среда, 12. фебруар 2014.

Avon Clearskin Pore Penetrating Black Mineral Mask

Ćao drage moje! Pre dva dana sam vas na fejsu pitala da li možete da pogodite koju masku testiram i da, pogodile ste. :) U pitanju je nova maska iz Avonove Clearskin linije. 
Ja sam jedna od onih osoba koje jako vole maske za lice, neke sama pravim, neke kupujem - uglavnom bar dva puta nedeljno moram sebi da pružim tih 15-20 minuta zadovoljstva uz čaj ili kafu, omiljeni časopis, knjigu ili blogove. 
Kada sam u prošlom Avon katalogu videla masku znala sam da je moram isprobati, jer stvarno muku mučim sa mitiserima (jedan od načina na koji se borim sa njima ste mogle videti i ovde). Okej, možda i dramim malo više... :)


Proizvod dolazi u lepoj, tipičnoj za Clearskin proizvode kutiji. Na kutiji su navedeni neki osnovni podaci.


Sastojci su lepo nabrojani. Da, znam, ima ih puno, ali ja zaista ne brinem o njima. Meni je bilo dovoljno da znam da maska sadrži glinu i salicilnu kiselinu da bi ona bila kupljena. :)
Masku je preporučljivo potrošiti nakon 12 meseci od otvaranja. Ne bi smela da dođe u kontakt sa očima, a proizvedena je u Poljskoj. :)


Dizajn tube je sličan dizajnu kutije, a ja moram da naglasim i to da mi se jako sviđa kombinacija tamno sive i zelene - podseća me na mnogo skuplje proizvode. 


Poklopac je praktičan, a otvor je taman toliki da se proizvod koji je malo gušći dozira bez problema. :)


Na kutiji ne postoji deklaracija na srpskom jeziku, ali u kutiji kao i kod svih Clearskin proizvoda koje sam ja do sada probala postoji objašnjenje kako deluje i kako se koristi proizvod. 


Kada se nanese na kožu maska je apsolutno crna, a kada postane svetlo siva znaćete da je vreme za skidanje. :) 
Jedino što se nekima možda neće dopasti je to što ova maska "skameni" lice, pa je malo nezgodno pričati i smejati se za vreme procesa sušenja maske. 


I na kraju moje mišljenje. :)
Smatram da je ovo maska koja je izuzetno dobra za svoju cenu i da bez problema može da stoji u rangu sa nekim skupljim maskama. Takođe, ono što mi se dopada je što zaista radi svoj posao. Naime, na licu sam imala 2-3 dublja mitisera koja su se nakon tih 20ak minuta držanja maske na licu zacrveneli i pretvorili u bubuljičice koja sam mogla da "sredim" bez problema posle. :)
Ovo je maska za osobe sa masnom i eventualno mešovitom kožom kao što je moja. Kažem eventualno iz razloga što su moji obrazi bili prilično "zategnuti" nakon korišćenja maske tako da mislim da ću je na celom licu koristiti možda dva puta mesečno, a jednom u toku nedelje samo na području gde imam problema sa mitiserima. 
Sve u svemu, ja sam zadovoljna. :)

Buuuuuuuuu :P


To bi bilo to drage moje. Da li ste koristile ovu ili neku sličnu masku? Kakvi su vaši utisci? Imate li neku masku za "moj problem" da mi preporučite?

Ljubim vas.

Do sledećeg posta... :*











19 коментара:

  1. Drago mi je da pomaže, pa odmah ide na spisak :)
    Ja sam baš sinoć probala neku Baleinu sa cinkom (u kesici), pošto mi je lice malo povilenelo i fino je sredila stvar, a već jutros se videla značajna razlika... :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja nešto ne kupujem te pojedinačne maske. Ne znam ni sama razlog zašto, ali hvala na predlogu, mogla bih da pogledam sledeći put neku... :)

      Inače, kad lice povileni aspirin maska je zakon meni. :D

      Избриши
    2. Nekoliko tableta aspirina, malo vode i malo meda. Uslikaću sutra - prekosutra, pa ću da šibnem post u slikama. :*

      Избриши
  2. Maska ima 3 stetna sastojka za koje znam da ne valjaju, i koji se koriste za naftu a za ostale nisam sigurna. :/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Bilo bi lepo da sa nama koje ne znamo koji su to sastojci podeliš svoje znanje. Ja ne pazim na sastojke, jer smatram da je sam vazduh i sve oko nas mnogo zagađenije nego što bi smo uneli u telo putem kozmetike. Praktikujem detox, pa se ne opterećujem time, ali verujem da postoje oni koje to zanima. ;)

      Избриши
    2. Steta sto ne pazis na sastojke, to ti je velika greska. Ljude ne paze toliko na sastojke i mahinalno uzimaju nesto od kozmetike. Ima peg-8, isoceteth-20, polysorbate-20,acid- koji se koristi za naftu, phenoxyyethanol, aliminijum. Dakle 6 stetnih sastojaka. ;) Ljudi cesto uzimaju nesto od kozmetickih preparata zbog recimo mirisa pakovanja i ostalo,a ne citaju sastojke,to je nesto najvaznije,i ljudi koji se bas razumeju u kozmetiku znace o cemu pricam i zasto je vazno. Savetujem ti da proguglas malo o stetnim sastojcima,da vidis sta ne smes a sta smes da kupujes. ;)

      Избриши
    3. Svako ima pravo na svoje mišljenje, uostalom svi sami brinemo o svom zdravlju. Ne pijem, ne pušim, ne drogiram se, vodim koliko toliko zdrav život i zaista ne želim da brinem o sastojcima iz kozmetike ukoliko mi to nešto pomaže. Znam na šta sam alergična, pa to izbegavam, ostalo me ne zanima. Zaboga, živim u Srbiji, zemlji koja je bombardovana ne tako davno, šta može biti gore od tih ostataka?

      Hvala na komentaru, verujem da će nekome pomoći.

      Избриши
    4. Sve je to lepo i sto ne pusis i sto ne pijes i sto se ne drogiras,al kad vec mozes i to mozes vala i da pripazis na kozmetiku koju kupujes,tacnije na sastojke? Maksimalno ljudi apeluju da se ne uzimaju kozmeticke stvari koje sadrze parabene,naftne derivate i ostale konzervanse,zato te i upozoravam da pripazis sta kupujes. ;) Za nekoliko godina ce biti gore veruj mi,sve sto vise unosis odnosno mazes stetnih sastojaka na svoju kozu,narusavas zdravlje sama dodatno i sa tim. Svima delim dobronamerne savete pa tako i tebi,nista lose ne mislim.

      Избриши
  3. Prvo sam na fejsu na slici primetila da imamo skoro indentičnu šolju:)
    Avonove maske sam ranije koristila i najdraža mi je bila planet spa minerali mrtvog mora. Ovu masku nisam probla i iskreno ne znam da li ću. I ja godinama mučim muku sa miteserima (i tu su većim delom života kod svih) i shvatila sam da ništa ne daje neki veći učinak osim čišćenja kod kozmetičara, a i posle toga se jako brzo vrate. Mrzim mitesere :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pepa Prase šolja. :D
      Tu sa mineralima Mrtvog mora imam, pred kraj mi je i dosta je slična ovoj. Ova je za nijansu jača i delotvornija.
      Trenutno sam u fazi da bih bukvalno sve što je pristojno upakovano i na čemu piše da je protiv mitisera kupila, tako da... :D
      Nisam nikada bila kod kozmetičara, jer nisam imala nekog dovoljno pouzdanog. Ne bih volela da me neko iskopa i debelo mi to naplati. Ovako lepo naparim lice, pa se sama bacim na "ručni rad". Haha... Odlepila sam...
      I ja ih mrzim, sredim taman nos i bradu i eto ih za 2-3 dana opet. -.-

      Избриши
  4. Одговори
    1. Skroz je interesantna.
      Ja isto, uvek bih sve da isprobam što nije baš najpametnije. :D

      Избриши
  5. Videla sam ovu masku u katalogu, zato i pogodih koja je :)
    Razmišljala sam da je uzmem, ali sam odustala jer imam previše maski...3 planet spa maske sam odjednom naručila, tako da sam obezbeđena :) Plus volim da ih pravim... A volim i one u kesicama, Multiactiv i Aldo Vandini posebno :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ne smem da ti kažem koliko maski imam... :D
      I uvek želim još neku da isprobam, to mi je onako baš merak. :D

      Избриши
  6. Legendarna je poslednja fotografija. I ja uzivam da stavim masku i pijem onda caj i citam blogove. Divota. Super zvuci maska, kao nesto sto je bas za mene :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Kao Marsovac sam. :D
      To je prava uživancija... Super zvuči i super efekte daje (bar na mom licu). :)

      Избриши

Hvala što ste odvojili vreme za čitanje. Svaki komentar mi mnogo znači. :*