среда, 05. фебруар 2014.

Closet Confidential TAG

Ćao drage moje! Danas imamo jedan TAG post koji se meni jako dopao na drugim blogovima, pa sam rešila da ga odradim iako me niko nije tagovao do sada. :) 


Slika je preuzeta sa Google-a.



Pitanja su sledeća: 
1. Koji je najstariji odevni predmet u tvom ormaru?


To je sigurno ova košulja koju sam "maznula" od bake. Ima blizu 40 godina, ali još uvek ništa na njoj nije mrdnulo. (Jako se gužva i peglam je samo pre oblačenja, tako da se izvinjavam) 

Evo i mene u njoj - pre skoro dve godine doduše. :D



2. Koji komad garderobe u tvom ormaru je najnoviji?


To su ove tamno sive helanke/pantalone. Kupila sam ih pre desetak dana i platila 1200 dinara. 


3. Koja stvar iz tvog ormara je najskuplja?


Inače ne kupujem skupe stvari, tako da je ovaj sako koji sam nosila na maturi najskuplji. Redovna cena mu je bila skoro 10000 dinara, a ja sam ga sa popustom platila malo manje od 6000 dinara. :) 

Evo i slike da vidite kako stoji. :) 



4. Koja je naajjeftinija stvar u tvom ormaru?


Njeno Veličanstvo - crna majica! (sad moja mama i sestra umiru od smeha)
Obožavam crne uske majice bilo da su na bretele, kratke ili duge rukave. Uvek i uz sve ih nosim, pa me moje drage dame zezaju zbog toga. :D 

5. Najbolji ulov


Najbolji ulov su ove bordo pantalone koje sam kupila u Takko fashion-u. Bile su 4000, a ja sam ih platila 990 dinara. Jako mi se sviđa kako su skrojene pozadi i obožavam da ih nosim. :)


6. Najveća bačena para


Crne sjajne pantalone sa nitnicama i mašnom na leđima. Jednom sam ih obukla i ne znam zašto sam ih kupila. Nisu bile skupe, ali eto... 

7. BONUS - tri trenutno omiljena komada garderobe


Džemper iz H&M-a koji sam kupila pred Novu godinu na onom sniženju od 50%. Platila sam ga samo 1500 dinara. Obožavam ga!


Džemper iz Takko fashion-a, kupljen za 990 dinara, tako da bi kao i pantalone mogao da spada u najbolji ulov. Isto je bio preko 3000 pre sniženja. Obožavam ga zbog prelepog "rada" na leđima. 


I jedne farmerke, tačnije jeggings. Kupljene su u C&A i koštale su čini mi se 1500 dinara. Prelepe su, uske, malo dublje, vrhunski stoje - OBOŽAVAM IH!

To bi bilo to što se mene tiče. 
Volela bih kada bi ovaj tag uradile AnđelijaLenaJelenaMishaLija i Marina. :)

Takođe,ukoliko se još nekome dopada post može ga slobodno uraditi.

Ljubim vas. ♥












10 коментара:

  1. Slatko je ali zasto ni na jednoj slici nema osmeha? Nadam se da se neces uvrediti ali mislim da bi bila mnogo lepsa sa osmehom na slikama.:D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Daleko od uvrede. :)
      Tako se potrefilo, mada generalno ne preferiram da se kezim na slikama po svaku cenu (uostalom, moje slike nisu ni trebale da se nađu možda u ovom postu. :D) - u stvarnosti je druga priča. ;)

      Избриши
  2. Oooodličan post! Bukvalno sve mi se sviđa i sve bih i sama nosila :) Posebno me je oduševila bakina košuljica i na tebi izgleda predivno! :) Inače, volim Takko i njihova sniženja :)) Mogla bih da odradim ovakav post, dobru si mi ideju dala, hvala na nominaciji :) <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala draga! :)
      Košuljica odoleva vremenu definitivno. :D
      Takko je odličan i ja ga jako volim. Nema na čemu - jedva čekam. :) ♥

      Избриши
  3. Bogme, imaš stila :D
    Dopada mi se sve, jako prefinjeno, damski.
    Biće mi zadovoljstvo da napišem post na ovu temo, no čim uhvatim malo više vremena za fotkanje :D
    Hvala ti :*

    ОдговориИзбриши
  4. Ova kombinacija sa crvrnim pantalonicama i belim sakoom,mmmm sve je na mestu,odlican stajling!! I ja obozavam dzempere,i ne izlazim bez njih nigde kada je ovakvo vreme!! :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno draga Coko, to je bila moja "maturska haljina" haha. :)
      Da,džemperi su nešto najlepše u ovo doba godine. ♥

      Избриши
  5. Crne manjice obožavam!!!!! Samo imam persijske mačke, te mi je potrebna čitava večnost da poskidam dlake pre nego što izađem iz kuće. Imam crni i bež sako, a beli je sledeći u planu. Zgodini su za kombinovanje uz farmerke samo tako :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Mislim da to ima veze sa horoskopom-nemam drugo objašnjenje. :P
      E ja imam crni, crni sa bež i beli. Ja bih sad neki drečeći, fenomenalni su uz sve tokom cele godine. :)

      Избриши

Hvala što ste odvojili vreme za čitanje. Svaki komentar mi mnogo znači. :*