недеља, 02. фебруар 2014.

Moje omiljene knjige za "odmaranje mozga" #1

Ćao drage moje! Danas, jedan post na malo drugačiju temu. Ovoga puta pričamo o knjigama. 
Znam, znam, mnoge od vas verovatno misle da knjige i beauty blog ne idu zajedno, ali ja ne mislim tako. 
Jeste, bitno je da budemo lepe, ali je još bitnije i da budemo pametne i u toku sa svim dešavanjima, kako onim gradskim pričama, tako i onim malo ozbiljnijim. Ovoga puta se nećemo baviti fenomenima zvanim "starleta" i njihovim uticajem na naše društvo ili većanjem o tome koja pevaljka je vraćena sa granice sa džakovima, jer su joj zaplenili fejk LV kofer. 

Od sada, pa nadalje kad god sam u prilici pisaću postove gde vam predlažem pre svega zabavne knjige koje ne opterećuju naše mozgove nekim teškim pričama i odvraćaju nas od realnosti, političkih kampanja i svih ostalih ludila koja nas trenutno gnječe sa svih strana. 

Da, znam, zvučim kao luda Keri Bredšo, sedim za radnim stolom, pijem nenormalne količine kafe, iza mene je ormar koji puca, jer ne mogu sve cipele i tašne da stanu u njega... Samo verujte, trista stvari mi se trenutno mota po glavi, jer sam razočarana činjenicom koliko devojčice/tinejdžerke malo čitaju i baš zbog toga želim da pišem ovakve postove, jer smatram da ću uraditi veliki posao ako bar jednu od mojih čitateljki navedem da pročita bilo koju od knjiga koje sam ja predložila. Popularizacija čitanja na blogovima, naročito beauty i fashion je jako korisna i ja bih volela kada bi se više blogerki priključilo ovome!



Uh, dosta je priče ionako bih imala još svašta (verovatno pomalo konfuzno) da kažem. 

Pređimo na knjige. Neću vam ih prepričavati, slikala sam vam korice kako bi ste videle o čemu se radi.:)



Aleksandra Poter - Ko je ta devojka? - Fenomenalna knjiga, izuzetno zabavna i laka za čitanje. Takođe, preporučujem i ostale knjige Aleksandre Poter, svaka je luda na svoj način, a opet prepoznajete njoj svojstven način pisanja. :)


Danijela Stil - Sestre - Jako lepa priča, puna velikih obrta. U jednom trenutku se smejete, u drugom plačete. Verujem da dosta vas romane Danijele Stil ima kod kuće zahvaljujući fenomenalnoj akciji Blic Žene i svakako, ako vam knjige stoje, a niste ih pročitale što pre to promenite. :)


Danijela Stil - Kuća - Još jedan roman Danijele Stil. Prelepa priča koja se čita u jednom dahu. 


Maša Rebić - Sponzoruše - Prvi roman Maše Rebić, gradske priče iz Beograda 90-ih. Mislim da je Maša jedna divna žena koja ima jako dobar način pisanja i da je ovo knjiga koja će svima biti zanimljiva, jer će moći u njenoj priči da prepoznaju neke priče iz javnog života u Srbiji tada.


Vikas Svarup - Pitanja i odgovori - knjiga po kojoj je rađen čuveni film "Milioner iz blata". Mnogo, mnogo bolja od filma(naravno). Ako niste obavezno pročitajte. :)


Andrea Sempl - Faktor bivši - Sve vam piše na poleđini, nemam šta da dodam. :)


Sofi Kinsela - Bogomdana domaćica - Ovo je jedna od mojih najdražih knjiga ikada! Plakaćete do suza kada je budete čitale. Sofi, kao i uvek savršena. :)


To bi bilo to lepe moje. 
I ne zaboravite!


Da li ste čitale neke od ovih knjiga, imate li neku preporuku za mene?

Ljubim vas.
Do sledećeg posta... :*


* Fotografije knjiga su moje, a preostale dve su preuzete sa google-a. 



18 коментара:

  1. Najveća ljubav za Aleksandru Poter! <3 Njene knjige su savršene za odmaranje mozga i popravljanje raspoloženja :) Konkretno ovu sam sa ogromnim uživanjem čitala, ima odličnu poruku! :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja sam se jedva odlučila koju da slikam za post, sve su prelepe i bajkovite, a u isto vreme surovo realne. ♥ :)

      Избриши
  2. Prva knjiga ovog tipa koju sam pročitala bila je "Pazi šta želiš, možda ti se i ostvari" baš od Aleksandre Poter i baš sam bila srećna zbog bezbrižnosti koja je oko mene vladala prilikom čitanja ove knjige, i od tada baš volim da pročitam neku ovakvu knjigu... Preporučujem još "U ime ljubavi" (Ema Garsija), na to sam skoro slučajno naletela kad sam bila u poseti mojima i pročitala u jednom dahu, baš fina razbibriga... :)
    http://www.knjizare-vulkan.rs/U-IME-LJUBAVI-29935

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Čuveni srećni vres... :)
      Prelepe su joj knjige.
      Hvala na preporuci, zapisujem odmah u blokče da ne bih zaboravila do naredne posete knjižari. :*

      Избриши
  3. Izvanredan post :) Osvezenje je, privukao me je naslov "Faktor bivsi" i posebno me je zaintrigirala Masa sa gradskim pricama 90-tih, mislim da je dobra promena od politicko- socioloskih i istorijskih tema koje preferiram lol :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jao kakav kompliment, hvala. :)
      Čitaj redom sve, nećeš pogrešiti. Sve su baš fine za odmaranje.

      Избриши
  4. Citala sam vec 2 od Aleksandre Poter, a sada sam uzela Ko je ta devojka, planiram veceras da pocnem sa citanjem. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Aleksandra Poter ima fenomenalne knjige, baš kažem da nisam mogla da odlučim koju da uvrstim u post, da ne bude prenatrpano. :)

      Избриши
  5. Sve knjigice sa tvoje liste sam pročitala osim Pitanja i odgovori V.S. ali sam gledala film. Slažem se da je svaka knjiga mnoogo bolja nego film koji se snimi po knjizi. Mašu Rebić obožavam kao i Sofi Kinselu i tu nema promašaja:) Imam i ja dva predloga, biće za koji dan na našem blogu, da ne otkrivam unapred :))) L.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Sjajno, drago mi je da nam se ukusi poklapaju. :)
      Ja sam baš imala problem pri selekciji knjiga, ali lagano... Svakog meseca po jedan ovakav post i sve će stići na red. :D
      Radujem se predlozima! :*

      Избриши
  6. Slabo stojim sa mladjim ( i zivim ) autorima, Masina knjiga ima sjajnu naslovnu stranu a i zvuci interesantno..Ove chick flick pricice vise volim kao filmove da gledam mada poneku i procitam, ali da me ubijes ne mogu da zapamtim naslove ili autore :(

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Joj ja filmove ne volim da gledam, tu i tamo pogledam neki... Veće mi je zadovoljstvo da se zavalim u krevet i čitam... :D
      Ovo je prvo izdanje Mašine knjige, novija izdanja imaju drugačiju naslovnu. :/

      Избриши
  7. Sviđa mi se ovakva vrsta postova, lepo si se setila i volela bih da je pročitam i na nekim drugim blogovima. :) Iskreno, nisam ljubitelj ovakvih romana. Nekako više volim kada nakon čitanja mogu na više načina da tumačim delo. Mislim, volim i da pročitam neku knjigu koja je opuštenija, ali se uvek odlučim za neke druge pisce. Ne znam da li si čitala Hoseinija, njegove knjige definitivno nisu baš za opuštanje, ali se čitaju u jednom dahu, ne možeš da ih ostaviš kada kreneš sa čitanjem. Moja preporuka su ti sve tri njegove knjige, posebno Lovac na zmajeve. I ako se odlučiš za njih, pored sebe prinesi i pakovanje maramica, trebaće ti. :D Ili recimo Milan Kundera - Identitet, ona je sasvim drugačija od ove tri, ali sigurna sam da bi i nju pročitala za čas. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Znaš kako, ja volim da čitam i zaista volim sve da čitam. Okej, ne baš Marijanu Mateus, Suzanu Mančić i ostale velike "gospođe spisateljice", ali čitam i ova "laganija štiva" i neke malo ozbiljnije knjige(ne bih baš da gušim sa njima na blogu, jer mislim da će se neko ko ne čita pre uhvatiti za ovako nešto).
      Nisam, hvala ti na predlozima, odmah ću zapisati na listu knjiga koje planiram da pročitam, jer mi ionako ponestaje ideja - u poslednje vreme gutam knjige. :D
      I drago mi je da ti se dopada post. :)

      Избриши
  8. Da li si citala neku knjigu od Gijom Musoa!? Znaci ostavljaju bez daha!! Ja volim i Nikolasa Sarksa,sta cu sva sam tako u tim ljubavnim pricicama!! :) Aleksandra Poter i njena Luda ljubav je zaista knjiga koju svi treba da procitamo,prosto mi je bilo zao sto je kraj knjige!! Od Danijele Stil mi je jako lepa Do poslednjeg dana,sta cu kad se davim u tim ljubavnim pricama!! Takva sam!! :D <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jao, nisam, trenutno čitam Gordost i predrasude i razvlačim je da bih što duže uživala u njoj dok ne smislim šta sledeće... :)
      Zapisujem sve u blokče, pa ću da čitam redom. :D I ja volim te ljubavne. Idem iz krajnosti u krajnost ili ljubavna neka lagana knjiga ili neka krimi radnja zbog koje ne mogu da spavam tri dana. :D

      Избриши
    2. Moram da se nadovežem takođe sa preporukom za Musoa. Ja nisam tip za limunade i ljubavne pričice, moja kolekcija je uglavnom puna trilera, horora i slično, ali Muso je jako dobar predah. Iako mu se knjige kako vidim vode kao ljubavne, to je na neki uvrnut i potpuno drugačiji način, neočekivani delovi čekaju iza svakog poglavlja. Preporuka i sa moje strane ;)

      Избриши

Hvala što ste odvojili vreme za čitanje. Svaki komentar mi mnogo znači. :*