среда, 15. јануар 2014.

Avon Ultra Color Absolute ruž - Plush Plum


Ćao drage moje! Evo, napokon i mog posta. Punih 16 dana nisam ništa pisala i moram vam priznati da mi je jako prijalo. Očigledno je da postove ne mogu da pišem tipski i kada nisam raspoložena, stoga od sada pa nadalje imajte na umu da ću ih pisati u naletima dobre volje, inspiracije i viška slobodnog vremena i to na najbolji mogući način u tom trenutku, jer zaista ne želim da otaljavam nešto tek tako. :) 

Danas vam donosim moje utiske o novom Avon Absolute ružu u koji sam se malo je reći zaljubila. :) 


Iz Avona nam poručuju da je ovaj ruž apsolutno sve što je našim usnama potrebno. 
Naime, ruž je kombinacija ruža kremaste strukture i balzama za usne koji u sebi sadrži kompleks za negu sa vitaminima E i C, hidrira usne, sadrži kolagen i SPF 15 što ga po meni čini idealnim dnevnim ružem.

Ruž dolazi u dvadeset nijansi gde možemo birati između pink tonova, koralnih nijansi, večnih crvenih, šljivastih ili pak tonova u boji kože.

Ja sam ovoga puta odabrala nijansu Plush Plum, divnu ljubičasto pinkastu nijansu. (na slici iznad možete videti kolika je razlika kataloške boje i realne boje ruža)


Ono što me je kod ovog ruža posebno oduševilo je prelepo roze pakovanje.
Padam na pakovanja jako često, ali mi ona nisu najbitnija. Naime, ako je nešto loše lepo upakovano ja ga sigurno neću opet kupiti, ali ako je nešto dobro kao što je ovaj ruž, a plus i lepo upakovano onda je verujte čista premija!


Sam ruž je kao što sam već napisala kremast, pa samim tim i nije preterano dugotrajan, ali s obzirom na to da je prekrivanje srednje, odnosno da i nije preterano pigmentovan meni to ne smeta.
Boja je zaista specifična, nije napadna, a opet "digne" moj svakodnevni makeup i da mu malo živosti - ako me razumete. :) 






Na swatchevima sam karminom prešla 2-3 puta, jer u suprotnom boju ne bi ste mogle da vidite. Nijansa je ispala prilično realna iako sam slikala na dnevnom svetlu(bez sunca) sa i bez blica.



Za kraj neke "tehničke" informacije o ružu. Što se gramaže tiče ima 3,6g, proizveden je u Poljskoj.
Takođe, cena u trenutno aktuelnom katalogu mu je samo 399 dinara i ukoliko volite ovaj tip proizvoda bilo bi šteta propustiti. Ja znam da ću sigurno uzeti još neku nijansu! :D



I sada još nešto da vam kažem... Za vreme moje pauze sam dosta razmišljala o situaciji u našoj blogosferi i stalnim ispadima koji se u istoj događaju, a koji su u neku ruku i bili okidač za tu moju pauzu. Da bih bila izvan svega toga i poštedela sebe nepotrebne nervoze odlučila sam da svoje postove objavljujem samo i isključivo na svojoj facebook stranici (pa vas molim ukoliko niste do sada lajkovale da to sada učinite i prijavite se za obaveštenja o novim objavama) i eventualno na stranicama proizvođača i distributera određenih proizvoda. Dakle od danas se moji postovi neće objavljivati na SBB stranici. Takođe, želim da naglasim da to nema veze sa devojkama koje vode stranicu, već sa određenim blogerkama koje ne poštuju pravila te zajednice. Ako postoji zajednica onda je logično da svi poštujemo ista pravila, a ukoliko ta pravila ne poštuju svi radije ću imati svoja mala pravila. Ako me razumete... :)

Eto, nadam se da vas nisam udavila. Recite mi kako vam se dopada ova nova linija Avon ruževa, da li ste ih probale ili planirate da ih probate? 

Do sledećeg posta... :*

10 коментара:

  1. Divna je nijansa i lepo im je pakovanje :) Meni na swatchevima izgleda bas postojano i hidratantno ne deluje suvo sto mi se dopada. Ja bas spremam post vezan za tvoje poklone :D, nikako da sredim fotke, aparat mi zadaje muke.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Veoma lepo hidrira i zaista ne bi zadavao problem ni onima sa suvljim usnama, ali je kremast, pa lakše sklizne sa usana. Imam u planu jedan makeup post u kom ću predstaviti nekoliko karmina koji će biti u nekom narednom periodu recenzirani pa ćeš videti. :)

      Nadam se da ti odgovaraju poklončići. Sve proizvode i ja koristim i volim, pa jedva čekam tvoje utiske. :)

      Избриши
  2. Meni su oni lošija kopija Revlon Lip Buttera. Probala sam 4 komada i stvarno nisam oduševljena. Iako su stvarno kremasti, moje usne nisu njegovali i nisu izdržali ni pola sata na usnama, čak bez jela i pića.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Revlon nisam imala prilike da probam, pa ne znam. Meni je ovaj zaista korektan i stoji sigurno dobra dva sata ukoliko ne jedem. Sve je to individualno. :)

      Избриши
  3. Nisam probala, super mi je nijansa i pakiranje. Super post!

    ОдговориИзбриши
  4. Ovo su novi ruževi iz kataloga? Predivna nijansa! Danas sam gledala katalog...planiram porudžbinu, a ovog meseca imam brdo stvari na wish listi-bankrotiraću! :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da, da - novi. Ja sam ga ulovila po skoro duplo manjoj ceni kao demo verziju, ali ću sigurno još barem jedan uzeti.
      Meni poslednje tri porudžbine nisu bile ispod 4000(sa popustom), tako da mi je sve jasno... :D

      Избриши
  5. Divna nijansa, al i ja volim malo postojanije ruževe ! :) Tereza

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je da ti se dopada nijansa. :) Meni je bitno da su jače nijanse postojanije, jer njih uglavnom koristim za neke večernje varijante, ovaj je konkretno baš pravi dnevni ruž, jer čak i na ovom vetru koji je trenutno aktuelan ne isušuje usne onako kako bi to neki postojaniji ruž radio(razumeš šta hoću da kažem:D). :)

      Избриши

Hvala što ste odvojili vreme za čitanje. Svaki komentar mi mnogo znači. :*