutra vazelinom, obuj debele čarape i tako malo šetaj po kući. Videćeš, cipele će biti mnogo udobnije!


To bi bilo sve od mene za danas. Pišite mi svoje trikove u komentarima. Ako se setim još nekog trika, koji sam zaboravila dodaću ga na listu. Uživajte u vikendu, a ja odoh da učim. 

Ljubim vas.

Do sledećeg posta... ♥


8 коментара:

  1. Post je odlican. :) Za vecinu stvari sam znala, ali prvi put cujem da lak za kosu moze da se koristi kao fiksator za sminku. :) Evo i ja da dodam nesto: Umesto blot papirica moze da se iskoristi obicna papirnata maramica ili toalet papir ukoliko vam je masna koza. Mozete da razdvojite slojeve i da jednim skinete visak sebuma. Samo tapkanje, ne trljanje. :) Takodje soda bikerbona je dobra za izbeljivanje zuba, ali sme da se koristi samo jednom nedeljno. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Bravo, isprobala sam i maramice i sodu. :)

      Drago mi je da ti se dopada!

      Избриши
  2. ovo za baby puder uopće nisam znala. Definitivno ću isprobat uskoro :)

    ОдговориИзбриши
  3. Saveti su ti fenomenalni! Uvek nešto novo naučim, nisam znala za maramicu za smirivanje naelektrisane kose i za labelo za obrve, isprobaću. Za ostale savete sam znala naravno, godina proizvodnje čini svoje :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. O hvala lepo draga, i ja tebe nešto da naučim. :D
      Isprobaj, ali baš obično labelo, bez boje, šljokica, i tako to. Samo da je masno. :D
      I ne lupetaj više, pričaš kao da si vitalna stogodišnjakinja. :P ♥

      Избриши
  4. https://www.youtube.com/watch?v=51Z3h_876r8&list=UUz0Qnv6KczUe3NH1wnpmqhA

    ОдговориИзбриши
  5. Razmisljala sam da li da obrisem komentar, ali neka ga ipak. Ona nije smislila nista od toga tako da ne razumem zasto si ti (ko god da si, jer te prvi put vidim na blogu) dosla ovde i okacila samo link? Kako god, hvala na citanju i kada si vec tako brizna pogledaj moju stranicu i nadji nacin da pomognes ugrozenima. Hvala.

    ОдговориИзбриши

Hvala što ste odvojili vreme za čitanje. Svaki komentar mi mnogo znači. :*