петак, 17. јануар 2014.

Essence Dark Romance

Fotografija preuzeta sa Dm facebook stranice.

Ćao drage moje! Danas vam predstavljam proizvode iz trenutno aktuelne Essence LE kolekcije Dark Romance. Šta sve kolekcija Dark Romance sadrži možete pogledati na fotografiji iznad. Ono o čemu ću vam ja danas pisati su ruž, lak za nokte, kao i kreon. Pa da počnemo. :) 


Prvo, moram vam reći da ćete za informacije poput cene, Dm-a u kojem ima ove kolekcije i slično ostati uskraćene, jer je ovo bio poklon koji je dobila moja mama od svoje drugarice, ja pozajmljujem, ali je i dalje njeno - kapirate. :D (Hvala mamita!♥)
Ako neko zna cene i slično, neka ostavi u komentaru biću zahvalna. :)

Moju sreću kada mi je pokazala šta je dobila možete samo da zamislite, jer ove dark varijante volim deset puta više od Barbie varijanti koje obožavam(znam - čudno). :D
Kada sam ugledala ruž već sam sebe videla u crnim uskim pantalonama, crnoj majici, leopard štiklama sa njim na usnama. Jednostavno - ljubav na prvi pogled.

Da vas ne bih davila svojim emotivnim stanjima kroz koja sam prolazila pri upoznavanju sa ovom kolekcijom, ostaviću vas da (nadam se) uživate u narednim slikama i tekstu. :)





Kao što vidite i ruž i lak za nokte su u nijansi Red romance, lepa bordo crvena boja koja je pravi hit već nekoliko godina unazad. 

Ruž je po strukturi isti kao i njihovi longlasting ruževi, kremast, lepo se razmazuje, relativno je postojan, samo je neophodan oprez pri nanošenju zbog boje i urednosti. Preporučujem korišćenje olovke za usta uz njega. :)

Lak je mat završnice, lepo se maže, prekriva u dva sloja, ali nije preterano postojan. Ako izdrži ceo dan bez krzanja - na konju ste. Ja preko njega mažem Aurin Matte top coat i tako mu produžavam trajnost. :) 







Kreon je u nijansi Black Shadow, klasični crni kreon koji u sebi sadrži srebrne šljokice. Mekan je, lako se nanosi, lepo se reže i pogodan je za smokey eyes. Sa druge strane kreona se nalazi sunđerče za razmazivanje.



Bordo nokti, crna koža i zlatne nitne. E to sam ja. :) 

Sve u svemu, ovo je kolekcija vredna pažnje i ukoliko naletite na nju, a pritom volite ove dark varijante preporučujem vam da se zadržite pored stalka i dobro osmotrite. :)

Da li ste možda već koristile nešto iz ove kolekcije? Ako jeste, šta je to i kako vam se dopalo?

Ljubim vas!

Do sledećeg posta... :*




12 коментара:

  1. Joj udosevila sam se bojom tog karmina. Ali ga nisam na kraju kupila. Ocemo swatch na ruci i usnama ! :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jao, imam swatch na ruci, čekaj - ubacujem. Znala sam da mi nešto fali:D

      Na usnama će biti kada i ostali karmini, praviću makeup post. :)

      Избриши
  2. Upravo sam namazala 04 gothic gold lak :)
    Meni su to previse tamne boje ali ovaj lak mi se bas svidja.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. A vidiš ja recimo nisam nešto ljubitelj šljokica i sedefa na noktima. :)
      Meni je cela ova kolekcija savršena i nadam se da ću uloviti još koji komad sada dok je aktuelna. :)

      Избриши
  3. Jao sta mi radis! :D Karmin je diiiivan, verovatno necu moci da prodjem pored dm-a, a da ga ne uzmem...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Joj, ne znam sta da ti kazem... verovatno ti i nije najpotrebniji, ali s obzirom na to da je LE i da je prelep bila bi steta da ga ne kupis. :D

      Избриши
  4. Одговори
    1. Veruj mi da ga ne skidam. Nešto sam se "primila" na ove mat završnice, skroz mi je super. :)

      Избриши

Hvala što ste odvojili vreme za čitanje. Svaki komentar mi mnogo znači. :*