петак, 24. јануар 2014.

Moć ruža #1

Ćao drage moje! Napokon evo i novog posta... Naslov je pomalo neuobičajen, pa hajde prvo njega da objasnimo. :) 
U prethodnom periodu sam vam predstavila tri ruža i mogle ste primetiti da ni jedan nisam slikala na usnama. Ovo je nova kategorija posta u kom ću vam ja nakon recenzije prikazati kako jedan ili više ruževa mogu da preokrenu doslovno naglavačke jednostavan - pomalo dosadan look. :)


Prvo da vidimo šta sam sve to koristila. :)
 Ten:
Avon Ideal Flawlles i Avon Calming Effect (mešala sam ih)
- Golden Rose puder u kamenu
- Essence Sun Club bronzer
- Essence Floral Grunge rumenilo
- Essence All About Matt puder u prahu za matiranje i fiksiranje

Oči:
-Ingrid paleta (prva, druga i peta senka)
- Catrice senka
- Golden Rose x4 maskara

Obrve:

Usne:

A sada da vidimo i kako to izgleda bez ruža. :)



Dakle ništa specijalno...Potpuno prirodno i ne napadno. (okej, napadna je ova bubuljica na sred čela koja se uživo ne vidi, ali je na svakoj fotografiji u centru pažnje -.-)

A onda sa Avon novitetom... :)





Don Juan lepotan. :)



I moj lični favorit... 




I za kraj, izvinjavam se što sam u duksu, ovo je bila kućna varijanta šminkanja danas popodne. Sve slike su slikane sa blicem.
Na žalost, moje lice nije u najboljem izdanju ovih dana, stres čini svoje, pa su tako sve flekice i nepravilnosti dosta vidljive i zbog toga se takođe izvinjavam. :)

Kako vam se dopada ovakav post? Koji je vaš favorit od ova tri?

Do sledećeg posta... :*








13 коментара:

  1. Dobre si proizvode koristila samo nekako ti je ispalo lice bledje je to od Essence pudera ili blica?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Blic, zato sam i naglasila kako je slikano. Ne vredi, kad napolju nema sunca nisu slike kako valja :/

      Избриши
    2. I mene muci aparat, a lice nikad ne ispadne onako kako je uzivo, tebi je makar izostreno lepo se vidi maskara :)

      Избриши
    3. Eto, bar nešto. Haha... Ćuti, s obzirom da su fotografije slikane telefonom ja sam zadovoljna. :D A i da sam imala nekoga da me slika druga bi to priča bila... :)

      Избриши
  2. I feel your pain :/ vezano za nedostatak sunca, i uopšte dnevne svetlosti...
    Meni se dopada, podržavam još više ovakvih postova :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ista nam je muka svima... :/
      Definitivno moram kupiti neki bolji aparat u skorije vreme-ne vredi. :D
      Drago mi je i hvala ♥

      Избриши
  3. Zato ja ovakve postove vise radim na leto. Da lepo slikam na prirodnom svetlu. Ovako boje ne izgledaju dovoljno realno. Toliko lepih look-iva nije ostalo zabelezeno ove zime. Prosto me dusa boli :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Leti se ne šminkam baš, a i nisam bila u ovim vodama tada. :D
      Ruževi su bitni, imaju realne swatcheve, a ovo je čisto onako da se vidi koliko se ružem menja celokupni izgled. U poslednje vreme sam čula dosta komentara tipa "ma ja ne volim ruževe, oni su za tetke" i slično, pa čisto da se vidi nije sve baš tako. :D

      Ali da, kad god mi je čisto lice skroz, kada sam zadovoljna kako sam našminkana ili bilo šta slično slike nisu kako treba. :D

      Избриши
  4. Lepo je sto hoces da navedes devojke da vise koriste karmine! Ja ih obozavam! Moj favorit je onaj Essence, lepo ti stoji. :)

    ОдговориИзбриши
  5. Ovaj Essence imam i ja i obožavam ga. Iako ne koristim karmine često, volim ih i stalno ih kupujem. :) Super je post i baš mi se sviđa ovaj Don Juan.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Essence je prelep. Don Juan isprobaj obavezno, oni su bar pristupačni. :)
      Drago mi je da ti se sviđa. :*

      Избриши
  6. http://becoolbepositivebeyou.blogspot.com/ Great blog,
    Visit and followe :)

    ОдговориИзбриши

Hvala što ste odvojili vreme za čitanje. Svaki komentar mi mnogo znači. :*