субота, 29. март 2014.

Promocija Penhaligon's parfema u Metropolitenu

Ćao drage moje! Nakon duže pauze u pisanju vraćam se sa jednim malo drugačijim postom. 
Reč je o prvoj promociji kojoj sam ja prisustvovala. Sinoć su u Metropolitenu(ko me prati na instagramu već zna) predstavljeni Penhaligon's parfemi i to je bila odlična prilika da se okupimo, njušnemo svaku bočicu, popijemo pravi engleski čaj i zasladimo se prelepim kolačićima. Ne bih mnogo da dužim sa tekstom, pogledajte slike, one će vam jasno pokazati koliko čari nosi ovo mesto. :) 


Kada smo došle, pored vrata smo odmah ugledale kofer sa ovim prelepim mašnama koje su mene apsolutno osvojile na prvi pogled. Mašne su pored parfema bile zvezde večeri. :)

Odmah smo se bacile na njuškanje. :)


Brend je osnovao William Penhaligon. Davne 1872. godine je napravio svoj prvi parfem za koji su mu inspiracija bila turska kupatila, odnosno njegove arome, pa je parfem u skladu sa tim dobio naziv Hammam Bouqet.

Kao što verujem da primećujete, sve bočice parfema su spoj starinskog i modernog, a moram priznati i da su parfemi takvi. Podsećaju na neke neuobičajene mirise na koje možda i nismo navikli, a opet su dovoljno atraktivni i uklopivi u današnji život.




Pošto u opisivanju mirisa nisam baš najbolja, to ću preskočiti i zamoliću vas da prvom prilikom svratite u Metropoliten i isprobate svaki. Samo da znate da je moj favorit ova ljubičasta bočica sa zanimljivim nazivom. Reč je Love Potion parfemu. :)




Moram još jednom da kažem da su dekoracije na ovom mestu fenomenalne! Celo veče sam ćutala i posmatrala. :D


Pošto smo njuškale britanske parfeme, bio je red i da popijemo čaj... Nije bio u 5, ali dobro - ispoštovale smo tradiciju. :)


S obzirom da sam na ovom mestu prvi put bila, pre svega htela bih da se zahvalim gospođi Ljiljani koja nas je srdačno dočekala, ali i koleginicama blogerkama koje su me "ubacile u priču" i jako lepo prihvatile (pronaćiće se one). 

Posle ove prelepe večeri, jedno je sigurno... Vraćam se u Metropoliten uskoro, jer sam svašta lepo videla. :)

Ljubim vas. 

Do sledećeg posta... ♥





8 коментара:

Hvala što ste odvojili vreme za čitanje. Svaki komentar mi mnogo znači. :*