среда, 16. април 2014.

TMI tag :)

Ćao drage moje! Ovih dana, a i u narednom periodu će blog biti malko zapostavljen. Iskreno niti imam volju za pisanjem, niti mi vreme to dozvoljava... Kako ne bi bilo da baš ništa ne pišem rešila sam da danas odradim To Many Information tag koji ovih dana kruži blogosferom. Uživajte. :) 


Šta imaš na sebi?
Crnu trenerku i bordo majicu. Kućno izdanje. :)

Da li si ikada bila zaljubljena?
Možda. ;)

Užasni raskid?
Ništa u životu nije toliko užasno.

Koliko si visoka?
Sve zavisi ko me meri i kada 165-167cm. Dovoljno da mogu i ravno i štikle da nosim bez problema. :P

Koliko kilograma imaš?
Ne znam, na vagu ne stajem već godinama, jer me je ne tako davno opsednutost što manjim brojem kilograma zamalo koštala zdravlja. Bitno mi je ono što vidim u ogledalu. Još malo da smršam i biću zadovoljna. :) 

Imaš li tetovaže?
Nemam. Prošle godine sam želela da uradim, ali sam se onda zamislila nad tom idejom i odustala kada sam shvatila kako će to da izgleda kada budem imala 70 godina. :D

Imaš li pirsinge?
Ne, samo probušene uši. Nekako mi deluje jeftino i ružno sve to i smatram da samo ljudi koji imaju neki kompleks ili problem sa samim sobom mogu da buše svoje telo i uživaju u tome. O tetovažama mode radi i ovome bih mogla ceo post da napišem, volela bih da vidim diskusije na tu temu. :D

OTP?
Ne znam šta znači ovo. :D

Omiljena serija?
Ja trenutno ne gledam ni jednu seriju. Inače, serije koje volim da pogledam i koje sam gledala su Bones, House i stara Otvorena vrata kao omiljena serija svih vremena (i naravno moja draga imenjakinja konceptualna umetnica Katarina Anđelić Cakana :D).




Omiljeni bend?
Nekada bih kao iz topa rekla Tokio Hotel. Sada mislim da nemam omiljeni bend, ali recimo jako volim da slušam Miligram(od domaćih), super mi je taj fazon koji oni furaju. Od stranih volim Gunse i Bon Jovi. Ja sam muzički smećarnik, sve znam i sve slušam (a može i Cakana džuboks :P). 

Šta ti nedostaje?
Ništa materijalno. Baka mi nedostaje.

Omiljena pesma?
Uh, teže pitanje od ovoga ne može da bude. Ima mnogo pesama koje volim, pa se omiljena menja u skladu sa raspoloženjem.

Koliko imaš godina?
19. U novembru punim 20.

Kvaliteti koje tražiš kod partnera?
Tražim sve što pružam. ;)

Omiljena izreka - quote?
I ovo se menja u skladu sa raspoloženjem. U poslednje vreme je to... 



Omiljeni glumac?
Nemam omiljenog glumca.

Omiljena boja?
Crna kada je garderoba u pitanju. Za detalje u sobi i tako neke sitnice roze. 



Glasna ili tiha muzika?
Tiha ako je slušam kući, za svoju dušu. 

Gde ideš kad si tužna?
Na tuširanje, pa u krevet na spavanje. :)

Koliko ti vremena treba da se istuširaš?
S obzirom da ceo život negde kasnim usavršila sam se, pa mi tuširanje traje 3-4 minuta. Ako moram da perem kosu ne treba mi više od 15 minuta(i to ako stavljam masku neku). 

Koliko ti vremena treba da se spremiš ujutro?
Opet sve zavisi od toga da li kasnim ili ne. Ako kasnim za 15 minuta mogu da se sredim da izgledam pristojno, a ako imam vremena pola sata.

Jesi li se ikada potukla?
Jesam. U sedmom razredu osnovne škole sa devojkom iz odeljenja koja me je maltretirala od prvog razreda, kada je počela da komentariše moju mlađu sestru, meni je pukao film i upotrebila sam sve ono što sam naučila na karateu na sred školskog hodnika. Onda sam javila mami šta se desilo, otišla kod razredne objasnila joj šta je i kako je bilo i prošla bez kazne, jer je devojka bila kandidat za đaka generacije, pa njoj niko nije hteo to da kvari, a svi znamo da je za svađu i tuču potrebno uvek dvoje. :) 
Sada se sigurno ne bih tukla, ali znam da sam tada bila heroj narednih mesec dana u školi i da su svi drugovi mislili da sam "car, jer sam joj napokon pokazala ono što je odavno trebala da dobije". :D

Turn on?
Opet ne znam na šta se konkretno misli, ali verujem da je kao neki pokretač ili šta već. Ako je to u pitanju recimo da je dobra pesma koja se slučajno pogađa sa trenutkom. :)

Zašto pišeš blog?
Zabavno mi je. I volim.

Strahovi?
O strahovima mogu tri dana da pišem... Strah od smrti (moje i meni dragih ljudi), od bolesti, plašim se lifta (iako živim na 17-om spratu i svaki dan se vozim, redovno imam noćne more sa liftovima). Takođe, ne volim klovnove, jezivi su mi. 

Šta te je poslednji put rasplakalo?
Jako često plačem. Sinoć sam plakala uz Severininu pesmu Mili moj. :D

Kada si poslednji put rekla nekome volim te?
Sinoć, mlađem bratu pred spavanje. :)

Značenje iza naziva tvog bloga?
Volim lepo. Ovo je moj svet lepote. 

Poslednja knjiga koju si pročitala?
"Poslednji anđeo" - Endru Dejvidson

Knjiga koju trenutno čitaš?
Na žalost ne čitam ni jednu, pošto učim ludačkim tempom i ne smem da počnem da čitam, jer znam da neću moći da stanem kada krenem sa svim tim "zabavnim" knjigama koje me čekaju u polici. :)

Poslednja osoba sa kojom si razgovarala?
Mamita. ♥

Odnos između tebe i poslednje osobe kojoj si poslala poruku?
Drugari... valjda. :P

Omiljena hrana?
Grašak i pire krompir.

Mesto koje želiš da posetiš?
Teško mi je da odvojim jedno... Recimo da bih volela da obiđem Evropu i da u Ameriku nikada ne bih otišla. Nije mi privlačna njihova kultura(ako se to uopšte može nazvati kulturom - nema veze sa politikom ovaj moj stav). Volim Evropu, muzeje, znamenitosti, umetnost. ♥

Tvoje poslednje putovanje je bilo gde?
Dugo nisam nigde bila. Ako se računa odlazak u Sremsku Mitrovicu, prelepi gradić prepun arheološkog blaga - to je to. :) 

Imaš li simpatiju?
Uvek. Jedina koju nikada neću prežaliti je Riki Martin. Zar baš mora da bude gej?! :( 

Kada si poslednji put poljubila nekoga?
Sinoć brata za laku noć. :) Svako veče ga izgnjavim.

Kada te je poslednji put neko uvredio?
Ne tako davno. Samo što ja uvredama ne pridajem veliki značaj. Osoba koja vređa nekoga tom uvredom može samo sebe da sroza na dno, mene ne. ;)

Omiljeni slatkiš?
Sve slatkiše volim. Mada ih izbegavam u poslednje vreme. 

Sviraš li neki instrument?
Flautu. Išla sam u muzičku školu, ali je nikada nisam zvanično završila. Ove godine planiram da sredim svoju flauticu lepoticu i bacim se na redovno sviranje. Nedostaje mi... ♥


Omiljeni deo nakita?
Volim sav nakit. Kinđurim se od malena, ali recimo da su minđuše te bez kojih ne izlazim iz kuće. 

Treniraš li neki sport?
Trenirala sam karate, ali sam svaku vrstu treninga zamrzela zahvaljujući dragom treneru. Sada se trudim da vežbam sama kad i koliko mogu. :)

Pesma koju pevušiš?
Uvek pevušim onu koju poslednju čujem. Trenutno Vadi se na moje ludilo - Goca Tržan. :D

Omiljena pick up rečenica?
Nemam omiljenu, smišljam prema situaciji. Haha. :P

Da li si je ikada upotrebila?
Pošto nemam omiljenu, a i nije kao da ih baš koristim. Ne. :) 


To bi bilo sve za ovaj post. Ukoliko vam se dopao pozivam vas da ga odradite u komentarima ili na svojim blogovima kako bi smo se što bolje upoznali. :) 

Hvala na čitanju! 

Do sledećeg posta... ♥





















9 коментара:

  1. Pih, htela sam da kopiram deo o tetovažama i pirsinzima pa lepo ispod da odgovorim, ali neće pa neće :)

    Elem, i u današnje vreme ti tetovažu možeš da skineš tako da za 50 godina, mislim da će se neželjene tetovaže skidati skoro pa pogledima. Ja ih imam dve i za mene imaju jako veliku vrednost, ja volim da kažem da su mi tada osećanja i emocije bile preteške i da je to jedini način na koji sam mogla da ih se otarasim a opet nosim ih sa sobom. Obožavam ih najviše na svetu a kad videću vremenom kako će se ponašati na koži koja bude starila.
    Što se tiče pirsinga zašto misliš da osobe koje ih imaju, imaju problem sami sa sobom ili imaju komplekse? U današnje vreme pirsinzi su već i prevaziđeni, ono što kažu, demode su ;)
    Na prvu loptu, mene kad neko upozna i vidi, na pamet mu ne pada da na sebi imam dve tetovaže i pirsing. To što mi se tad u tom trenutku svidelo da imam minđušu na pupku ne znači da nisam normalna ili da imam manjak neki problem. Moja minđuša se vidi samo kada sam u kupaćem kostimu, uradila sam zbog sebe. Kad mi bude dosadila, izvadicuću, rupa će da zaraste i nikom ništa.
    Ograđujem se ako si mislila na ljude koji proširuju uši, imaju puno lice minđuša, alke na leđima itd... :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Neće jer postoji zaštita na blogu. :)

      Može, svakako, ali ja nisam neko ko bi tetovažu uradio da bi je skidao, tako da ako nisam sigurna da će mi to biti lepo ceo život smatram da je mnogo bolje da je uopšte ne radim i to što želim nosim u svojim mislima nego na svom telu, koje činjenica je neće izgledati lepo koliko god pazila na njega.

      Pirsinzi su malo šira tema i retki su ljudi(kao ti) koji ih rade jer im je to iskrena želja. Ja nisam ni u jednom trenutku rekla da ljudi sa pirsingom i tetovažom nisu normalni, samo odgovorno tvrdim da ljudska potreba za nekontrolisanim bušenjem i crtkanjem (ili ti unakažavanjem tela) nije normalna i ima neku pozadinu psihološke prirode.

      Nije mi namera da vređam, samo iznosim svoje mišljenje na opšte stanje u društvu. ;)

      Избриши
    2. Naravno, cim nesto javno izneses, otvoreno je za svakve diskusije. :) Ne znam da li sam malo prenapadno odgovorila, samo sam iznela neke moje stavove.
      Tako sam i ja razmisljala za tetovaze pogotovu sto mi je prva pozicionirana tako da kad budem bila u drugom stanju, postoji opasnost da se "pocepa" ali ta vrednost koju nosi tetovaza (mada se mnogi tetoviraju jer je in) nije mogla da mi pokoleba ni to sto ce vec nekada to izledati verovatno lose.
      Naravno, svako ima svoj stav, svako ima svoje misljenje. javila sam se samo jer mi je bio zanimljiv tvoj odgovor i jer sam delimicno kontra :)

      Pirsinge vidim kao bezazlenije nesto od tetovaze jer mnogo brze ga skines kad te prodje to ludilo...Imala sam drugaricu u srednjoj sa dva pirsinga na jeziku...Dok su svi radili jedan ona je dva imala...posle par godina izvadila i nikom nista.

      Ubacivanje implanata pod kozu, scar takozvani, to mi je sve uzasno...

      Избриши
  2. Imamo mnogo toga zajedničkog, crnu boju, kašnjenje, omiljenu seriju, izreku pa čak i simpatiju. Samo u vreme kada je meni Riki Martin bio simpatija još uvek se krilo da je gej. Možeš li zamisliti moje razočarenje tek kad se saznalo? :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ima nešto tu i do horoskopa Lijo draga, nije slučajno to. :P
      On je bio moja prva ljubav, tako da znam kako je. Muke. :D

      Избриши
  3. jao pa ti si mogla da budeš karakteristkinja što bi reko onaj klinac iz kefalice ;) uglavnom - you don't mess with the Katarina :D

    ОдговориИзбриши
  4. Najbolja serija ikada- otvorena vrata :)
    Moraću da uradim i ja jedan ovakav post, zanimljivi su jako :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja volim samo stara Otvorena vrata, ova nova su mi baš bljjj... :D

      Избриши

Hvala što ste odvojili vreme za čitanje. Svaki komentar mi mnogo znači. :*