недеља, 29. децембар 2013.

U 2014. vam želim... ♥

Ćao drage moje! Odlučila sam da danas napišem poslednji post u ovoj godini. Ovaj post neće biti kozmetički, iako mnoge blogerke prave osvrt na kozmetičke proizvode.

Ova godina je za mene iako jako uspešna nekim delom bila i jako loša, a blog mi je u tim trenucima bio "izduvni ventil". Ove godine sam završila srednju školu i krenula na fakultet, upoznala mnogo novih dobrih ljudi i raskrstila sa nekim lošima... Sve u svemu, bila je ovo dobra godina koju ću pamtiti po pokretanju bloga i prelepog virtuelnog (a nadam se uskoro i uživog) druženja sa svima vama.

Kako bi sledeća bila još bolja i vama, kao i meni - poželeću vam apsolutno sve što želim i sebi. 

Pre svega, svima želim puno zdravlja koje je najbitnije i bez kog ne možemo ništa. Puno ljubavi i podrške u svemu onome što radite je jako bitno da bi ste uspeli i ostvarili svoje ciljeve bilo poslovne ili privatne.
Takođe, poželeću vam da vam se ispune sve vaše (PAMETNE) želje, ostale odbijam da podržim. :)

Pošto sam se već prilično rasentimentalisala ovde ću stati i poželeti samo još jedno, a to je da se još dugo čitamo, družimo i budemo srećne. ♥

Volim vas sve i hvala za svaki komentar, pregled, pohvalu ili kritiku koju ste mi uputile!

Srećna Nova godina, uživajte sa vama dragim ljudima, klopajte, smejte se i budite lepe kao i do sada.

Do sledeće godine... :* 





*Slika je preuzeta sa interneta.


15 коментара:

  1. Hvalaaaa! Srecna i tebi Nova godina! :) :) :) Sve najlepse ti zelim! :)

    ОдговориИзбриши
  2. Hvala! Želim ti da 2014. bude neuporedivo bolja od ove na izmaku, da ti se sve želje ostvare, da pregledi dostignu šestocifren broj i više, kao i puno lepih postova :*
    Sve najbolje!

    ОдговориИзбриши
  3. E pa hvala i tebi isto sve to lepo zelim! Ja sam bila ubedjena da si malo starija, po ovoj slici sa strane. Ne mnogo ali kao da si vec na faxu a ne da si brucos. :)

    ОдговориИзбриши
  4. ii zelim tebi,kao i svimaa ljubav :) Srecna Novaa :)

    ОдговориИзбриши
  5. i tebi sve najlepse u 2014! :) i da se citamo i u njoj!! Coka Radojicic!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala draga Coko. Zbog takvih kao ti mi je neizmerno drago što pišem blog. :*

      Избриши
  6. Meni je jako zao zbog obavijesti koju si objavila na tvojoj FB stranici.
    Zene nekad kao kokosi, pa kome prije dosadi :(
    Uzivala sam u tvojim postovima i nadam se da se brzo vracas! <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nemoj da ti bude žao, vratiću se ja. :)
      Hvala ti na lepim rečima ♥

      Избриши
  7. Hello I'am Chris
    Your blog is not on the "Directory Blogspot" ?
    With little site offers free website promotion
    I invite you to join
    You Have A Wonderful Blog Which I Consider To Be Registered In International Blog Dictionary. You Represent Your Country
    World-Directory is 193 countries in the world! and thousands of blogs
    Please Visit The Following Link And Comment Your Blog Name
    Blog Url
    Location Of Your Country In Comment Session Which Will Be Added In Your Country List
    On the right side, in the "green list", you will find all the countries and if you click them, you will find the names of blogs from that Country.
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/
    Happy Blogging
    ****************
    We follow your blog! Please follow mine
    You can forward this invitation to your friends

    PLEASE IMPERATIVE !
    Registration for the "Directory" blog, are free.
    We only ask you to follow the blog. Thank you for your understanding
    **********************************************

    Last news of "Directory Blogspot" "
    Soon we will award the best Fashion blog and Makeup, nails, crafts, handmade, cooking, paintings
    The Competition is open

    ОдговориИзбриши

Hvala što ste odvojili vreme za čitanje. Svaki komentar mi mnogo znači. :*