субота, 03. мај 2014.

Avon Makeup Setting Spray

Ćao drage moje! Danas vam donosim svoje utiske o proizvodu za kojim je u jednom trenutku ludeo veći deo naše blogosfere. Da, pričamo o Avon fiksatoru u spreju. Kako se meni pokazao, pročitajte u narednim redovima... 



Sam proizvod dolazi u polu providnoj crnoj sprej bočici zapremine 125ml. Meni se pakovanje ne dopada preterano ovako "na oko", ali je funkcionalno i po meni je veliki plus što mogu da vidim koliko mi je još ostalo. Prskalica je odlična i lepo ravnomerno raspoređuje proizvod po licu (ukoliko se pravilno koristi).


Ja sam izuzetno zadovoljna ovim proizvodom, iako ga nisam koristila svakodnevno, jer smatram da mi nije ni potreban svaki dan, ali onda kada sam znala da ću šminku nositi šest i više sati, da i to na sledeći način...

Normalno sam nanosila tečni puder, nakon kog sam stavljala beli Essence matirajući beli puder da bih lakše mogla da odradim konture bronzerom i stavim rumenilo. Ukoliko sam planirala tog dana da šminkam oči, stavljam senku i popunjavam obrve. Nakon svega toga ide ovaj sprej.
Kada se sprej prosuši na licu on ne ostavlja mat završnicu i zbog toga dodajem još malo Essence matirajućeg pudera nakon čega nanosim maskaru i ruž/sjaj.

Kada se ovako šminkam sigurna sam da će moja šminka i nakon osam-devet sati (uz male popravke ruža i eventualno posezanje za blot papirićima) izgledati isto kao i kada sam se našminkala. Koža mi nije masna(normalna, ka mešovitoj), osim nosa koji povremeno ume da se zasija, pa zbog toga ne bih smela da garantujem da će i vama sa masnom kožom efekat biti isti.

Nakon korišćenja ovog fiksatora nisam imala problema sa nekim većim nepravilnostima na licu, ali ih nemam ni inače osim kada sam u PMS-u ili se mnogo nerviram.

Evo i sastojaka i načina primene. Nekima se verovatno neće dopasti alkohol, ali meni on zaista nije stvarao nikakve probleme iako mi je koža osetljiva. Što se mirisa tiče, ja iskreno ništa ne osećam. 


Ukoliko sam zaboravila nešto da napišem, a da vas zanima - pitajte me, jer zaista ne znam šta bih još napisala za ovakav tip proizvoda. 

Cena je krajnje pristupačna, koliko se sećam redovna je oko 700 dinara, ali ga ja do sada nikada nisam videla po toj ceni, tako da ga možete pronaći za 300-400 dinara na akciji, a kako je ovo proizvod koji dugo traje i zaista radi svoj posao (bar na mom licu) mislim da se isplati i da nije potrebno da bacam novac na iste proizvode drugih proizvođača koji su i više od duplo skuplji.

Da li koristite fiksatore, ako da koje? Da li ste koristile ovaj Avonov, kakvi su vaši utisci? 

Do sledećeg posta...

Ljubim vas. ♥





10 коментара:

  1. Mislim da je ovakav proizvod obavezan kada se nanosi svecana sminka, jer je i njegov osnovni cilj bolja fiksiranost, sada posle tvoje recenzije ne znam da li da narucim Avonov ili da uzmem Nyxov... :))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jao, ne znam šta bih ti rekla. Ja sam želela Nyx da uzmem, ali moram priznati da mi je Avon kao brend draži i da je to presudilo. :) Koliko vidim oba su dobra i rade posao, jedino što je ovaj povoljniji.
      Sad, tvoja koža je masnija od moje, pa jedino zbog toga ne znam kako bi se ponašao. :/

      Избриши
  2. Imam fiksator of Nyxa pa sam se suzdrzala da i ovaj ne kupim, a bas bih volela da ga probam. Mnogo volim Avon.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I ja volim Avon i baš sam u komentaru iznad napisala koji je razlog što sam ga kupila, ali ako već imaš fiksator zaista ti nije potreban... :)

      Избриши
  3. Fiksatori su super stvar, probale smo Avonov i ostale ugodno iznenađene. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je da vam se dopada. :)
      Meni je ovo prvi fiksator u spreju koji sam do sada koristila.

      Избриши
  4. Koristim NYX fiksator i zadovoljna sam. Mada Avonov se ne čini lošim. :)

    ОдговориИзбриши
  5. Nisam koristila klasične fiksatore do sada, ali imam jedan trik. Otkriću ti isti u pp :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Imam i ja jedan koji sam koristila pre nego što sam uzela ovaj fiksator. :)
      Možda je neka fora za koju ne znam još :*

      Избриши

Hvala što ste odvojili vreme za čitanje. Svaki komentar mi mnogo znači. :*