среда, 29. јануар 2014.

January Favorites - Omiljeni proizvodi ovog januara

Ćao drage moje! Pošto se bliži kraj meseca, mislim da je vreme da sa vama podelim i svoje favorite. :) 
Ovoga puta nije bilo puno toga... 


Avon mleko za telo sa glicerinom je fenomenalno, a pritom mu je ovo praznično pakovanje preslatko. :)

Avon Spotlight toaletna voda je miris na koji sam ovog meseca najčešće mirisala.

Avon Care Coccoa Butter je jedna fenomenalna mirišljava i veoma hranljiva mazalica za telo i ako je niste do sada probale stvarno ne znam šta čekate. :p

Avon Clearskin Clear Emergency tretman mi je spasio lice i to je sasvim dovoljno da uđe u favorite.

Essence matirajući puder je ja mislim ovog meseca kupila cela blogosfera, bio je 139 dinara, a lice sa njim ostaje mat ceo dan. Malo li je? :)

Takođe, tu su i dva ruža - novi Avon Absolute i Essence Dark Romance, kao i fenomenalna Ingrid paleta koju sam koristila pri apsolutno svakom dnevnom šminkanju.



Tu su i dve random stvari. :)


Moja nova torba koju sam kupila preko Avona i u koju sam zaljubljena. Nisam je menjala od početka meseca kada mi je stigla, pored nje su sve ostale pale u zaborav. :)

I naravno, najlepše za kraj. Fenomenalna knjiga Nore Roberts - "Plavi dim". Slikala sam vam i poleđinu knjige kako bi ste videli o čemu se radi. Ja sam je pročitala iz dva večernja čitanja, stvarno je knjiga koja se "guta". Preporučujem je. :)


To bi bilo sve za ovaj mesec. Kako vam se čine moji favoriti? Da li možda neke delimo?
Pišite mi i pitajte sve što vas zanima.

Ljubim vas.

Do sledećeg posta... :*


16 коментара:

  1. Znas li gde mogu da nabavim Ingrid paletu i koja je cena? :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja sam je platila 390 u lokalnoj parfimeriji(imaš linkovan post o njoj). Inače je možeš naručiti i ovde http://www.kozmetikaiparfemi.rs/ingrid-kozmetika/senka-za-oci/senka-za-oci-ingrid-pret-porter-br01

      Избриши
  2. Pretežno Avon favoriti :)
    Essence matirajući finiš je sjajan, ali mislim da je još bolji varijanta u kamenu (koji i sama pokušavam da nabavim, iz nekog razloga ga je teže pronaći).

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da, i ja sam to shvatila tek kada sam objavila post. :) Da sam ubacila proizvode za negu kose ne bi bilo tako, ali s obzirom da planiram poseban post o tome, ipak sam "smanjila" društvance. :D
      Čula sam da ga ima u Mauricius parfimerijama. Mada, čim rasprodaju zalihe ovog stiže nam varijanta u kamenu(ako je verovati essence sajtu). :)

      Избриши
  3. Mozes li mi reci gde si kupila essence za 139? Ja sam ga juce kupila u dm-u, na snizenju, ali 319 dinara sam platila...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. U Lilly drogerijama su po 139 svi proizvodi koje izbacuju iz asortimana. U DM-u su večito bezobrazni po tom pitanju.

      Избриши
    2. Hvala ti puno na informaciji! Znaci, dm je stvaaarno bezobrazan!

      Избриши
    3. Nema na čemu.
      Ne znam šta bih ti rekla, ja kod njih kupujem samo njihove robne marke ili eventualno nešto ako je na sniženju, ostalo izbegavam, jer je često skuplje nego na drugim mestima. :)

      Избриши
  4. Lepi favoriti :) Imam 2 drugarice koje su narucili istu tu torbu i bila je to ljubav na prvi pogled, zaista je odlicna :)

    ОдговориИзбриши
  5. kako ja nisam videla taj matirajući puder.. ima li ga još uvek gde? :D
    baci pogled na moj blog, čeka te nagradica/nominacija :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Joj ne znam da li ima. Ja sam samo ovaj jedan našla, a obišla sam ceo Novi Beograd.
      Čula sam da ih ima po DM-ovima, ali su tamo 319din. :D

      Evo, odmah. :)

      Избриши
  6. Bas je lijepa paleta. Joj podsjeca me ova knjiga na moju mamu, ona obozava Noru Roberts a ima i tu knjigu:)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Paletica je bombona. :)
      Mama zna šta valja, ako nisi pročitala knjigu obavezno pročitaj. :* :D

      Избриши
  7. Ova paleta senki izgleda preprepreprekrasno, moracu da je potrazim negde ili da je porucim preko neta:). Pozdrav od Dragane iz Zrenjanina.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Paleta je više nego dobra za te pare. Jeste da se malo više truse senke i da je pigmentacija daleko bolja sa bazom, ali je jako jako lepa za svaki dan i ja je obožavam. :)
      Pozdrav Dragana! :)

      Избриши

Hvala što ste odvojili vreme za čitanje. Svaki komentar mi mnogo znači. :*