четвртак, 16. јануар 2014.

Don Juan ruž - RU45


Ćao drage moje! Neke možda već znate da sam krajem prošle godine osvojila Don Juan paketić u njihovoj nagradnoj igri i ovim putem želim da se zahvalim organizatorima, jer su ispoštovali sve što su rekli iako sam bila skeptična zbog dešavanja u prethodnim nagradnim igrama. Dakle hvala Don Juan timu! :)

Danas vam donosim slike i swatcheve ruža koji sam ja dobila u tom paketu, a kako izgleda na usnama moćićete da vidite u makeup postu koji ću napraviti kada završim sa predstavljanjem nekih komada šminke koji su u planu za naredni period gde ću ih sve objediniti. :)





Krenuću od pakovanja... Pakovanje je jako lepo. Crna, čvrsta plastika sa srebrnim detaljima. Na poklopcu sa strane piše Don Juan, a na vrhu je logo kozmetike Mirjana što izgleda jako lepo. Na donjem delu ruža je zalepljena nalepnica sa brojem ruža, a sa strane nalepnica - bar kod, gde možemo da vidimo do kada je ruž upotrebljiv, kao i koja mu je gramaža. Moram naglasiti i to da je nalepnica bila zalepljena tako da se ruž ne može otvoriti - što je sjajno, ali sam je ja pomerila i sačuvala radi potreba slikanja. :) 





A sada nešto više o samom lepotanu u broju 45. :) 
Prvo, moram da naglasim da su boje koje su mi stigle sve kao stvorene za mene, ne znam da li je to bila slučajnost ili ne, ali apsolutno svaki komad mi se dopada.
Prvo što sam primetila kod ovog ruža je da je malo veći od ostalih koje imam u svojoj kolekciji, a to je zato što ima 4,5g. Dakle-trajaće dugo. 
Naravno, to je za mene bilo fenomenalno, ali kada sam videla boju... E tu sam doslovno pala na dupe. 
Ja sam skroz Barbie girl i sada sa 19 godina padam na sve pinkaste detalje, pa se tako i rodila ljubav između mene i ovog ruža na prvi pogled. 
Sama nijansa ruža nije čista Barbie roze, vuče malko na malinasto, ali je prelepa. Ruž je malo tvrđi i za nekoga čija su usta jako suva nanošenje može da predstavlja problem. 
Lepo je pigmentovan, a što se postojanosti tiče nisam neko ko mnogo tome pridaje značaja, ali mislim da oko dva sata stoji bez problema. :)

Sve u svemu, mislim da je ovaj ruž sjajan odnos cene i kvaliteta, jer za nekih 200 dinara koliko košta dobijete prilično kvalitetan ruž koji dolazi u čini mi se preko 60 nijansi. :) 









Dnevno svetlo

Blic



Recite mi, da li koristite Don Juan kozmetiku? Kako vam se dopadaju njihovi ruževi i imate li nešto iz njihovog asortimana da mi preporučite? 

Ljubim vas.

Do sledećeg posta... :*


*Iako sam proizvod osvojila na nagradnoj igri, to nije uticalo na moje mišljenje o njemu.

10 коментара:

  1. Koristim Don Juan preko 10 god,karmine,sjajeve i lakove,jako sam zadovoljna a nijansa 45 mi je omiljena već duže vreme :) I ja sam najzad osvojila paketić kad i ti i bila sam presrećna.

    ОдговориИзбриши
  2. Odlicna recenzija a takodje i kozmetika za malo ulozenih para. Samo sto nemaju reklamu kao mnoge velike kuce pa nazalost nisu toliko zastupljeni kod nas kao Rimmel, MF, Maybelline itd. Skoro sam razmisljala kako bi kul bilo da otvore i online shop za sve one koji vole proizvode iz njihovog asortimana:D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Imaju fino rasprostranjenu prodajnu mrežu, pa mislim da online shop i nije najneophodnija stvar. Marketing bi mogli da poboljšaju, ali mislim da ne možeš da ih porediš sa kozmetičkim gigantima, jer je ovo zapravo manja domaća firma. Svakako, slažem se da je jako dobar odnos cene i kvaliteta.
      Hvala na komentaru. :)

      Избриши
  3. Kod mene ih u mom gradu nema nego se snabdevam njihovim stvarcicama kad zbog posla odem do Bg-a ili Ns-a.. Pozz ;)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. E bez veze, ja sam gledala na sajtu, po većini gradova ih ima, zato sam tako rekla. :)

      Избриши
    2. E jbg da izvines:) Volela bih da su mi dostupniji. Citala sam tvoje recencije, skoro pa sve ehheheheh i moram da pohvalim GR maskaru, do nje nikako da dodjem a volela bih je probati. Preporucujem ti Aurine nove maskare, bas bi bilo super i neku recenzijicu da uradis, ona za volumen im je (bar po meni) superiska:D

      Избриши
    3. Ne znam gde živiš, ja bih mogla da ti kupim i pošaljem, ali mislim da nije isplativo. Ako hoćeš pusti mi mail da probamo da smislimo nešto. :)
      Inače, što se maskara tiče imam zalihe za narednih godinu dana, tako da Aura verovatno neće u skorije vreme stići na red. :)

      Избриши
  4. Znas kako, mislim da nisi shvatila na sta sam aludirala;), Svaki njihov proizvod koji sam koristila definitivno je u rangu kozmetike poput Rimmela, Maybellina itd a u svakom sluvcaju iznad Essence, SHE, Miss Sporty i ostale jeftinije kozmetike... X)

    ОдговориИзбриши

Hvala što ste odvojili vreme za čitanje. Svaki komentar mi mnogo znači. :*