петак, 20. децембар 2013.

New in

Ćao drage moje! Danas vam donosim jedan brzinski new in post i bežim da učim. :) Jutros mi je stigao Avon paket. Ovoga puta moja narudžbina nije imala ni jedan komad šminke što je stvarno wow. :D Malopre sam išla da prijavim ispite, tako da sam svratila i do Alexandar Cosmetics-a usput, pa ovaj post neće biti isključivo o Avon proizvodima.


Kao što znate Avon uvek ima neke akcije. Ovoga puta su njihovi Senses gelovi za tuširanje od 500ml bili po 209 dinara čini mi se što bi stvarno bilo šteta propustiti. 
Jagodica je za brata, ali ću mu maznuti koji put, ona je bila oko 300 dinara. :)


Avon linija za negu kose sa arganovim uljem je svima dobro poznata, prvenstveno zbog seruma. Ovoga puta je ceo set bio oko 700 dinara što je smešno, jer je to regularna cena samo seruma.


Krema za ogrubelu kožu stopala je kao i ostale kreme za stopala bila 150. Sasvim je korektna i lepo hidrira stopala.
Mleko za telo je kupljeno zbog Deda Mraza prvenstveno, mada je i samo mleko izuzetno dobro, mislim da je bilo nešto manje od 300dinara.
Bebi krema protiv osipa i ojeda je isto za brata, ali je odlična za promrzle obraze i ruke, tako da i to kradem. :D 
I Spa maska sa crnim kavijarom. Zanimljiva mi je jer nije crna kao što sam očekivala, već providna sa zlatnim šljokicama. Videćemo kako će se pokazati. Ona je bila 200 i neki dinar. :)


Trebala mi je nova četka za kosu, ova je roze i to je bilo sasvim dovoljno da izbor padne na nju. Uzele smo i sestra i ja, ali sam slikala samo jednu. Ona je malo manje od 500 dinara kada je na sniženju. :)


I delić kupovine iz Alexandra. INSIGHT šampon za svakodnevno pranje(vidi ovde) i ulje za zanoktice (ovde).
Šampon je 590, a uljce 173 dinara. 

To bi bilo to od mene. :)

Šta ste vi kupovale ovih dana? 

Izvinite što sam vas zapostavila, ali samo da prođe sledeća nedelja i aktiviraću se - moram. :D 

Do sledećeg posta... :* 

23 коментара:

  1. Dosta slicnih proizvoda koristimo. :)
    Meni je Avon set, taj sto sadrzi serum super. Serum je fantastican, jako lepo mirise i kosa bude meka, ali kada ga koristim u kombinaciji sa samponom, onda mi se kosa brze masti. :/ Sta znam, mozda ce tebi odgovarati. :D
    U medjuvremenu probaj Balea Proffesional ulje. Ista cena, veca kolicina, ucinak mozda i bolji. :)
    Sjajna si! Pozdrav! (:

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Koristila sam serum, a na blogu postoji recenzija Balea ulja već-dakle koristim ga. ;)
      Ja nikada ne koristim sve iz iste linije, već rotiram prema potrebama svoje kose nekoliko proizvoda određeni vremenski period.
      Hvala. pozz :)

      Избриши
  2. Super kupovina..Pisi kakav je sampon za svakodnevno pranje kad probas a ovaj Avon serum je meni bolji od Balee iskreno:)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala. :)
      Pisaću o šamponu svakako. :)
      Ne znam, meni su i Avon i Balea okej, s tim da Avon zna da mi bude malko težak na kosi ponekad, ali se slažem sa tim da je jako dobar.

      Избриши
  3. Još nisam ništa, ali svaki dan gledam svoju četku i podsećam sebe da bih mogla kupiti novu, samo nikako da se odlučim :D a negde sam izgubila i malu četku za torbu, tako da ako je uskoro ne nađem - moraću i nju kupiti :(

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja nosim veliku u torbi, mala mi ništa ne znači :D
      Dobra je ova skroz. :)

      Избриши
    2. A ne znam gde bi mi još i četka stala :D možda ako prebacim stvari u neku od njihovih vikend torbi :D

      Избриши
  4. Hahaha, ja kupujem stalno, i kada mi nešto treba i kada ne, tako da ovakvi postovi kod mene nemaju smisla :) Većinu stvari sa tvoje liste sam probala ali specijalno čekam recenziju arganovog ulja za kosu, čini mi se da je nisam videla (čitala) kod tebe ;)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Kupujem i ja stalno, ali uglavnom po jednu-dve stvari i onda to ide u zasebnu recenziju posle isprobavanja, a ove "običnije" što kupujem kolektivno naguram u post da ne bude da ih ne pišem, hahaha... :D

      Избриши
  5. Senses Lagoon je Avonova kupka sa najlepšim mirisom, ubedljivo!

    ОдговориИзбриши
  6. Sve mi je interesantno jer ne koristim avon tako da nista nisam probala, zabranila sam ljudima da mi unose u kucu kataloge svake vrste, cak i one za Maxi jer ja uvek nadjem nesto sto mi treba :) a i sreca da mi je fax daleko od bilo kakvog shopinga :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ah, da, jedina uteha što sam upisala ovo što jesam, jer sam za tvoj faks omanula za 5 poena mi je što mi je šoping sada bliži. :D Inače sam bila u gadnoj depresiji zbog prijemnog koji sam pala. :/

      Избриши
  7. Divni noviteti, obožavam Avon gelove za tuširanje zbog mirisa :)

    ОдговориИзбриши
  8. Imam ovo ulje tretman :),a bas me interesuju utisci za sampon,meni je njihov od cicka mnogo dobar,ne znam da li u ponudii maju cicak prskalicu za kosu,nisu imali poslednji put kada sam gledala. Insight sampon mi je takodje primamljiv,cim je pakovan u tamnijoj ambalazi sigurno ima sastojke koji moraju da se cuvaju na tamnom mestu :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ne verujem da ću imati neke specijalne utiske za Avon šampon, jer planiram da pređem na Insight u nekom narednom periodu. :)
      Što se pakovanja tiče ne verujem da je zbog sastojaka - prilično su standardni, to je italijanska kozmetika, njihov dizajn je poseban, inovativan i mislim da je to to. Uštede na pakovanju, a naprave da bude dovoljno efektno i posebno.

      Избриши
  9. Kupila sam sada plavi serum, jedva čekam da ga probam :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Sličan je Balei, možda je za nijansu gušći i teži na kosi. Fin je sve u svemu. :)
      Napiši post kad ga isprobaš, baš me zanima kako ti se dopada pošto znam da Balea ulje voliš. :D

      Избриши
  10. Nominovana si http://supermamindnevnik.blogspot.com/2013/12/liebster-award-tag.html :)

    ОдговориИзбриши

Hvala što ste odvojili vreme za čitanje. Svaki komentar mi mnogo znači. :*