петак, 14. фебруар 2014.

Balea balzam za usne - Intensiv

Ćao drage moje! Danas vam prenosim svoje utiske o jednom super povoljnom i delotvornom balzamu za usne. :)


Kao što vidite, reč je o Balea Intensiv balzamu za usta koji u sebi šea puter i arganovo ulje koji održavaju usne hidrantnim.
Redovna cena ovog balzama je 279 dinara, a ja sam ga ulovila na akciji za 109 i mislim da je još uvek ta cena ona koja je aktuelna.



E sada... Verovatno se pitate zašto sam odlučila da pišem o ovom labelu... Naime, ja u poslednja dva meseca koristim beli Blistex u tubici(samo preko noći), ali kao što već verovatno znate on je nezgodan za korišćenje preko dana, a kako je naš dragi Beograd bio na udaru vetrova u prethodnom periodu morala sam pronaći neku alternativu za suve usne preko dana(moje usne nisu konstantno suve, ali na vetru, naročito kada imam karmin na ustima osetim zatezanje i to mi smeta). Nisam mnogo očekivala, ali sam se za njega uhvatila naravno zbog toga što piše da sadrži arganovo ulje i šea puter, plus je ljubičasto pakovanje. To je bilo dovoljno. :)


Pakovanje je lepo, ljubičasto. Čvrsto je i neće se otvarati u tašni (naročito ako je i vaša kao i moja rupa bez dna u koju se samo ubacuje svaki dan po jedan ruž/sjaj/labelo/gumica za kosu "za svaki slučaj" :D).



Labelo je žute boje što me je prilično iznenadilo, ne znam zašto, ali očekivala sam da je belo. Lepo i lako se maže, ali se zbog te da kažem uljane strukture malo brže troši. Na usnama daje lep sjaj (vidite swatch na ruci) i divno najdivnije ih neguje. Miris mu je prelep, moju mamu podseća na apotekarsku grožđanu mast, a mene na Šaljićev melem protiv opekotina. Dakle, nešto između ta dva. :D

Sve u svemu, da ne bih mnogo dužila i pametovala oko nekog labela da zaključimo...

Ako vam je potrebno labelo koje je jeftino, lepo upakovano, da lepo neguje i da ga možete nositi samostalno ili ispod karmina mislim da bi ste sledeći put kada uđete u DM trebale da obratite pažnju na ovo ljubičasto pakovanjce. :)


To bi bilo to. Koje labelo vi koristite? Imate li neku preporuku? Da li ste probale ovo, ako jeste kakvo je vaše mišljenje o njemu?

Ljubim vas.

Do sledećeg posta... ♥



2 коментара:

  1. Jao i ja bih se zalepila odmah jer je ljubičasto :D Ali je nekako uspelo da mi promakne... Srećom, jer imam trenutno 3 načete mazalice i 3 u šteku, ovo bi zaista bio višak :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Srećom pa imaš u šteku. Meni su sve koje imam u opticaju. :D A ima ih... :/

      Избриши

Hvala što ste odvojili vreme za čitanje. Svaki komentar mi mnogo znači. :*