субота, 18. јануар 2014.

Don Juan Extreme Flashing rumenilo - 29

Ćao drage moje! Danas vam donosim utiske o još jednom proizvodu koji sam dobila u okviru Don Juan nagradne igre, a sa kojim ću zaokružiti ovo neko predstavljanje proizvoda sa kojima planiram da odradim jedan makeup post u narednim danima. Neću se obavezivati i reći vam tačan dan, jer ne znam kada će se sklopiti kockice za slikanje, šminkanje i sve ostalo, ali će svakako biti do kraja ove nedelje. :) 
Da više ne dužim, pređimo na stvar. :P


Danas pričamo o Extreme Flashing rumenilu. Više o ovim rumenilima, kao i nijansama u kojima ono dolazi možete pogledati OVDE.

Na žalost, moje rumenilo je do mene stiglo polomljeno što se dešava u transportu, ali dobro, Bože moj - koristiće se i ovako. :) 
Izvinite što slike nisu cakum pakum, ali jednostavno koliko god briskala pakovanje nikako ne mogu da ga očistim. :(


Samo rumenilo dolazi u plastičnoj ne preterano kvalitetnoj kutijici koja sadrži 6g proizvoda. Na poleđini kutijice je nalepnica sa gramažom i brojem nijanse, kao i datumom do kada je proizvod upotrebljiv. Kao malu manu navela bih to što ne postoji lista sastojaka koji su korišćeni, jer poznajem mnoge devojke koje ga zbog toga ne bi kupile. 
Nekima će verovatno zasmetati lošija ambalaža, ali kao što već verovatno znate za mene ambalaža nije presudna ukoliko je ono u njoj dobro. :)



Rumenilo koje je do mene stiglo je lepe ciglasto roze-narandžaste (kakav opis,a?!:D) boje sa sitnim zlatnim šljokicama koje kada se nanesu na kožu izgledaju jako lepo. Dosta je pigmentovano, lepo se nanosi, ali imajte na umu da lako možete preterati sa njim i izgledati kao zajapurena tetka neke mlade na svadbi pod šatorom. :D

Ako sam neki detalj preskočila pitajte, a ja ću vam još dodati da je za nekih 200 dinara ovo jedno sasvim pristojno rumenilo koje je vredno vaše pažnje ukoliko kao i ja volite da eksperimentišete sa manje poznatim domaćim brendovima. :)





To bi bilo to za danas drage moje. Da li ste koristile ova DJ rumenila? Kakvi su vaši utisci?

Ljubim vas.

Do sledećeg posta... :*

P.S. Ukoliko niste do sada, podsećam vas da lajkujete moju facebook stranicu gde u svako doba dana možemo da se družimo i ćaskamo. :)


*Iako sam ovaj proizvod osvojila u nagradnoj igri to nije uticalo na moje utiske o njemu.




2 коментара:

  1. Prelepa nijansa, recenzija a ambalaza nije bitna:) Imam njihovo rumenilo no 506 i savrseno mi pristaje i zadovoljna sam jako sa njim. Ambalaza nije bitna, kupis nesto mnogo skuplje, nabudzena ambalaza a razocaras se xxxx puta. Pozdrav Katarini od imenjakinje;)!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je imenjakinjo da ti se dopada. :) Iskreno, meni je i ambalaža bitna, ali nije najbitnija. Volela bih da je malo čvršća, jer ukoliko se ona ošteti oštetiće se i proizvod bez obzira na cenu. Istina, ne mora da znači ako je nešto skupo da je dobro, ali isto tako veća je verovatnoća da je bolje od nečega što manje košta.
      U ovom slučaju ambalaža je ta koja "ispašta" zbog cene, ali mi je to i okej. Samo eto kažem da bih volela da vidim i sastav proizvoda.

      Pozdrav! :)

      Избриши

Hvala što ste odvojili vreme za čitanje. Svaki komentar mi mnogo znači. :*