недеља, 27. април 2014.

Oriflame Conceal Kit - utisci

Ćao drage moje! Da, ovo je već drugi post ove nedelje - znam, ni ja ne verujem. :) 
Danas, posle dobrih mesec dana korišćenja pišem vam svoje utiske o ovoj mini paleti korektora. 
Iskreno, sa Oriflame kozmetikom nisam imala dodirnih tačaka od svog sedmog ili osmog razreda, tada sam bila navučena na one njihove sjajeve iz tubice koji su mi bili glavna šminka... U međuvremenu su se moji šminkerski apetiti povećali i jednostavno mi Oriflame nije bio zanimljiv. Pre nekog vremena primetila sam da ovu paleticu spominju na mnogim blogovima, a kada sam na jednom kafenisanju prelistala katalog i videla da je na sniženju odmah sam je naručila da isprobam. 

Pređimo na konkretne utiske. :)





Proizvod je, kao i većina kataloških proizvoda spakovan u kartonsku kutijicu na kojoj su naznačene neke osnovne stvari.


Pakovanje je u tipičnoj tamno ljubičastoj Oriflame boji. Plastika je dovoljno čvrsta, ali ne preterano kvalitetna. Okruglo pakovanje je podeljeno na tri dela, a svaki od ta tri dela ima 1g proizvoda.


Prirodno svetlo.

Pošto znam da imam i mlađe čitateljke i da verovatno neke od vas ni ne znaju za šta se koristi koja boja korektora prvo želim to da objasnim. Dakle...

Zeleni korektor prekriva crvenilo, odnosno neutrališe ga.
Žuti korektor smanjuje vidljivost tamnih ljubičastih podočnjaka.
Korektor u boji kože je korektor koji se koristi za sve ostale nepravilnosti.

Naravno, imalo bi tu još svašta da se kaže, ali evo to je u kratkim crtama. 

Blic.

Moram da priznam da me je prijatno iznenadio ovaj set korektora iako sam samo jedan njegov deo(žuti) koristila svakodnevno.
Moji podočnjaci nisu naročito tamni i zahtevni, ali u ovom prolećnom periodu kada sve cveta alergija učini da delujem prilično naduveno i tu on nastupa. :)

Moj ten je dosta svetao, pa je ta žuta nijansa zapravo za dve nijanse svetlija od mog lica i služi mi kao odličan posvetljivač. Ja ga nanosim tapkanjem ispod oka, uz nos i onda opet ka spoljašnjem uglu oka kako bih napravila svetliji trougao koji bi zamaskirao tu moju nadutost i dao malo svežine licu.

Izuzetno mala količina proizvoda mi je potrebna da bih se lepo našminkala i veoma lako može da se pretera, jer je korektor izuzetno kremast i razmaziv. Ako se pretera napraviće se ružne brazde, ali ako ga lepo nanesete uz fiksiranje će stajati ceo dan bez problema i neće se sakupljati.

Što se tiče zelenog dela pokušala sam da ga koristim, ali nisam uspela... Nisam se još dovoljno ispraksirala, tako da će mi za sada stajati i čekati neki novi nalet crvenila, mada i neka stoji, neću se buniti  i ako mi propadne. :D 

I poslednja nijansa, koja bi trebala da bude boja kože je za moj ten jako tamna, pa je do danas nisam ni koristila. Isprobala sam konture sa njom i za to će biti dobra, samo da se ja malo izveštim oko tog KimK načina šminkanja. :P

Za kraj tu su swatchevi. Moram da napomenem da je količina koju sam ja prstom razmazala po ruci za swatch meni dovoljna da zaista lepo posvetlim obe strane lica.

Prirodno svetlo.


Blic.



Sve u svemu prilično sam zadovoljna ovim proizvodom. Daleko je od savršenstva, ali je u svom cenovnom rangu izuzetno dobar i jako lepo radi svoj posao. Ne verujem da ću ga opet kupiti, jer po trenutnom tempu trošenja cenim da će dugo trajati, pa ću ga se zasititi.

Da li ste koristile ovu mini paletu korektora, kakvi su vaši utisci?

Do sledećeg posta...

Ljubim vas. ♥

14 коментара:

  1. Dopada mi se,sigurno cu je poruciti,jer je moja Sephora paletica pri kraju. Pohvalila bih ti fotografije ! :)

    ОдговориИзбриши
  2. Kupih ovo pre neku godinu, prilično dugo je arčim, ovu zelenu nisam ni pipnula, žuta je pri kraju, narandžasta onako... sećam se da sam nešto smešno platila, a odlična je stvar!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja sam baš prijatno iznenađena. Za 350 din je i više nego odlično! :)

      Избриши
  3. Ovo mi je prvi post koji čitam na tvom blogu, tako da prvo moram da pohvalim izgled bloga, ostala sam oduševljena. Sto se tiče proizvoda djeluje ok, mada sam vidjela da i Catrice ima također paletu korektora, tako da se sada dvoumim koji da kupim :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala lepo. :)
      Mi nemamo Catrice, pa ne znam kakva je, ali ova je sigurno dobra. :)

      Избриши
  4. Zelene korektore sam kupovala manicno u nadi da će neki biti dobar i na kraju odustala ali ova druga dva izgledaju super :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. E, nemam pojma, ja ga nanesem po svim pravilima da bih na kraju izgledala kao da sam se našminkala preko ostatka paste za zube... Da li je do mene ili do korektora, ne znam, ali nadam se da mi neće ni biti toliko potreban, pa i neka propadne za te pare. :D

      Избриши
  5. Čitala sam dosta o ovom korektoru, tako da me je tvoja recenzija baš obradovala, jer imamo sličan ukus:)
    Nisam ga probala, imam nekako nedefinisano mišljenje po pitanju istog. Ne znam da li mi je potreban ili ne, jer prave podočnjake imam jedino nakog neprospavane noći ili večernjeg buljenja u komp :D Odlična recenzija inače :***

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Meni i nije bio baš najpotrebniji, ali je za 350 dinara super investicija i samo zbog ovog žutog ako ništa drugo. Meni sve sa sniženja treba - znaš već. Haha. :)
      Hvala, od tebe mi pohvala najviše znači. :*

      Избриши
  6. Meni zelena zaista umiri crvenilo, samo je potrebno veoma mala kolicina koja se bukvalno utapkava, a posle preko tog mesta trunka vise pudera, inace se zaista zeleni kao pasta :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja crvenila kao crvene fleke nemam, ja sam pokušala na predeo oko bubuljice da stavim, ali pošto sam izuzetno svetla trenutno to jako ružno izgleda. Verujem da bi za crvenila na koži bilo odlično. :)

      Избриши

Hvala što ste odvojili vreme za čitanje. Svaki komentar mi mnogo znači. :*