понедељак, 07. април 2014.

Koliko muškarci (ne)znaju o kozmetici? :)

Ćao drage moje! Glavne zvezde današnjeg posta su muškarci. TAG vam je već verujem svima poznat, s tim što sam ja malo izmenila i na pitanja su umesto jednog muškarca(obično dečka) odgovarala tri moja druga kako bi bilo što zanimljivije. Nadam se da ćete uživati u odgovorima. :)







Šta je to tuš ?

N.M. - Ako ne misliš na onaj iz kupatila, onda mislim da je to za izbeljivanje krajeva, tipa kosa ti je braon, a ti izvlačiš plave pramenove.

G. - Tuš kao tečnost za crtanje oko očiju.

N. K. - Tuš je neka bočica sa bojom, verovatno plavom.



Šta je to bockalica?


N.M. - Bockalica ili boćkalica? (konstatujemo da je bockalica) Bockalica možda služi za trepavice.

G. - Bockalica kao neki alat za ubadanje. Možda za bušenje bubuljica... 

N.K. - Nešto sa čime se bocka, ali ne znam šta.



Šta je to blend ?

N.M. - Za ovo nisam čuo.

G. - Neka maska prirodna koja se melje u blenderu.

N.K. - Stvarno mi ništa ne pada na pamet.



Šta je to prajmer ?

N.M. - Valjda nešto vezano za negu kose.

G. - Neka osnova. (pa dodaje) Kao glet masa za šminku. Hahahaha... Napiši tako!

N.K. - Ni za ovo.



Šta je to bronzer ?

N.M. - To je kao puder.

G. - Valjda sredstvo za potamnjivanje.

N. K. - Neka bronzana boja. Puder.



Šta je to shimmer ?

N.M. - Nemam pojma.

G. - Shimmer je sredstvo za senčenje.

N.K. - Tooo... :D


Šta znači mat ?

N.M. - Mat ili tamno.

G. - Mat je površina koja ne odbija svetlost, ne presijava se.

N.K. - To je verovatno neka boja koja se sastoji od sitnih tačkica gusto zbijenih. Inspiracija za to mi je mat staklo.



Šta znači kada se proizvod kruni i troši ?

N.M. - Znači da je istekao rok trajanja.

G. - Da je loš pa se raspada. N.K. - Kruniti znači ostavljati sitne grudvice, tj. prilikom nanošenja neki delići se ne upijaju nego otpadaju. (Nadam se iskreno da je bar ovo tačno :D)



Šta je top coat ?

N.M. - Krema za lice.

G. - Premaz preko nokta.

N.K. - Hmmm, ne bih znao reći, a i za mnoge dame nisam siguran da ovo znaju.



Šta je smokey eyes ?

N.M. - Oko očiju kad se stavi crna senka, ali mnoge devojke to ne znaju pa izgledaju kao pande. Odnosno ne senka, nego ona olovka. Ajlajner se valjda zove.

G. - To je kad devojke liče na rakune. Namažu tamno oko očiju.

N.K. - Možda maskara, ili eventualno senka. 



Gel eyeliner?

N.M. - Nisam čuo za taj u gelu.

G. - Neki gel za oko očiju.

N.K. - Sredstvo za crtanje obrva u formi gela.



Piling?

N.M. - Piling lica, maska za hidrataciju kože.

G. - Sredstvo za struganje mrtvih slojeva kože.

N.K. - Čišćenje.



Šta je to tremalna voda ?

N.M. - Voda koja je zdrava i puna minerala.

G. - Vruća voda sa termalnih izvora. I mislim da se pije.

N.K. - Znači da sadrži u sebi neke čestice što obična voda nema, verovatno služi za čišćenje lica.



Šta znači komedogen?

N.M. - Zvuči mi kao nešto da je vezano za zube.

G. - Izaziva neku bolest sa kraterima kao da te udarila kometa.

N.K. - Neka krema.



Šta je senka?

N.M. - Šminka koja se stavlja oko očiju.

G. - Sredstvo za mazanje kapaka.

N.K. - Šminka kojom se boji deo slepoočnice, odnosno predeo očnih kapaka i vrh slepoočnice ispod obrva.



Sjaj?

N.M. - Sjaja? Hahahahhahaha... Sjaj za usne umesto karmina.

G. - Sredstvo koje staviš na lice da se presijava.

N.K. - Stavlja se na usne da bi one bile izražajnije, sočnije, ali i za negu usana.



Šta je waterline?

N.M. - Ovo nemam predstavu šta je. Možda za negu koze. Kože, ne koze. 

G. - Nešto od vode, kao kozmetika na bazi vode.

N.K. - Maskara.



Iluminator?

N.M. - Za to sam čuo, ali ne znam šta je.

G. - Preparat koji proizvode iluminati. Hahahahaha

N.K. - Ne bih znao. :D



Korektor?

N.M. - Za obrve, crtanje obrva.

G. - Kad sakrivaš nešto mažeš korektor.

N.K. - Služi za prikrivanje raznih nedostataka na licu.



Šta je kamuflaža?

N.M. - Dvosmislena su ti neka pitanja. Sad znam šta je kamuflaža, ali ne znam šta je u kozmetici.

G. - Kad nešto pokrivaš, jer te je sramota da izađeš u grad.

N.K. - Pa kad se tako namažeš da te ne prepoznaju.



Šta je to fiksator?

N.M. - Služi da nešto popravi što nije savršeno na licu.

G. - Sredstvo koje kao lepak vezuje šminku za lice.

N.K. - Ne znam šta je, ali verovatno mu je uloga da nešto fiksira.







I za kraj želim da se zahvalim momcima koji su imali strpljenja da odgovore na moja dosadna pitanja i koji su me nasmejali do suza i ulepšali mi ovo veče. ♥

Devojke, da li je i vama bilo zabavno? Koji odgovor vam je omiljeni? Iskreno, znaju i više nego što sam mislila...


Ljubim vas.

Do sledećeg posta... ♥









14 коментара:

  1. G mi je najjači ubedljivo... Posebno u delu "glet masa za šminku", hahahahaha! :D

    ОдговориИзбриши
  2. hahahahah, iluminati :D
    uvesele me uvek ovi postovi... taman si dobro napisala, da lepše započnemo radnu nedelju :) baš je opuštajuće bilo čitati ovaj post :*

    ОдговориИзбриши
  3. ahhahaha ;) htela sam i ja da pišem ovakav post, al ovaj moj skoro sve zna, ne bi bilo zanimljivo ;)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jbg kad si žena udata, pa mora čovek da zna jer si mu se popela na glavu. :P

      Избриши
  4. Hahahah slatko sam se nasmejala! :D Odgovori za smokey eyes su mi omiljeni. :D Inace, poprilicno znaju, samo su fraze koje koriste smesne :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I meni su moram priznati! :)
      Ovo mi je omiljeni post do sada. :D

      Избриши
  5. Ovo mi je definitivno pobeda :D Uglavnom pojma nemaju sta je sta ali znaju da tako ne treba :D
    Šta je smokey eyes ?

    N.M. - Oko očiju kad se stavi crna senka, ali mnoge devojke to ne znaju pa izgledaju kao pande. Odnosno ne senka, nego ona olovka. Ajlajner se valjda zove.

    G. - To je kad devojke liče na rakune. Namažu tamno oko očiju.

    N.K. - Možda maskara, ili eventualno senka

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Prepoznali su šta je i dali svoje mišljenje o tome, nisam ni toliko očekivala. :D

      Избриши
  6. Hahha, slatko sam se nasmejala, konetari su super. Bilo bi još bolje da si navela koliko drugovi imaju godina :D
    Mada, neki su poprilično informisani, vidi se da pričaju sa devojkama, što je pohvalno :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Vidiš, mogla sam, ali nema veze... Ako te zanima šaljem ti u poruci. :D
      I ja sam se iznenadila, da znaš. :)

      Избриши

Hvala što ste odvojili vreme za čitanje. Svaki komentar mi mnogo znači. :*