уторак, 18. март 2014.

Natura Siberica regenerativna noćna krema za masnu i mešovitu kožu

Ćao drage moje! Danas vam donosim moje utiske o noćnoj kremi za lice koju koristim evo već dobrih mesec dana. Reč je kremi brenda Natura Siberica koji nije preterano zastupljen na našim prostorima, pa ću vas prvo informisati o brendu. 

Pre svega, Natura Siberica proizvodi su proizvodi koji se prave od divljeg sibirskog bilja koje kompanija kupuje od sibirskih plemena i tako pomaže njihov opstanak, čuva njihovu jedinstvenu kulturu i jezik. Dakle, kupovinom njihovih proizvoda mi pomažemo plemenima Sibira da opstanu i još dugo gaje i ručno obrađuju razne lekovite biljke koje tamo rastu. :) 

Takođe, kompanija proizvode testira isključivo na ljudima koji se dobrovoljno prijave na to u saradnji sa alergolozima i dermatolozima. Efikasnost proizvoda je potvrđena ECO BIO sertifikatom od ICEA koji je potvrđen dermatološkim testovima u laboratoriji Ferarra univerziteta u Italiji. Takođe, ECOCERT sertifikat (inače najprestižniji i najjači standard kod organske kozmetike) garantuje kvalitet Natura Siberica proizvoda.  Ovi sertifikati garantuju da bilje nije genetski modifikovano, da nije hemijski đubreno, da nisu upotrebljavani pesticidi kao i da se proizvodi proizvode i čuvaju u ekološki dozvoljenim skladištima.

Natura Siberica je ujedno prva i za sada jedina ruska kompanija koja je član COSMOS Standarda AISBL koji je posebno stvoren za proveru tretmana kozmetičkih proizvoda.


Sada, kada sam vas bar delimično upoznala sa kompanijom (za više informacija guglajte, i ja sam tako sve saznala), prelazimo na moje utiske. :)


Samo pakovanje kreme je izuzetno lepo i neuobičajeno. Kombinacija tamno zelene(skoro crne) i mint zelene sa srebrnim i žutim detaljima čine da kutija izgleda veoma luksuzno. Kutija je zaštićena celofanom, pa ste sigurni da je niko nikada nije otvarao pre vas.


Kutija krije lepu bočicu od bele plastike sa pumpicom čiji se dizajn uklapa uz dizajn kutije. Iako plastična, takođe jako lepo izgleda zbog srebrnih detalja koji joj daju dašak luksuza.


Pumpica je ono što jako volim kod svih proizvoda, pa i kod ove kreme. Nema umakanja prstiju - nema širenja bakterija. Ono što bih samo navela kao nešto na šta treba pripaziti je koliko jako ćemo stisnuti pumpicu, jer zaista velika količina proizvoda izlazi kada se pritisne do kraja, te je potrebno do pola (možda i manje) pritisnuti da bi izašla količina proizvoda koja je potrebna da bi se lice namazalo.



Ukoliko nekoga zanima, tu su naravno i sastojci. :)


Eh sada. Proizvođač kaže da je ovo krema za masnu i mešovitu kožu na bazi japanske sofore koja pruža dubinski noćni tretman za mat i ujednačen ten koji će pri tome i savršeno nahraniti kožu. Japanska sofora umiruje kožu i podstiče njenu obnovu.
Organska žalfija(kadulja) ima antioksidativno dejstvo, a sibirski geranium tretira upale i umiruje iritiranu kožu.

Ono što ja imam da vam kažem je da potpisujem sve gore navedeno. Ovo je jedna od lepših krema koje sam u skorije vreme koristila. Nanosim je uveče posle čišćenja lica, a ujutro kada se probudim koža mi je daleko lepša. Ten je ujednačeniji, belji, koža je mekana, ne sija i nema isušenih delova, a što je najbitnije nije mi izazivala bubuljice ili alergijske reakcije (inače sam na sav polen koji se radi na alergo testovima alergična).


Prilično je gusta, ali je veoma lako razmaziva. Ima prijatan biljni miris koji se ne zadržava dugo na licu i blago hladi posle nanošenja. 

Sve u svemu ovo je jedan veoma dobar proizvod vredan pažnje. Ja sam ga dobila u paketiću izvinjenja od Lilly-ja, tako da tačnu cenu ne znam(nisam ga viđala na policama), ali ukoliko saznam dodaću. Jedino što znam je da su Natura Siberica cenovno pristupačni proizvodi i da ću sigurno nabaviti još neki njihov proizvod jer sam ovim oduševljena!

Da li ste vi koristile neki Natura Siberica proizvod? Ako jeste, koji i kako ste bile zadovoljne?

Nadam se da vam nije bio mnogo dug post. :)

Do sledećeg posta... ♥


* Iako sam ovaj proizvod dobila, to nije uticalo na moje mišljenje o njemu.
**Podatke o kompaniji, licencama, kao i samom proizvodu sam pronašla na internetu.






6 коментара:

  1. Meni je post super,iako prvi put čujem za ovu kremu :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je Tijana. :)
      Ja sam čula pre izvesnog vremena i zaboravila...Tako da sam se baš obradovala kada sam dobila priliku da je koristim. :)

      Избриши
  2. Da nisam pronašla kremu koja mi odgovara, sigurno bih probala ovu :) A nisam je nigde viđala, generalno tu marku.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja sam na netu našla da je ima po nekim "ruskim apotekama" i slično, ali s obzirom da sam je ja od Lilly-ja dobila, verujem da je ima ili u određenim objektima ili da će je tek biti(pa su ovo dobili kao promo pakovanja i slično). Sve u svemu super je i nadam se da će mi se ukazati prilika da u skorije vreme probam još nešto njihovo. :)

      Избриши

Hvala što ste odvojili vreme za čitanje. Svaki komentar mi mnogo znači. :*