уторак, 11. фебруар 2014.

Proizvodi za negu kose koje (trenutno) koristim

Ćao drage moje! Napokon je na red došao post koji sam dugo želela da napišem. Danas vam predstavljam proizvode za kosu koje trenutno koristim. Volim da eksperimentišem sa uljima, maskama, balzamima i prskalicama, pa skoro uvek kupujem nešto drugo. Što se šampona tiče tu sam jako probirljiva i pazim šta koristim. Da ne dužim... :)


Prvo ćemo o svemu što se ispira... :)

INSIGHT šampon je za kratko vreme postao pravi hit u blogosferi. U Alexandar Cosmeticsu se pojavio u decembru čini mi se i ja sam ga odmah posle par dana i kupila. Ja sam uzela ovaj za svakodnevno pranje, jer bi trebalo da je on najblaži. Sa njim kosu perem otprilike svako treće pranje. Cena za flašu od 1000ml je 590 dinara. Ceo INSIGHT asortiman možete pogledati OVDE.

Garnier Ultra Doux balzam za kosu sa arganovim uljem sam kupila jer je bio na akciji u lokalnoj prodavnici (179 dinara). Ne verujem da ću ga opet kupiti, prilično je tečan i to mi se ne dopada, ali radi svoj posao. :)

Avon Advence Techniques balzam za kosu sa arganovim uljem je verovatno svima već dobro poznat. Jako gust, lepo nahrani krajeve i definitivno je nešto što uvek rado kupim. Obično ga kupujem kada je na akciji, a ovoga puta sam ga kupila u setu sa šamponom i serumom(uljem) za oko 700 dinara.

Velnea Macadamia Nut balzam za kosu sam tek kupila, pa nemam još uvek izgrađeno mišljenje o njemu. Deluje mi jako lepo na prvo pranje.Cena je 179 dinara(valjda). :D

Lilly maska za kosu klik na link za recenziju. Volim je jako, za te pare je fenomenalna. :) 

Baby Love šampon - o mom problemu sa kožom glave, kao i o "ljuskama" koje mi se dižu po temenu kad god koristim neki malo jači šampon(čitaj sa gomilom sulfata) već i vrapci znaju. Ovaj šampon je pored Micoseba koji me je izlečio od krasta i ljuski po glavi moj spas. Izuzetno blag tako da ne iritira kožu glave, a opet dovoljno jak da opere kosu. Njega koristim najviše. Cena je oko 190 dinara.

Avon Advence Techniques je jedan od jačih šampona koje izbegavam, ali uvek imam po jedan, jer mi je neophodno da jednom ili dva puta mesečno temeljno "oribam" glavu i sperem sve štetno sa kose. :D Okej je, bio je deo seta koji sam spomenula. :)


Prskalice i ulja... :)

Avon Advence Techniques sprej za ispravljanje kose. Nije kao da je nešto bez čega ne mogu da živim, ali je sasvim fina stvar. Drži isfeniranu kosu duže ravnom i kao da se manje lomi dok je u repu. Cenu ne znam, mislim da je oko 500 dinara. :/

Opet Avon Advence Techniques, doduše za jačinu i zaštitu kose. O njemu takođe još uvek nemam formiran utisak. 

Balea ulje za kosu - klik na link i videćete sve što imam da kažem o njemu. Predobra stvar za taj novac - i da! Još uvek trošim tu prvu bočicu koju sam kupila neposredno pre recenziranja. :)

Avon serum(ulje) sa arganovim uljem je takođe stvar koju ću uvek rado kupiti, jako lepo neguje kosu i zaista ga toplo preporučujem. Redovna cena je oko 700, ali ga često možete pronaći u nekom setu kao ja ili na nekom akcijskom sniženju. :)

I za kraj da napomenem da je moja kosa farbana, redovno je feniram, a često i nosim visoki zategnuti rep i krofna punđu. Dakle - ne štedim je, ali se trudim da je negujem u skladu sa svojim mogućnostima. :)

Kako mi kosa trenutno izgleda možete videti o postu o Macadamia farbi koji sam ne tako davno napisala - OVDE.

To bi bilo to drage moje. Kako vi negujete svoju kosu? Da li ste koristile nešto od ovih proizvoda? 
Ako vas neki od proizvoda posebno zanima - pišite. :)

Ljubim vas.

Do sledećeg posta... ♥











4 коментара:

  1. Nemam neku specijalnu rutinu, ali imam puno stvari na spisku koje zelim da probam (prva ce biti lily maska)! :) Skoro sam kupila Balea ulje i odusevljena sam! :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja kosu negujem po sistemu "napacaj što više balzama i maske i sve će biti okej". :D
      I volim jednom mesečno recimo maslinovo ulje i med da stavim. Sve menjam osim bebi šampona. :)

      Lilly maska je super stvarno. Stevan Still je proizvodi, tako da nema greške. :) Ulje svi vole ja mislim! :)

      Избриши
  2. Одговори
    1. Koji god od ova tri da probaš ne bi trebalo da bude greške. :)

      Избриши

Hvala što ste odvojili vreme za čitanje. Svaki komentar mi mnogo znači. :*