уторак, 01. април 2014.

Ingrid Wonder Shine Full Color ruž za usne (305)

Ćao drage moje! Danas vam donosim moje utiske o jednom ružu koji mi je zadao prave muke dok sam ga slikala, tako da ćete videti slike i novog, ali i već korišćenog ruža. Izvinite, bilo je jače od mene da ga koristim za vreme onih tmurnih dana. :)

Reč je o ružu marke Ingrid koji se proizvodi u Poljskoj. Moju ljubav prema ovoj kvalitetnoj, a izuzetno povoljnoj kozmetici ste mogli da primetite u mojim prethodnim postovima kada sam pisala o njihovom puderuprajmeru(bazi) i fenomenalnim senkama. Napokon je na red došao i ruž. :)


Samo pakovanje ruža je izrađeno od crne sjajne plastike i prilično je čvrsto iako nije preteranog kvaliteta. Srebrni prsten garantuje da se karmin u tašni neće otvoriti (a garantujem i ja, jer su moje tašne rupa bez dna), i zajedno sa srebrnim slovima čini da pakovanje izgleda malo luksuznije.
Ono što bih takođe navela kao veliki plus je nalepnica koja onemogućava otvaranje proizvoda. Ja sam je pomerila, ali na prstenu i dalje jasno možete videti ostatke lepka.
Na nalepnici su naznačeni neki osnovni podaci.


Kao i kod ostalih proizvođača i ovde je nijansa, odnosno broj ruža naznačen na dnu pakovanja.



Sam ruž je neka mešavina boje mesa i koralne, i prilično drugačije izgleda u zavisnosti od osvetljenja.
Devojke sa suvim usnama mogu da imaju poteškoće tokom nanošenja, jer je izuzetno postojan i prilično mat na usnama, pa ističe suve delove, ali zato na zdravim usnama izgleda fenomenalno i traje satima.
Meni lično usne nije isušivao, ali opet, verujem da bi nekima mogao baš zbog te njegove dugotrajnosti i potrebe da se pre njega usne lepo pripreme.
Ono što je takođe karakteristično za ovaj ruž je onaj "starinski" miris karmina koji ja obožavam i zato mi je još draži. :)


Prirodno svetlo.



Blic.


Ukoliko sam neku informaciju preskočila, a da vas zanima pitajte u komentarima.

Moj opšti utisak o ovom karminu je da je prilično dobar za svoju cenu od nekih 200 dinara koliko sam ga ja platila u lokalnoj parfimeriji. Verovatno ih više neću kupovati, ne zato što mi ne odgovaraju, već zato što imam zaista puno karmina i moram da se zaustavim kako bih uspela da potrošim bar neki.
Karmin namerno nisam slikala na usnama, jer planiram da vam predstavim još dva posle čega će ići post kao što je ovaj bio, jer po statistici vidim da ste volele da ga čitate.

To bi bilo to. Pišite mi, recite mi kako vam se dopada ovaj karmin, da li bi ste ga kupile? 

P.S. Znam da ćete me pitati gde ih možete kupiti. Bacite pogled na sajt uvoznika i izaberite vašu nijansu!

Ljubim vas.

Do sledećeg posta... ♥









10 коментара:

  1. Baš je fina, svakodnevna bojica. Nisam nikada probala tu marku :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Boja je jako lepa. Mesnata, a opet ima taj neki koralno pink momenat. :)

      Избриши
  2. Baš je dosta drugačiji u odnosu na svetlost, ali mi se svuda sviđa, divan je! Ipak, i ja sam na odvikavanju, tako da ću ga zaobići :))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ti zaista treba da budeš na odvikavanju. Jedna tvoja mesečna kupovina karmina kao svi moji, tako da ni ne pomišljaj. :D
      Skroz se menja boja. :)

      Избриши
  3. Boja je divna, bas mi se svidja! :) Probacu ga definitivno ako budem u prilici. :)

    ОдговориИзбриши
  4. Lepa boja, nekako bas moja :) Zanimljivo je da mi na swatchevima izgleda drugacije ali da bih oba tona nosila, nisam jos uvek probala nista od Inglota.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da, baš se menja u zavisnosti od osvetljenja. Videćeš da će na usnama biti nešto između. :)
      Ovo je Ingrid, ne Inglot - doduše i jedna i druga marka je iz Poljske. Svakako, moje tople preporuke. :)

      Избриши
  5. Meni se baš dopada boja, ali me malo plaši isušivanje. Imam gadnu naviku da grickam usne :D
    I da li ima da se kupi negde drugde, osim na sajtu? :*

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ne treba da te plaši ako preko noći "napacaš" labelo. :)
      I ja muku mučim sa grickanjem...
      Ima, ali već sam ti rekla u poruci. :*

      Избриши

Hvala što ste odvojili vreme za čitanje. Svaki komentar mi mnogo znači. :*