четвртак, 24. април 2014.

Golden Rose Ultra Rich Color Lipstick 55

Ćao drage moje! Rešila sam da se malo "vratim u normalu" što se tiče postovanja i pokušam koliko - toliko da budem redovna. Da li ću uspeti videćemo. :) 

Da li ste već primetile da volim karmine? Jeste?! I ja svašta pitam... 
Danas vam predstavljam mog ovomesečnog favorita i najlepši Barbie roze ruž koji sam ja ikada posedovala. Da, još jedan u nizu GR... 


Šta da vam pišem o ovim ruževima, a da već ne znate? Doduše, ja nikada nisam koristila onu klasičnu kolekciju, pa vi meni recite nešto o njima. :P 
Šalu na stranu, krenimo od pakovanja. :) 

Prepoznatljivu zlatnu kutijicu sam vam slikala, pa sve lepo možete videti, a ja neću da brinem da li sam zaboravila neki detaljčić.


Zlatna kutijica krije nešto manje lepu srebrnu četvrtastu kutijicu sa zlatnim detaljima (ma ne volim srebrno-zlatnu kombinaciju, ne volim!) koja je dovoljno čvrsta da preživi moju tašnu, a da se karmin ne ošteti, ali svejedno nije preterano kvalitetna, što iskreno i ne očekujem, a nije mi ni toliko bitno.


Sada, kada sam vas upoznala sa ambalažom, možemo preći na ono najbolje - sam proizvod i njegovu boju! 

Tekstura samog ruža je prelepa. Tako je kremast, pigmentovan i ujednačen da sam se zaljubila u njega na prvo mazanje. Ujednačeno se skida, ne isušuje i ne razmazuje se. Ako ne jedete, a kafu pijete kao prava dama bez problema će vam stajati na usnama i po nekoliko sati. :) 
Definitivno, parira mnogim skupljim ruževima. 

Blic.

Blic.


Prirodno dnevno svetlo.

Prirodno dnevno svetlo.



Što se same nijanse tiče verujem da i same možete primetiti da na veštačkom svetlu prilično do izražaja dolazi ova luda "plastična" roze boja koju ja obožavam, dok je na dnevnom ona manje vidljiva i sam ruž deluje dosta pitomije. Prilično je realno ispala boja, za razliku od swatcha koji sam danas slikala, pa je blic bio jedina opcija, ali dobro - bar ću vam koliko toliko dočarati koliko je kremast. :)



I za kraj, jedna bonus Instagram fotka (Ako me ne pratite, šta čekate?! Bacite pogled na traku ispod naslova bloga). 


Cena - 300rsd. Kupljeno u Immo Centru, ali ih ima i po manjim parfimerijama. 

Do sledećeg posta...

Ljubim vas. ♥





20 коментара:

  1. Sve sto si napisala za ovaj, vazi i za klasicne (crno zlatne) samo sto im je finis polumat. Preporuka za sve koralne i narandzaste nijanse :))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Merkala sam te klasične kada sam ovaj uzimala i videla sam jedan lep koralni i jedan vrišteće ciklama, mislim da ću ih uzeti prvom prilikom iako se suzdržavam gomilanja. Muke. :D
      Hvala na preporuci. :*

      Избриши
  2. Bas si ga mnogo platila,ja ih nalazim za oko 220 dinara. Sve u svemu mnogo mi se dopada,moram ga probati :))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja Power Shine liniju plaćam po 195, klasični su isto toliko, a ovi su skuplji, jer su vidno kvalitetniji u smislu da duže traju na usnama od Power Shine linije. :)
      Baš je superiška tako da ga probaj. :)

      Избриши
  3. Koliko je divan! :O Ja ovo ne smem da gledam više :)) I super ti stoji :*

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Budimo realni, nije ti potreban, jer ni meni nije bio... :D
      Hvala :*

      Избриши
  4. Lepa je boja, ja mislim da bi ovo svakome stajalo. Čekaj, jesi pravila neki post o svojoj kolekciji ruževa i zašto nisi? ;)
    (Izvinjavam se ako jesi a ja propustila)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jeste, skroz je prilagodljiv.
      Nisam ih nikada poređala sve na gomilu za post, izdvajala sam omiljene jesenje i ovako pojedinačno.
      Možda, nekada kada skupim hrabrosti i odradim. :D

      Избриши
  5. Ja definitivno kafu ne pijem kao prava dama :D, ali da je kremast i pigmentovan jeste. Imam jedan divan karmin crveni iz iste linije. Vredni su pažnje.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jao, znam da si ga spominjala i tačno sam znala da treba da pogledam još neki, ali nisam mogla da se setim koji... :D
      Hvala na podsećanju! :)

      Избриши
  6. Nisam probala iz ove linije, al GR ruževe jako volim zbog njihove hidrantne i kremaste strukture. Kako nisam vlasnica sexy usana, nemam neku potrebu za boljim, a ovi su i po kvalitetu odlični! :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ova linija je meni najbolja i žao mi je što je nisam ranije otkrila. Skroz su kremasti i pored njih realno i nije potrebno davati neke veće pare za ruž, pa i sve da imaš najsexy usne na svetu. :P

      Избриши
  7. Lijepa mi je nijansa :) Inače volim Golden Rose ruževe, imam ih 15ak iz više linija, ima divnih nijansi i super su za svoju nisku cijenu

    ОдговориИзбриши
  8. volim GR ruževe :D imaju stvarno bogat izbor boja :D

    ОдговориИзбриши

Hvala što ste odvojili vreme za čitanje. Svaki komentar mi mnogo znači. :*