субота, 01. фебруар 2014.

Blogovi (i blogerke) koje volim da čitam

Ćao drage moje! Danas sam bila veoma lenja i ništa od planiranog nisam slikala, a  pitanje je kada ću, tako da sam rešila da prvi post ovog meseca bude posvećen mojim favoritima kada su blogovi sa naših prostora u pitanju. 

U postu ću izdvojiti nekoliko mojih ličnih favorita, a na blogu u odeljku pratim možete videti i manje više potpunu listu. :)


Uh, ne znam odakle da počnem i zaista ne mogu da ih rangiram... 

Svakako, preporučujem vam da ako do sada ne pratite što pre zapratite Jelenu i njen blog Ruž-Rouge. Od nje sam saznala dosta toga i svakako je njen blog mesto gde mnogo toga pametnog možete pročitati. 

Anđelijin blog je kao i moj relativno nov, a verujte mi da je pravi raj za sve ljubitelje kozmetike - naročito karmina drečećih boja (Ađo, svaka čast za one drečeće ciklama :)). Trk na Cosmoholic!

Lena Pirlitanje me je među prvima prihvatila u ovom ludilu od Blogosfere i hvala joj na tome. :) Njen blog mi je naročito drag, jer je jako objektivna u svojim recenzijama, ali ne i dosadna sa dugim tekstovima.

Naravno, moram umešati u celu priču i jednu škorpiju. :)  Teta Lija i njen prelepi blog sa puno korisnih informacija i veoma lepih i detaljnih tekstova na različite teme.

Tu je i Marina Cosmic girl devojka koju vrlo rado čitam i sa kojom delim mnoge kozmetičke favorite. :)

Moram spomenuti i Mishu sa bloga Crossing beauty čije postove obožavam, a neke čitam i po nekoliko puta (obratite pažnju na onaj vezan za razgovor za posao, verujem da će vam dosta pomoći). :)

Sve smo mi šmizle po malo, ali je jedna Šmizletina u blogosferi. :) Sve (buduće) mame obavezno da svrate na njen blog, jer će pored kozmetičkih/šminkerskih postova naći još svašta nešto pametno i korisno. :) 

I naravno, sada ću kao i svaka starija sestra biti subjektivna i predložiću vam da pogledate Aleksandrin blog. :) Verujem da će sve srednjoškolke moći da pokupe inspiraciju za školske kombinacije, ali opet da ni vama starijima neće biti dosadno da je gledate/čitate. :)


To bi bilo to drage moje. Naravno, ovo je samo mali deo blogova koje ja pratim i nadam se da mi ostale blogerke neće zameriti što se ne nalaze na ovoj listi. 

Ljubim vas. :*

14 коментара:

  1. Jaoooj, hvala ti puno <3 Baš si me obradovala ovim postom! :)) :* Nema potrebe da pričam da i ja tebe rado čitam :))

    ОдговориИзбриши
  2. Velika mi je cast i zadovoljstvo sto se nalazim na ovoj listi (najozbiljnije). <3 Nije potrebno da dodajem koliko volim tvoj blog kao i blogove kolegenica koje si navela..

    ОдговориИзбриши
  3. Realno jedna je Šmizletina hahaha ;)
    A čitamo se (i pratimo) na obostrano zadovoljstvo, znaš već :D

    ОдговориИзбриши
  4. Hvala sto me pratis :)) prijatno iznenadjenje sto sam uvrscena u listu omiljenih, takodje znas da te pratim od starta ;) :))

    ОдговориИзбриши
  5. Čast mi je da sam na tvojoj listi omiljenih blogova. Ti znaš da ja mislim da si jedna mlada, pametna, sposobna i dobra devojka, te mi je zato čast što sam na tvojoj listi. Samo nastavi da budeš ono što jesi, uvek ostani verna sebi, a rezultat neće izostati. Nama škorpijama, neki samo mogu da pljunu pod prozor :D :***

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jao, sad sam se rasentimentalisala. :) Hvala ti puno. ♥
      Mogu, pa posle da se klizaju. :D Haha :*

      Избриши
  6. Draga Katarina, veliko hvala na divnim rečima i na tome što te svojim pisanjem po nekoliko puta vratim na određene postove :)
    Znaš da i ja tebe rado čitam i ne nameravam to da menjam ;)
    Hvala :*

    ОдговориИзбриши

Hvala što ste odvojili vreme za čitanje. Svaki komentar mi mnogo znači. :*