понедељак, 17. март 2014.

10 u 10 TAG

Ćao drage moje! Večeras vam donosim jedan TAG post koji sam pre nekog vremena videla na blogu A Little Makeup Obsessed i koji mi se jako dopao. Da ne dužim, pređimo na pitanja. :) 

1. Kada bi ti se pružila prilika da kreiraš jednu liniju kozmetičkog proizvoda, šta bi to bilo?

Mrtva trka između lakova za nokte i karmina. Volim boje i na usnama i na noktima, ali pošto mora da se bira neka budu lakovi za nokte - tu više eksperimentišem. :)


2. Moraš odabrati: Doživotni besplatan odlazak kod kozmetičarke na manikir/nadogradnju noktiju ili besplatan doživotni odlazak u frizerski salon.

Frizerski salon - bez razmišljanja. :)


3. Kada bi mogla šta bi promenila u kozmetičkoj industriji?

Testiranje na životinjama i lažna obećanja u reklamama - definitivno. 


4. Imaš vaučer od 15000 dinara (u originalnom pitanju su kune, ali sam ja konsultovala konvertor valuta :D). Moraš odabrati da li ćeš ga potrošiti na preparativu ili dekorativu - šta biraš?

Pre pola godine bih verovatno rekla dekorativu, ali od kada sam počela da vodim blog shvatila sam značaj preparative, pa ovoga puta biram nju. :)



5. Na poslovnom si sastanku. Žena s kojom vodiš razgovor ima ruž na zubima i odlepila joj se napola veštačka trepavica. Hoćeš li joj skrenuti pažnju na to ili ćeš izignorisati sve zajedno?

Verovatno bih prećutala s obzirom da je poslovni sastanak u pitanju. Mada, da se meni tako nešto desi volela bih da mi kažu. Možda bih joj i rekla ipak, ako vidim da je neka kul cica koja to neće uzeti za zlo. :P




6. Tebi draga i bliska osoba ti je poklonila užasno skup i luksuzni ruž za usne, ali nijansa ruža ti ne stoji nimalo i nijansa je u najmanju ruku ružna i ništa ti se osim pakovanja na tom ružu ne sviđa i nema šanse da nosiš taj ruž. Dve nedelje kasnije sa tom osobom si se dogovorila za piće i zadnji SMS od te osobe glasi: "Nadam se da ćeš nositi svoj novi ruž večeras? :)" Šta ćeš uraditi?

Ja ne bih došla u tu situaciju, jer sam ja osoba kojoj se u očima vidi da li joj se nešto sviđa ili ne. Dakle zahvalila bih se na poklonu i zamolila ili da ga zamenimo ili da ga poklonimo nekom drugom. Što na um to na drum. :D




7. Koji je najčudniji kompliment koji si dobila na račun svog makeupa?

Koleginica sa fakulteta mi je skoro rekla da me je na fejsu dodala kada me je videla u grupi(pre početka školske godine), jer mi jako lepo stoji crveni karmin, pa sam joj zbog toga bila najupadljivija u "gomili" ljudi. Nije možda čudno, ali je neuobičajeno i meni posebno drago. :) Hvala M. :*




8. Makeup look zbog kojeg se osećaš kao milion dolara?

Dobar ten (podloga, lepe konture), lepo oblikovane popunjene obrve, crni ajlajner, puno maskare, drečavo crveni karmin i spremna sam za Hollywood! :D




9. Najbolji beauty citat?

Možda nije najbolji, ali je koristan i šaljiv. :)




10. Koje je po tvom mišljenju ultimativno beauty pravilo kog se treba pridržavati?

Obavezno čišćenje lica i skidanje šminke pre spavanja! Na žalost, poznajem dosta devojaka koje se posle izlaska samo strovale u krevet sa sve šminkom. Koliko god da ste umorne, umijte se, skinite šminku. Tuširanje možete da preskočite, ali to ne!



Ovoga puta neću nikoga tagovati, ali vas zato sve (i blogerke i čitateljke) pozivam da odgovorite u komentarima ako želite. 

I da, kako vam se sviđa novi izgled bloga?! :)

Ljubim vas. 

Do sledećeg posta... ♥







6 коментара:

  1. Meni se novi izgled ne dopada :(
    ova zuta mi nekako bode oci :(
    zanimljiv post ;)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ako misliš na žuti "ram" takva je fotografija, to nije do bloga, ali okej, cenim mišljenje. ;)

      Избриши
  2. Moje pitanje nema veze sa ovim ali se nadam da ces mi odgovoriti.Jednom si napisala da volis GR maskaru 4x volume,pa me zanima da li je to crna sa zlatnim poklopcem ili skroz crna 4x volume,mislim na pakovanje.Hvala na odgovoru :))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Draga Jasna, naravno da ću odgovoriti. :)
      To je crna sa zlatnim poklopcem imaš je u ovom postu http://beautyworldbykatarinas.blogspot.com/2013/09/dobri-jeftini-proizvodi-prvi-deo.html za tu crnu ni ne znam, možda su samo ovoj promenili pakovanje. :)

      Pozdrav! :)

      Избриши
    2. Bas brz odgovor.Ljubazna si,hvala :))))

      Избриши

Hvala što ste odvojili vreme za čitanje. Svaki komentar mi mnogo znači. :*