среда, 30. април 2014.

Mesec u slikama - Instagram post #1

Ćao drage moje! Kako postove sa favoritima zaista ne mogu da objavljujem svakog meseca odlučila sam da započnem Instagram postove. Ukoliko me do sada niste zapratile to možete da promenite ako kliknete na traku ispod naslova bloga ili jednostavno ukucate moj nik @kattystamenic. :)

Često sam nosila Ingrid ruž.

Sređivala sam policu sa lakovima. :D

Stigla mi je i turpija koju sam osvojila na jednom od najdražih blogova. :*

Otvorila sam sezonu bosih nogu. :D

I kupila korektor i ruž o kojima ste imali prilike da čitate (klik na reči za recenzije).

Preživljavala sam kišne subote...

I mazala nokte. 

Isprobavala sam nove slatkiše... čak sam se malo i razočarala.



Farbali smo jaja. :)


A bila sam i bolesna...

Ludo sam partijala(i partijaću do kraja juna). Dakle, primarni razlog mog (ne)redovnog postovanja. :)

Malko sam se i igrala frizera. 




I opet mazala nokte. 



Za kraj, zamoliću vas samo da mi kažete da li volite ovaj tip postova? 
I da, samo još dve stvari... U ove postove neću kačiti slike koje nemaju veze sa blogom, moje slike, slike meni dragih ljudi i slično, jer smatram da im mesto nije na blogu, a i jednostavno iovako već previše toga znate. Takođe, zamolila bih sve "ženturače" koje imaju zamerke na to kako ja mažem nokte, da li je to uredno ili ne da elegantno zaobiđu moj blog i ne gledaju slike mojih noktiju. Hvala. :) 

Do sledećeg posta...

Ljubim vas. ♥




















6 коментара:

  1. Lično volim ovakve postove i sama ih praktikujem, tako da nastavi :)

    Pošto sam sve ove slike pratila toom meseca, drago mi je da sam ih videla i ovako objedinjene :)

    ОдговориИзбриши
  2. Divan ti je ovaj ruz na vrhu :D, dok sam gledala post bas sam pomislila kako su ti dobri lakovi i lepo izgledaju,, dobri su ti nokti nemoj da se uzbudjujes :))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Zahvaljujem. :)
      Ne uzbuđujem se ja, ali ima raznih dušebrižnika koji sa nekih fejk profila komentarišu(nije se jednom desilo), pa čisto da naglasim. Ja volim svoje nokte. ;)

      Избриши
  3. Divan ti je post! I ja bih mogla da počnem da pišem slične postove, sad imam instangram, ali sam lenja :D
    I ti jedan od mojih najdražih blogova :* i nadam se da te turpija služi :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ako, budi lenja, dosta ti je posla. :*
      Turpijica je odlična, samo još nisam ušla u potpunosti u štos kako da je koristim kada su mi duži nokti, pa "furam" kratke. :D
      I hvala ♥

      Избриши

Hvala što ste odvojili vreme za čitanje. Svaki komentar mi mnogo znači. :*